Parhaat huomautukset

No ei mun jutussa ollukaan kyse että kuka nostaa sementtisäkkejä ja kuinka paljon :jahas:

Vaan että mun pappa on oikeesti ehkä vähän huonommassa kunnossa ku me nuoret ja ei jaksa nostella 40 kilon sementtisäkkejä, ikääkin kun on lähemmäs 80 :jahas:

Riippuu papasta. Omani kanssa (80+v.) olin pari vuotta sitten laituria korjaamassa ja piti työntää laiturin tukipuuta suorempaa. Ei hievahtanutkaan, kunnes pappa tuli ja rempas sen suoraks. :D
Kattelin hetken, että jahas...täytyis vissiin käydä enemmän salilla.

Yleensä se menee missä tahansa asiassa, että itse kuin jotain yrittää niin ei onnistu ja sitten kun pyytää apua tai joku muu tulee koittamaan niin ongelma ratkeaa salamannopeasti.

vetelin 17.5 kg lisäpainolla leukoja.
älä poika riko ittees noin isoilla painoilla... huoh ja mikä pahinta se tarttu. rupesin nimittäin heti ajattelemaan raskaita penkkiä, mavea, kyykkyjä että hitto mä vielä rikon itseni.
tyyppi osas masentaa (joo o, olen vainoharhainen).

Vaihdetaanko jalkoja kysyi eräs eläkeläismies salilla kun jalkaprässiä tein. Tuli hyvä mieli lopputreeniin. Eka huomautus perinteisten "sähän kasvat silmissä" -juttujen lisäksi.

Vaihdetaanko jalkoja kysyi eräs eläkeläismies salilla kun jalkaprässiä tein. Tuli hyvä mieli lopputreeniin. Eka huomautus perinteisten "sähän kasvat silmissä" -juttujen lisäksi.

Kyllä mäkin ottaisin mielelläni sit joskus eläkeläisenä jonkun nuoren jantterin terveet polvet :D

Tänään pappa sano, että ku yks painava sementtisäkki piti nostaa pois edestä, että tulepas teräsmies avuks ku mä en sitä jaksanu nostaa :D

10 vuotta sitten kun olin raksalla duunissa niin pidettiin skapat kuka juoksee sen pihan ympäri nopeiten 2:den säkin kanssa ja rööki piti olla suussa suorituksen ajan:lol2:

tähän betonisäkki aiheeseen lisäten tuol työmaalla missä mä oon nii harrastetaan noilla betoni säkeillä pystypunnerruskisoja:lol2: ja sit säkki maastavetoa.
ja kyl paikat on välil aika kippurassa

voi lol:lol2: itse kannan noita päivästä päivään kerrostalossa paikasta toiseen monia kymmeniä ja kannan välissä muutaki..

Mikäs roudari oot ammatiltas? saattaa nimittäin melko tylsää olla kannella päivästä päivään säkkejä ;) :D Ja lähinnä puoliksi vitsinä sanoin ton kommentin ku satuin nostamaan autosta taas pari niitä raksalle :D Ite viime kesänä ku noita betoni säkkejä nostelin autosta pinoon huomasin että ku parin min sisään ~30 kanteli niin meinas jo veto vähän hiipua :)

kokeilkaapas kantaa huoparullia (34kg) kolmanteen kerroksia portaiten pitkin, yks molemmilla harteilla, saa nääs pohkeet kivaan pumppiin muutaman kymmenen rullan avulla :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kunnon kusemiskilpailu täällä käynnissä :D

Terv. 110cm reiskat hei!

Läskireidet! :) Äidit eivät näköjään tykkää lihaksikkaista reisistä pojillaan, omat 53cm käytännössä rasvattomat reitenikin saivat jo pian treenauksen aloittamisen jälkeen kommenttia...

aheahe hohohho tänään kuulin kyllä maailman älyttömimmän, mutta tosin aika mairittelevan jutun. Mun kaverin luokkalaiset ammattikoulussa oli tullu ihan tosissaa sanomaan tyylii " Sä ja sun kaveris( meitä on sellane neljän remmi) roinaatte, ja että on varma tieto".

Koettii tää aika huvittavana, mutta tosiaan onha se aika katkeraa kalkkia niille huhun liikkeelle laittaneille RHP-punttaajille, jotka ei oo saaneet kiloakaan sinä aikana kun meistä jokainen on saanut ihan ok treenauksella sellane 15-30kg massaa :D

No laitetaas nyt sitten:

Kisoissa, ennen puntaria.
Vastustaja tuli samaan aikaan kisapaikalle ja kysyi minulta että mistä olen kotoisin, vastasin paikasta X. Tähän vastustaja kysyi että "Onko teillä mukana se raskassarjalainen"
Minä: Se olen minä :D( :jahas: )

Edellisissä kisoissa joku joka oli menossa ennen minua kehään kysäisi lämmittelyjä tehdessäni että ottelenko alle 75 sarjassa(taisi luulla minua vastustajakseen tjs)
Minä: Ei kun ihan tossa raskaassa :jahas:

PS: On muuten jännää miten porukan 60cm reidet on niin valtaisia, itselleni ei ole kukaan kommentoinut ~70cm reisistä, myös 25kg dieetin jälkeen yli 65cm pysyneistä. (Ei sillä, eivätpä nuo näytä "normiäijän" reisiä kummemmilta juurikaan)

Veijarin paino koostuu lihaisista reiskoista, ni se ehkä hämää vastustajia. Mutta mutta, kun kuulemma ne helevetin kovat iskut lähtee timmeistä jaloista asti niin oikeilla jäljillä ollaan :thumbs:

Pitää kait laittaa omakin tänne vissiin hyvin ensimmäisiä mitä itelle sattunu:

Olin muljauttanu polveni ja olin näyttämässä sitä työterveyshuollossa, hoitaja paineli polvea ja teki kysymyksiä joista yhteen jouduin vastaamaan: "ei, se patti siinä polven sivussa ei ole kipeä... se on nääs reisilihaksen pää":D

Suositut

Back
Ylös Bottom