Parhaat huomautukset

Tuo on musta aika hyvä palaute tuohon iänikuiseen roinakysymykseen :thumbs:
Kaverilta joskus opin että tyhmään kysymykseen pitää antaa tyhmä vastakysymys tai vielä tyhmempi vastaus :rolleyes:

jos se tarkoittikin huumeita?:D;)
profiili 63kg/175cm
No tiedä häntä, salilla se sen sano joten eiköhän tuo horkkaa tarkottanu :D sen jälkee se ainaki sano että ei kannatakkaa alkaa käyttämään :) Toisaalta äkkiähän tällästä riisitautista vois narkkariksi luulla :D
:D
Eikös ex muijas oo sua todellakaan nähnyt ennen ilman paitaa? Taisi olla lyhyt suhde?:whip:
Ehkä vähän huonosti ilmaisin itseäni. Niin siis tarkoitin suhteen alussa :D eikä kyl ollu tosin ku 3-4viikkoa kestäny suhde. :D

alkuviikosta ku oli suht lämmin ja tulin duunista himaan hihaton päällä ni naapurin ämmät sattu siinä pihalla vastaan..

"Meiän ylioppilas on nyt niin machoa niin machoa"
"Varo vaa, me valokuvataa kohta!"

Hajosin..

Eipä olisi välttämättä.
Olen huomannu, osa täällä kuvittelee, että horkkaa vetämällä kasvaa pelkästään sohvalla istumalla.
meni:offtopic:

Tästähän on tehty tieteellinen tutkimus(löytyy pakkiseltakin jostain roinakeskutelusta). Henkilöt joille annettiin testoa saivat kuurinsa aikana enemmän lihasta sohvalla makaamalla, kuin toinen ryhmä joka treenasi kuntosalilla natuna. Että silleen:)

Huoh, eilen oli taas yksi niistä päivistä kun olin töissä yhden vitun ärsyttävän vanhan ämmän kans.

keskustelu:
old bitch: Minä olen koko talven luullut, että sinä olet lihava..hehehe eilen sitten kuulin sinun nostavan punttia.(ilmeisesti/toivottavasti toppatakki päällä
näytän paksulta?)

minä:niin..

OB:Onko siinäkään nyt mitään järkeä?

Minä: kaikessahan nyt joku järki on (luulin hänen vitsailevan, joten kuhan vaan heitin jotain takasin)

Toinen työkaveri: hunterhan oli siinäkin kuntotestissä pelkkää rautaa, on kait se kun on yhtä lihasta koko jätkä

minä: (mikro orgasmoooooooooo)

OB: onko se sekään nyt sitten hyvä juttu?

Minä: no ei ilmeisesti ole

OB: on se kumma kun pitää punttia nostaa, senhän voisi sen tarmon käyttää johonkin hyödyllisempään?

Minä: niin kuin esimerkiksi siihen, että revin sinun pään irti ja työnnän sen sinun perseeseen? (AJATUS JOKA TULI EKANA MIELEEN)
sanoin kuitenkin, että: eipä nykyaikana ole enää fyysisiä nämä työt, jotta kait se on hyvä hieman kuntoilla?

OB: Niin, on tämä nykyaika kyllä niin ihmeellinen. Välillä tuntuu ettei siinä ole mitään järkeä.

Helvetti mikä ihminen, onneksi sen kanssa ei tarvitse olla usein tekemisissä. Joka asia on niin negatiivinen kuin olla ja voi. Tyyppi valittaa oikeasti ihan kaikesta.
Eilen en kuullut siltä mitään positiivistä...

KILLFUCKDIE sanois Lawlesin Bläkki tuommoselle kuruhuoralle:curs:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Huoh, eilen oli taas yksi niistä päivistä kun olin töissä yhden vitun ärsyttävän vanhan ämmän kans.

keskustelu:
old bitch: Minä olen koko talven luullut, että sinä olet lihava..hehehe eilen sitten kuulin sinun nostavan punttia.(ilmeisesti/toivottavasti toppatakki päällä
näytän paksulta?)

minä:niin..

OB:Onko siinäkään nyt mitään järkeä?

Minä: kaikessahan nyt joku järki on (luulin hänen vitsailevan, joten kuhan vaan heitin jotain takasin)

Toinen työkaveri: hunterhan oli siinäkin kuntotestissä pelkkää rautaa, on kait se kun on yhtä lihasta koko jätkä

minä: (mikro orgasmoooooooooo)

OB: onko se sekään nyt sitten hyvä juttu?

Minä: no ei ilmeisesti ole

OB: on se kumma kun pitää punttia nostaa, senhän voisi sen tarmon käyttää johonkin hyödyllisempään?

Minä: niin kuin esimerkiksi siihen, että revin sinun pään irti ja työnnän sen sinun perseeseen? (AJATUS JOKA TULI EKANA MIELEEN)
sanoin kuitenkin, että: eipä nykyaikana ole enää fyysisiä nämä työt, jotta kait se on hyvä hieman kuntoilla?

OB: Niin, on tämä nykyaika kyllä niin ihmeellinen. Välillä tuntuu ettei siinä ole mitään järkeä.

Helvetti mikä ihminen, onneksi sen kanssa ei tarvitse olla usein tekemisissä. Joka asia on niin negatiivinen kuin olla ja voi. Tyyppi valittaa oikeasti ihan kaikesta.
Eilen en kuullut siltä mitään positiivistä...

KILLFUCKDIE sanois Lawlesin Bläkki tuommoselle kuruhuoralle:curs:

Oon miettiny tätä hommaa kans vähän... miksi punttailu ja TERVEET elämäntavat on semmoinen mistä helposti napistaan? Johtuuko siitä, ettei itse pystytä siihen?

Tulee tilanne mieleen, kuten illanistujaiset. Jos ei halua litkiä viinaksia tai oluita, niin heti on että älä nyt oo tommonen, ota nyt. Miksi pitäisi ottaa? Tai miksi pitäisi vetää pullaa kaksin käsin, eikö riitä että syö yhden? Kukaan ei marmata jos syöt epäterveellisesti ja kittaat viinaa, mutta jos et teekkään niin, niin sitten valitetaan.

Itse kyllä satunnaisesti löysään vähän ja otan joskus alkomahoolia ja pullaa/herkkua/vat evah, mutta tosi harvoin. Jotenkin tuntuu, että sen takia katsotaan kieroon. Mitä pahaa siinä on jos haluaa pitää itsestään huolta? :curs:

Oon miettiny tätä hommaa kans vähän... miksi punttailu ja TERVEET elämäntavat on semmoinen mistä helposti napistaan? Johtuuko siitä, ettei itse pystytä siihen?

Tulee tilanne mieleen, kuten illanistujaiset. Jos ei halua litkiä viinaksia tai oluita, niin heti on että älä nyt oo tommonen, ota nyt. Miksi pitäisi ottaa? Tai miksi pitäisi vetää pullaa kaksin käsin, eikö riitä että syö yhden? Kukaan ei marmata jos syöt epäterveellisesti ja kittaat viinaa, mutta jos et teekkään niin, niin sitten valitetaan.

Itse kyllä satunnaisesti löysään vähän ja otan joskus alkomahoolia ja pullaa/herkkua/vat evah, mutta tosi harvoin. Jotenkin tuntuu, että sen takia katsotaan kieroon. Mitä pahaa siinä on jos haluaa pitää itsestään huolta? :curs:

todennäköisesti semmonen kateellisuusefekti. "oot noin hyvässä kunnossa ni tuuhan tänne ryyppäämään ja syömään päin persettä ni palaat meidän tasolle eikä sit mun tarvitse enää miettiäkään kuntoilun alottamista"

joo ei suomalaiset usko kuulemaansa kun sanoo ei kiitos alkoholille jossain... yleensä tulee väkisin aina jotain nenän alle vaikka kuinka sanoo ettei ota.

Tästähän on tehty tieteellinen tutkimus(löytyy pakkiseltakin jostain roinakeskutelusta). Henkilöt joille annettiin testoa saivat kuurinsa aikana enemmän lihasta sohvalla makaamalla, kuin toinen ryhmä joka treenasi kuntosalilla natuna. Että silleen:)

Jeps, tätä varmaan meinaat?
Testosterone dose-response relationships in healthy young men.
Kyllähän se niin tietysti on, että aika suuri kiitos niistä lihoista menee lääkeaineiden kehittäjille.

ossipena ja jupeha:
ottaa päähän täällä esiintyvä bodarien ylimielinen asenne taviksia kohtaan.
Niinkuin terveellisten elämäntapojen harrastaminen olisi joku kovinkin ihmeellinen asia johon vain harvat kaikkein kovimmat pystyvät, LOL.
Kaikkia ei todellakaan kinnosta. ja sitten on naurettavaa verrata itseään niihin todella epäterveellisesti eläviin jotka oikeasti vetää pullaa ja viinaa kaksin käsin, että "pitäiskö munkin muka elää niinkuin ne" :david: ^100
ja naurettavaa mistä hyvänsä syystä kuvitella olevansa muiden yläpuolella.

ossipena ja jupeha:
Niinkuin terveellisten elämäntapojen harrastaminen olisi joku kovinkin ihmeellinen asia johon vain harvat kaikkein kovimmat pystyvät, LOL.
Kaikkia ei todellakaan kinnosta. ja sitten on naurettavaa verrata itseään niihin todella epäterveellisesti eläviin jotka oikeasti vetää pullaa ja viinaa kaksin käsin, että "pitäiskö munkin muka elää niinkuin ne" :david: ^100

No toivottavasti et osoittanut tota ossipenalle ja jupehalle, sillä kyllä saa lukea noita postauksia ku piru raamattua jos haluaa niistä tommosia puolia löytää. Toki täällä on niitä jotka luulee, että bodaus on kovin juttu maailmanpäällä ja että sen harrastaminen tekee jotenkin paremman jne. Kyllä niitä löytyy joka lajeista ja piireistä, jotka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella.

Tuossa mun mielestä oli kyse siitä, kun maristaan jos joku ei vetele muiden mukana pullaa ja viinaa. Eli nimenomaan siitä, että muut ajattelee että pyritään askeettisuudella osoittamaan paremmuus.

EDIT: tietty tuo "kateellisuusefekti" saattoi olla se mihin tartuit. Siihen en kyllä jaksa uskoa, että sellaista olisi mitenkään yleisesti. Enemmänkin kyse taitaa olla empatian puutteesta. Ei vain kyetä ymmärtämään miksi joku ei halua elää "tavallisesti". Tämä siis ossipenalle.

Villisti veikkaan, että kateellisuus jollain tasolla ja erilaisuus normitallaajaan. Onko edes ihmistä, jota ei loppupeleissä terveellinen elämä kiinnostaisi. Tosiasia on, että harvalla ainakin minun tutuistani ja monen muunkaan pää kestää sitä, että painetaan raakaa treeniä viikoittain ja ollaan samalla esim dieetillä.

Ei se ole silti mitään yli-ihmisen hommaa vaikka kyllä se vaatii päätä ihan samalla kuten joku aamulenkki klo 5.00 aikaan aamulla. Lauseena se kuuloistaa hauskalta, mutta anna armias kun tavallinen tallaajan pitäs tehdä samaa ja alkaa harrastaa, niin voin sanoa, että kovilla on.

Silti se ei ole mahdotonta kenellekään. Ihan kuka vaan pystyisi jos vaan pitäisi tai olisi jokin pakko tehdä. Sen takia monet eivät tee sitä koska se on vapaa-ehtoista.

Se on, että juomakulttuuri on tämmöinen täällä Suomessa, että kuulut samaan porukkaan kun otat, eli et eroa tai ole ns. "nössö". Vanha kunnon lause: "Ei ole pakko jos ei halua" pitää kutinsa tässäkin:D

Sama täällä. Nykyään itsekin täälläkin tulee vain merkkipäivinä otettua eli joulut, juhannukset, vaput jne. mutta muuten nollalinja.

ossipena ja jupeha:

Mitä itse olen lähipiiriäni tutkinut ja muita ihmisiä kenen kanssa olen ollut tekemisissä, niin aika harvalla on mielenkiintoa noudattaa samoja asioita, mutta en väitä että pitäisikään.

Jokainen saa elää toki miten itse haluaa ja parhaaksi näkee, turha vain aina odottaa, että jos joku on kääntynyt kaidalle tielle treenin suuntaan "normielämästä", että vanhoja paheita pitäisi harjoittaa.

Loppuen lopuksi se on aika turha vaatia kumpaakin suuntaan tässä asiassa. Kaikilla on parempi mieli kun saa toteuttaa omia juttujaan ilman, että kukaan puuttuu niihin.

EDIT: tietty tuo "kateellisuusefekti" saattoi olla se mihin tartuit. Siihen en kyllä jaksa uskoa, että sellaista olisi mitenkään yleisesti. Enemmänkin kyse taitaa olla empatian puutteesta. Ei vain kyetä ymmärtämään miksi joku ei halua elää "tavallisesti". Tämä siis ossipenalle.

joo kateellisuus on väärä sana. tarkoitin sitä kun joku tekeekin jonkun asian ihan eri lailla ja kun se ei ole itselleen tuttua -> puolustusreaktiot (muutosvastarinta, arvon alentaminen vai mikälie olikaan nimi) päälle korvien välissä ja "pelätään" ihan mitä tahansa mikä on itselleen outoa. jos jotain pelkää niin ensimmäiseksihän se pitää mollata, tai vaihtoehtoisesti ottaa selvää asioista. ei lienee vaikea arvata kumman vaihtoehdon puolelle gaussin käyrän huippu osuu, ja kumpi vaihtoehto on taasen kannattavampi.

e: ja mollaamisen yms mustamaalaamisen syy on yleensä mollaajan huono itseluottamus. jos ei ole varma niin pakko mollata ettei itse vaan jää kakkoseksi. (yleistä varmaankin kaikilla naisvaltaisilla aloilla, ainakin nimeltä mainitsemattomassa pankissa ja useammassa päiväkodissa)

Hah, täällähän jo tapellaan:rock:

Kun kaikki sai alkunsa tuosta minun kirjoituksen lainauksesta (ekasta). Niin todettakoon, ettei ko.ihmisellä(old bitch) varmaan ole sen enempää terveellisiä elämäntapoja tms vastaan...kuin mitään muutakaan vastaan (eli on aika paljonkin)...Kun kaikki on paskaa sen mielestä.

Mutta pääpointti oli se, että hän on perusnegatiivinen ihminen, jonka kanssa on vaikeaa olla missään tekemisissä.Helvetin syövyttävää kuunnella ihmistä jolle elämä on yksi iso paskaläjä, josta ei edes tonkimalla löydy hyvää:curs:
Menee itelläkin päivä pilalle kun pitää oikein tosissaan pidätellä sanojaan...ei kehtaa loukata sitä takaisin ja alentua samalle tasolle.

Minulle ei ole niin välilä harrastaako joku jotain, tai eleleekö mitenkin terveellisesti. Kyllä se korvien väli ratkasee aika paljon kun ihan mitä tahansa ihmissuhteita yrittää luoda.

Sillä on kuitenkin väliä jos ei voi antaa/hyväksyä toisen elää elämäänsä halutulla tavalla. Mutta niin, minun ja sen ämmän henkilökemiat ei vaan natsaa. Eipä siinä muuta tarvita? Itse huomasin jo ekan kerran keskusteltuani sen kans ettei meistä kamuja tuu:thumbs:

Mulla tässä on vielä se, ettei kovin moni välttämättä jaksa uskoa tavoitteisiini ja jaksamiseeni, joten sitä koetellaan ehkä sitäkin kautta enempi. Aloitin aktiivisen kuntoilun vasta tammikuun lopussa ja se varmasti on yksi asia mikä pistää toisia testaamaan, ehkä.

Mutta kuitenkin, olen outo monen silmissä. Lopetin kerrasta herkut, huonot elämäntavat ja sohvaperunamaisuuteni ja aloin samantien täydellä sykkeellä käymään salilla.

Ja mitä itse alkuperäiseen threadin kysymykseen tulee niin jopa avokki on päässyt sanomaan että olen muuttunut (ja parempaan suuntaan :D) :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom