Parhaat huomautukset

joo kateellisuus on väärä sana. tarkoitin sitä kun joku tekeekin jonkun asian ihan eri lailla ja kun se ei ole itselleen tuttua -> puolustusreaktiot (muutosvastarinta, arvon alentaminen vai mikälie olikaan nimi) päälle korvien välissä ja "pelätään" ihan mitä tahansa mikä on itselleen outoa. jos jotain pelkää niin ensimmäiseksihän se pitää mollata, tai vaihtoehtoisesti ottaa selvää asioista. ei lienee vaikea arvata kumman vaihtoehdon puolelle gaussin käyrän huippu osuu, ja kumpi vaihtoehto on taasen kannattavampi.

e: ja mollaamisen yms mustamaalaamisen syy on yleensä mollaajan huono itseluottamus. jos ei ole varma niin pakko mollata ettei itse vaan jää kakkoseksi. (yleistä varmaankin kaikilla naisvaltaisilla aloilla, ainakin nimeltä mainitsemattomassa pankissa ja useammassa päiväkodissa)

Jeps, näin se usein on. Itseluottamuksesta ja itsetunnosta löytyy muuten varmasti kovin usein se syy kaikkeen ns turhaan mollaukseen. Todella ärsyttävää kuunnella kenenkään sellaisen ihmisen puheita, joka yrittää muiden ihmisten kustannuksella pönkittää itseään. Näitä kommentteja muuten saa kuunnella yllättävän monien suusta, kuten vaikkapa että joku ihmettelee miten naurettavan näköinen jannu joku on tai kuinka joku on niin pelle tyyppi. Ja tosiaan mitä monet tuttunu noita kommentteja viljelee, niin ne kohdistuvat yleensä vielä täysin tuntemattomiin joista ei välttämättä muuta käsitystä ole kuin ulkonäön perusteella tehdyt usein väärät johtopäätöksen.

Mulla tässä on vielä se, ettei kovin moni välttämättä jaksa uskoa tavoitteisiini ja jaksamiseeni, joten sitä koetellaan ehkä sitäkin kautta enempi. Aloitin aktiivisen kuntoilun vasta tammikuun lopussa ja se varmasti on yksi asia mikä pistää toisia testaamaan, ehkä.

Mutta kuitenkin, olen outo monen silmissä. Lopetin kerrasta herkut, huonot elämäntavat ja sohvaperunamaisuuteni ja aloin samantien täydellä sykkeellä käymään salilla.

Ja mitä itse alkuperäiseen threadin kysymykseen tulee niin jopa avokki on päässyt sanomaan että olen muuttunut (ja parempaan suuntaan :D) :david:

Tämä on aika tuttua... mollataan ja viljellään epäuskoa, silloin kun pitäisi nimenomaan tukea. Mutta näistä asioista mielestäni todelliset ystävät erotellaan lantakasasta.

huoh. Tänään just pomon kanssa duunissa katsastettiin uusia työhousuja. Pomon ottaessa mittoja vyötärost sun muusta tokas perään "jaahas... koko.. hoikka." Hieman alkoi mietityttää mitenkäs tää massan hankkiminen nyt taas menikään.

huoh. Tänään just pomon kanssa duunissa katsastettiin uusia työhousuja. Pomon ottaessa mittoja vyötärost sun muusta tokas perään "jaahas... koko.. hoikka." Hieman alkoi mietityttää mitenkäs tää massan hankkiminen nyt taas menikään.

No tuskin sä mitään keskivartalomassaa haluutkaan kasvattaa? Tosin sit ku rupee reiden ympärys lähentelemään vyötärön ympärystä niin rupee olemaan housujen löytäminen jo hankalaa. Mulla ainaki melkeen kaikki farkut kiristää reisistä ja perseestä jos on sopiva vyötärö ja sit taas sellaset housut mihin jalat ja perse mahtuu niin niissä on joku hehtaarin vyötärö mikä pitää sitoa kaksinkerroin vyöllä.

No tuskin sä mitään keskivartalomassaa haluutkaan kasvattaa? Tosin sit ku rupee reiden ympärys lähentelemään vyötärön ympärystä niin rupee olemaan housujen löytäminen jo hankalaa. Mulla ainaki melkeen kaikki farkut kiristää reisistä ja perseestä jos on sopiva vyötärö ja sit taas sellaset housut mihin jalat ja perse mahtuu niin niissä on joku hehtaarin vyötärö mikä pitää sitoa kaksinkerroin vyöllä.

Sama homma.
Välillä ihmetyttää että onko no. vaatekaupoilla huono valikoima vai mistä kiikastaa kun ei oikein tahdo löytyä housua..
Sitten vielä saatana kuluvat puhki sisä reisistä kun hinkkaavat toisiaan..

Mulla tässä on vielä se, ettei kovin moni välttämättä jaksa uskoa tavoitteisiini ja jaksamiseeni, joten sitä koetellaan ehkä sitäkin kautta enempi. Aloitin aktiivisen kuntoilun vasta tammikuun lopussa ja se varmasti on yksi asia mikä pistää toisia testaamaan, ehkä.

Mutta kuitenkin, olen outo monen silmissä. Lopetin kerrasta herkut, huonot elämäntavat ja sohvaperunamaisuuteni ja aloin samantien täydellä sykkeellä käymään salilla.

Ja mitä itse alkuperäiseen threadin kysymykseen tulee niin jopa avokki on päässyt sanomaan että olen muuttunut (ja parempaan suuntaan :D) :david:

Tsemppiä, toi on aika tuttu tilanne, nyt järjettömän itsekurin ja loppumattoman motivaation tuloksena about 15-20kg uutta lihaa ja 40-50kg vähemmän laardia :rock: Makee tunne ku nykyään kaverit tulee kyselee treenivinkkejä tai ohjelmia yms. ku ennen kysy et miten voit juoda noin paljon :) Aika palkitsevaa.

Sama homma.
Välillä ihmetyttää että onko no. vaatekaupoilla huono valikoima vai mistä kiikastaa kun ei oikein tahdo löytyä housua..
Sitten vielä saatana kuluvat puhki sisä reisistä kun hinkkaavat toisiaan..

Vaatekaupat myyvät sitä mitä ihmiset ostavat. Jos ei mene kaupaksi niin harva pitää semmoisia vaatteita varastossa. Aika harvoin "normaalit" vaatekaupat kauppaavat ylimitoitettuja bodarivaatteita tai yleensäkään vähän isompaa vaatetusta missä olisi ne suhteet kohdillaan.:D

Vaatekaupat myyvät sitä mitä ihmiset ostavat. Jos ei mene kaupaksi niin harva pitää semmoisia vaatteita varastossa. Aika harvoin "normaalit" vaatekaupat kauppaavat ylimitoitettuja bodarivaatteita tai yleensäkään vähän isompaa vaatetusta missä olisi ne suhteet kohdillaan.:D
Niinhän se on, että ei trendikkäät ihmiset voi olla isokokoisia. :)
No ei kai... kuka semmosia trendejä jaksaakaan seurata!? Tämä sama juttu on tosin itseäni monta kertaa ruvennut harmittamaan, kun vaikka löytää hienot housut jostain, niin koot loppuvat siihen 34. :curs:

tuli tuossa eilen vähän otettua pitkästä aikaa.
teki melkein mieli lopettaa viinan litkiminen ja lähteä kotiin, kaikenlainen vittuilu treenaamisesta on kyllä todella ärsyttävää. itselle ei tulisi mieleenkään alkaa aukomaan toiselle tämän harrastuksesta. tekee sitä mitä haluaa ja pitää päänsä kiinni..

Ratkaisu tohon housukysymykseen on viiden euron golleget marketista :D On nykyään vielä muodissakin ja mukavuus hieman eri luokkaa :rolleyes:

No alkaa kyllä välillä olemaan huumoria jos pitää alkaa pyörimään ihmisten ilmoilla viiden euron collegeissa ja hupparitkin alkaa olemaan tyyliin lakanoita päällä. Juuri viime viikolla takkia etsin, niin vanha tuttu totesi kun näki meikäläisen vanhan takin joka on kyllä niin hc, että hajoaa päälle ja hihatkin vähän kulahtaneet ja yksinkertaisesti hajoamispisteessä, mutta käytin koska ei muuta takkia ollut. Keskustelu meni jotenkin näin:

Tyttö: "Mitäs mitäs teet kaupungissa tänään?"
Minä: "Olen vaateostoksilla kun pitäs vähän uusia vaatteita siistimmiksi"
Tyttö: "Näköjää. Sul on toi takkiki "vähän" hajonnu"
Minä: "Heheeeeh. Joo on vähän vaikea löytää, niin pitää näitä ihan vanhoja takkeja käytellä viimiseen loppuun saakka".

Niinhän se on, että ei trendikkäät ihmiset voi olla isokokoisia. :)
No ei kai... kuka semmosia trendejä jaksaakaan seurata!? Tämä sama juttu on tosin itseäni monta kertaa ruvennut harmittamaan, kun vaikka löytää hienot housut jostain, niin koot loppuvat siihen 34. :curs:

Toinen oli koulun päättäjäisissä kun mistäs niitä juhlahousuja olisi löytää, niin sanomista tuli siitäkin kun hujautin juhlahousun korvikkeeksi Gaspin lökäpöksyt. Luokkalaiset kuittas kivasti kun muut on kesäpuvuissa ja hameissa.:thumbs:

...
Toinen oli koulun päättäjäisissä kun mistäs niitä juhlahousuja olisi löytää, niin sanomista tuli siitäkin kun hujautin juhlahousun korvikkeeksi Gaspin lökäpöksyt. Luokkalaiset kuittas kivasti kun muut on kesäpuvuissa ja hameissa.:thumbs:

Aika äijä :D Oliko sulla sit puvun takki kuitenkin?

:.iso käsi.:

Tänään pappa sano, että ku yks painava sementtisäkki piti nostaa pois edestä, että tulepas teräsmies avuks ku mä en sitä jaksanu nostaa :D

Originally Posted by mw2 Heh... itekki tänään nostin 6semmosta ;)
voi lol:lol2: itse kannan noita päivästä päivään kerrostalossa paikasta toiseen monia kymmeniä ja kannan välissä muutaki..

Ja papat, työkaverit ja muut nauraa partaansa kun pojat roudaa sementtisäkkejä voimansa tunnossa ja itse saa katsella päältä :D
Vähän sama kuin sanois emännälle että "tiskaa sää kun on niin pirun hyvä siinä", paitsi ettei ihan mene vaimolle läpi tuo... :lol2:

Tuossa yksi päivä kikkailin bokserit jalassa suihkun jälkeen jääkaapilta raejuustoa hakemaan, pikkusisko sattui siihen juuri samaan aikaan.

Pikkusisko: Pistäisit nyt vähän isommat bokserit jalkaan nuo on jo liian kireet, kai noikin on jo xl kokoa.
Minä: Joo xl kokoo ne on.
Pikkusisko: Näyttää ihan tyhmältä noin isot reidet. sun pitäis treenata ylävartaloa enemmän ja lopettaa jalkojen treenaus.

62cm reidet liian suuret :eek:

No ei mun jutussa ollukaan kyse että kuka nostaa sementtisäkkejä ja kuinka paljon :jahas:

Vaan että mun pappa on oikeesti ehkä vähän huonommassa kunnossa ku me nuoret ja ei jaksa nostella 40 kilon sementtisäkkejä, ikääkin kun on lähemmäs 80 :jahas:

Back
Ylös Bottom