jos se tarkoittikin huumeita?:D;)"käytättekö te jotain aineita" kysyin vaa "luuletko ettei oltas isompia?"
profiili 63kg/175cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos se tarkoittikin huumeita?:D;)"käytättekö te jotain aineita" kysyin vaa "luuletko ettei oltas isompia?"
jos se tarkoittikin huumeita?:D;)
profiili 63kg/175cm
"meinasin tippua penkiltä ku näin sut ilman paitaa" ex muija näki mut ekakertaa ilman paitaa :D
:D
Eikös ex muijas oo sua todellakaan nähnyt ennen ilman paitaa? Taisi olla lyhyt suhde?:whip:
Kaverilta joskus opin että tyhmään kysymykseen pitää antaa tyhmä vastakysymys tai vielä tyhmempi vastausTuo on musta aika hyvä palaute tuohon iänikuiseen roinakysymykseen :thumbs:
No tiedä häntä, salilla se sen sano joten eiköhän tuo horkkaa tarkottanu :D sen jälkee se ainaki sano että ei kannatakkaa alkaa käyttämäänjos se tarkoittikin huumeita?:D;)
profiili 63kg/175cm
Ehkä vähän huonosti ilmaisin itseäni. Niin siis tarkoitin suhteen alussa :D eikä kyl ollu tosin ku 3-4viikkoa kestäny suhde. :D:D
Eikös ex muijas oo sua todellakaan nähnyt ennen ilman paitaa? Taisi olla lyhyt suhde?:whip:
Eipä olisi välttämättä.
Olen huomannu, osa täällä kuvittelee, että horkkaa vetämällä kasvaa pelkästään sohvalla istumalla.
meni![]()
Huoh, eilen oli taas yksi niistä päivistä kun olin töissä yhden vitun ärsyttävän vanhan ämmän kans.
keskustelu:
old bitch: Minä olen koko talven luullut, että sinä olet lihava..hehehe eilen sitten kuulin sinun nostavan punttia.(ilmeisesti/toivottavasti toppatakki päällä
näytän paksulta?)
minä:niin..
OB:Onko siinäkään nyt mitään järkeä?
Minä: kaikessahan nyt joku järki on (luulin hänen vitsailevan, joten kuhan vaan heitin jotain takasin)
Toinen työkaveri: hunterhan oli siinäkin kuntotestissä pelkkää rautaa, on kait se kun on yhtä lihasta koko jätkä
minä: (mikro orgasmoooooooooo)
OB: onko se sekään nyt sitten hyvä juttu?
Minä: no ei ilmeisesti ole
OB: on se kumma kun pitää punttia nostaa, senhän voisi sen tarmon käyttää johonkin hyödyllisempään?
Minä: niin kuin esimerkiksi siihen, että revin sinun pään irti ja työnnän sen sinun perseeseen? (AJATUS JOKA TULI EKANA MIELEEN)
sanoin kuitenkin, että: eipä nykyaikana ole enää fyysisiä nämä työt, jotta kait se on hyvä hieman kuntoilla?
OB: Niin, on tämä nykyaika kyllä niin ihmeellinen. Välillä tuntuu ettei siinä ole mitään järkeä.
Helvetti mikä ihminen, onneksi sen kanssa ei tarvitse olla usein tekemisissä. Joka asia on niin negatiivinen kuin olla ja voi. Tyyppi valittaa oikeasti ihan kaikesta.
Eilen en kuullut siltä mitään positiivistä...
KILLFUCKDIE sanois Lawlesin Bläkki tuommoselle kuruhuoralle:curs:
Oon miettiny tätä hommaa kans vähän... miksi punttailu ja TERVEET elämäntavat on semmoinen mistä helposti napistaan? Johtuuko siitä, ettei itse pystytä siihen?
Tulee tilanne mieleen, kuten illanistujaiset. Jos ei halua litkiä viinaksia tai oluita, niin heti on että älä nyt oo tommonen, ota nyt. Miksi pitäisi ottaa? Tai miksi pitäisi vetää pullaa kaksin käsin, eikö riitä että syö yhden? Kukaan ei marmata jos syöt epäterveellisesti ja kittaat viinaa, mutta jos et teekkään niin, niin sitten valitetaan.
Itse kyllä satunnaisesti löysään vähän ja otan joskus alkomahoolia ja pullaa/herkkua/vat evah, mutta tosi harvoin. Jotenkin tuntuu, että sen takia katsotaan kieroon. Mitä pahaa siinä on jos haluaa pitää itsestään huolta? :curs:
Tästähän on tehty tieteellinen tutkimus(löytyy pakkiseltakin jostain roinakeskutelusta). Henkilöt joille annettiin testoa saivat kuurinsa aikana enemmän lihasta sohvalla makaamalla, kuin toinen ryhmä joka treenasi kuntosalilla natuna. Että silleen![]()
ossipena ja jupeha:
ottaa päähän täällä esiintyvä bodarien ylimielinen asenne taviksia kohtaan.
Niinkuin terveellisten elämäntapojen harrastaminen olisi joku kovinkin ihmeellinen asia johon vain harvat kaikkein kovimmat pystyvät, LOL.
Kaikkia ei todellakaan kinnosta. ja sitten on naurettavaa verrata itseään niihin todella epäterveellisesti eläviin jotka oikeasti vetää pullaa ja viinaa kaksin käsin, että "pitäiskö munkin muka elää niinkuin ne"^100
ja naurettavaa mistä hyvänsä syystä kuvitella olevansa muiden yläpuolella.
Oon miettiny tätä hommaa kans vähän... miksi punttailu ja TERVEET elämäntavat on semmoinen mistä helposti napistaan? Johtuuko siitä, ettei itse pystytä siihen?
Tulee tilanne mieleen, kuten illanistujaiset. Jos ei halua litkiä viinaksia tai oluita, niin heti on että älä nyt oo tommonen, ota nyt. Miksi pitäisi ottaa? Tai miksi pitäisi vetää pullaa kaksin käsin, eikö riitä että syö yhden? Kukaan ei marmata jos syöt epäterveellisesti ja kittaat viinaa, mutta jos et teekkään niin, niin sitten valitetaan.
Itse kyllä satunnaisesti löysään vähän ja otan joskus alkomahoolia ja pullaa/herkkua/vat evah, mutta tosi harvoin. Jotenkin tuntuu, että sen takia katsotaan kieroon. Mitä pahaa siinä on jos haluaa pitää itsestään huolta? :curs:
ossipena ja jupeha:
ottaa päähän täällä esiintyvä bodarien ylimielinen asenne taviksia kohtaan.
Niinkuin terveellisten elämäntapojen harrastaminen olisi joku kovinkin ihmeellinen asia johon vain harvat kaikkein kovimmat pystyvät, LOL.
Kaikkia ei todellakaan kinnosta. ja sitten on naurettavaa verrata itseään niihin todella epäterveellisesti eläviin jotka oikeasti vetää pullaa ja viinaa kaksin käsin, että "pitäiskö munkin muka elää niinkuin ne"^100
ja naurettavaa mistä hyvänsä syystä kuvitella olevansa muiden yläpuolella.
EDIT: tietty tuo "kateellisuusefekti" saattoi olla se mihin tartuit. Siihen en kyllä jaksa uskoa, että sellaista olisi mitenkään yleisesti. Enemmänkin kyse taitaa olla empatian puutteesta. Ei vain kyetä ymmärtämään miksi joku ei halua elää "tavallisesti". Tämä siis ossipenalle.