Parhaat huomautukset

Baarissa vappuna huvittavaa keskustelua:

Penkkikilpailija: "Oot joku voimamies?"
Minä: "En ole. Ihan tavallinen vaan."
Penkkikilpailija "Älä selitä. Oot kuitenkin"
Minä: "En ole. Salilla tulee kyllä käytyä ihan normaalisti. En tee maksimia missään liikkeessä."
Penkkikilpailija: "Paljo penkki?"
Minä: "En tee penkkiä paljoakaan."
Penkkikilpailija: "Sano nyt."
Minä: "..."

Sen jälkeen kaappasin tutun rinkiin ja ja hävisin takavasemmalle antoisempiin keskusteluihin.:D

Baarissa vappuna huvittavaa keskustelua:

Penkkikilpailija: "Oot joku voimamies?"
Minä: "En ole. Ihan tavallinen vaan."
Penkkikilpailija "Älä selitä. Oot kuitenkin"
Minä: "En ole. Salilla tulee kyllä käytyä ihan normaalisti. En tee maksimia missään liikkeessä."
Penkkikilpailija: "Paljo penkki?"
Minä: "En tee penkkiä paljoakaan."
Penkkikilpailija: "Sano nyt."
Minä: "..."

Sen jälkeen kaappasin tutun rinkiin ja ja hävisin takavasemmalle antoisempiin keskusteluihin.:D
Joo, se on kumma ku porukka jopa suuttuu kun ei pysty kertomaan penkkimaksimiaan ku sellasta ei oo kokeillu. :D

EDIT: Yksi esimerkki tästä oli esim. yks säbätukka IRC-Galleriasta joka kysy mun penkkimaksimia ja kerroin, että en tiedä kun en ole kokeillut niin se suuttu siitä ja laitto sitten tonne jonnekin pakkotoisto.com -yhteisöön tälläsen jutun:

20.04.07 20:02 janhune^> elasto <-----Kuuntelin tolt homolta neuvoja pakkiksella treenaamiseen melki vuode ja treeni on menny iha vituilleen. Siis kattokaa nyt tota....NYT tiedän miksi ei tuu salilla tuloksia.....EI SAATANA MIKÄ JÄTKÄ!

Joo, se on kumma ku porukka jopa suuttuu kun ei pysty kertomaan penkkimaksimiaan ku sellasta ei oo kokeillu. :D

EDIT: Yksi esimerkki tästä oli esim. yks säbätukka IRC-Galleriasta joka kysy mun penkkimaksimia ja kerroin, että en tiedä kun en ole kokeillut niin se suuttu siitä ja laitto sitten tonne jonnekin pakkotoisto.com -yhteisöön tälläsen jutun:

20.04.07 20:02 janhune^> elasto <-----Kuuntelin tolt homolta neuvoja pakkiksella treenaamiseen melki vuode ja treeni on menny iha vituilleen. Siis kattokaa nyt tota....NYT tiedän miksi ei tuu salilla tuloksia.....EI SAATANA MIKÄ JÄTKÄ!

repesin :hyper: Mitäs neuvoja oot pojalle antanu sit? :D

Itelle kävi tänään kans hauska homma tuolla paikallisella huoltoasemalla. Kaverin kans seisottiin siinä kaverin tutkiessa lompakkoaan niin joku 40v kukkakeppi kännissä käveli siihen sitten ja keskustelu meni suurinpiirtein näin:
-Mä meen pojat teidä välistä, 40v.
-No vitut mee! Kierrä toistakautta on tuolla lääniä, minä.
-Tiiättekö pojat miks meen tästä, 40v?
-No kerro toki, minä.
-Koska mulla on voimaa, 40v.
-Joo varmasti. Mees nyt ***tuun siitä, minä.

Sitte tää mies kiersi toiselle puolelle meitä ja sano et.
-Pojat tiiättekös mistä sen voiman näkee, 40v?
-No kerro toki, minä.
-Silmistä, 40v.
Katto kaveria siinä ja sano: - sulla ei ainakaa kovinpaljo oo, 40v.
-Haluutteko tapella, 40v.
Ennen ku kerettiin sanoo mitää se sano heti perään.
-Ei me tapella, 40v. Ja poistu sit samalla hinnalla takavasemmalle :D

Ihme :david: Ei varsinaisesti mikään erityinen huomautus mut kuitenkin.

Itelle kävi tänään kans hauska homma tuolla paikallisella huoltoasemalla. Kaverin kans seisottiin siinä kaverin tutkiessa lompakkoaan niin joku 40v kukkakeppi kännissä käveli siihen sitten ja keskustelu meni suurinpiirtein näin:

Kyllä olet hurja jätkä. Juopolle jauhot suuhun....Ei tullut mieleen vaan väistää :david: .

ei hitto :D kai se oli pukannut kassit radiomaston varoitusvaloa hipoen sen 57,5kg penkistä ja halus tylyttää sua :D sit turhaantu kun et kertonu paljon sulla on penkki ja meni hyvä tylytys hukkaan...

Toi janhune on mullekki käyny jotai piilovittuilemas, et elasto(eli ilmeisesti sä)kaipaat treenineuvoi,et oot ihan kyselly janhuselta jos se viittis kysellä multa. Sano vaan et antaisit nyt sille neuvoja ku oot ammattilainen ja kaikkee. Käskin janhusen painua vittuun,trolli koko jätkä.

En mitään, sehän tässä huvittavinta onkin. :)

ehkä kannattais antaa

"palkkarina on hyvä kun runkkaa kuppiin ja juo mällit. sillä kasvaa! samalla nousee testotasot ja tulee proteiinihormooniagret!!" :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kyllä olet hurja jätkä. Juopolle jauhot suuhun....Ei tullut mieleen vaan väistää :david: .

Olenko jossain niin väittänyt olevani hurja jätkä? Ja jauhot suuhun kommentit ovat juuri parhaita ;) Lisäksi arvelinkin ku tuon kirjotin että joku kohta sanoo taas noin. Lisäksi kunnioitan alkoholisteja yhtäpaljon kuin vaatteet päällä saunassa käyntiä joten josta osin johtui käytökseni. Ihan periaatteesta en myöskään siirtynyt koska olin siinä jo minuutin seisonut ja toinen voi halutessaan kiertää jos omaa vähänkin käytöstapoja ;) Metsä vastaa kun sinne huudetaan jne...

Olenko jossain niin väittänyt olevani hurja jätkä? Ja jauhot suuhun kommentit ovat juuri parhaita ;) Lisäksi arvelinkin ku tuon kirjotin että joku kohta sanoo taas noin. Lisäksi kunnioitan alkoholisteja yhtäpaljon kuin vaatteet päällä saunassa käyntiä joten josta osin johtui käytökseni. Ihan periaatteesta en myöskään siirtynyt koska olin siinä jo minuutin seisonut ja toinen voi halutessaan kiertää jos omaa vähänkin käytöstapoja ;) Metsä vastaa kun sinne huudetaan jne...

Ei mikään ihme että joku sanoo noin, koska käyttäydyit ku munaton aasi.
Kyllä ne alkoholistitkin sattuu olemaan ihan ihmisiä ja vieläpä surullisia ihmiskohtaloita, vaikka monet tuntuu toisin ajattelevan. Kyllähän se o hyvä elvistellä ku o elämä reilassa.

Ei mikään ihme että joku sanoo noin, koska käyttäydyit ku munaton aasi.
Kyllä ne alkoholistitkin sattuu olemaan ihan ihmisiä ja vieläpä surullisia ihmiskohtaloita, vaikka monet tuntuu toisin ajattelevan. Kyllähän se o hyvä elvistellä ku o elämä reilassa.

Minunkos syy se on sitten että ne ovat alkoholisteja? Kyllä ne itse ovat valinneet sen tiensä joten oma häpeänsä. Jos nyt edes luit tota edellistä niin kyllä se äijä tuli ite ensin siihen elvistelemään. Jos on varaa tulla elvistelemään on varaa kärsiä siitä seuraukset tai saada kritiikkiä takaisin. Vai että munaton aasi :lol2: Mielestäni on paljon epäkohteliaampaa tulla häiritsemään hiljaa selvästi sivussa kulkuväylällä olevia ihmisiä.

Minunkos syy se on sitten että ne ovat alkoholisteja? Kyllä ne itse ovat valinneet sen tiensä joten oma häpeänsä. Jos nyt edes luit tota edellistä niin kyllä se äijä tuli ite ensin siihen elvistelemään. Jos on varaa tulla elvistelemään on varaa kärsiä siitä seuraukset tai saada kritiikkiä takaisin. Vai että munaton aasi :lol2: Mielestäni on paljon epäkohteliaampaa tulla häiritsemään hiljaa selvästi sivussa kulkuväylällä olevia ihmisiä.

-Tiiättekö pojat miks meen tästä, 40v?
-No kerro toki, minä.
-Koska mulla on voimaa, 40v.
-Joo varmasti. Mees nyt ***tuun siitä, minä.

Sitte tää mies kiersi toiselle puolelle meitä ja sano et.
-Pojat tiiättekös mistä sen voiman näkee, 40v?
-No kerro toki, minä.
-Silmistä, 40v.
Katto kaveria siinä ja sano: - sulla ei ainakaa kovinpaljo oo, 40v.
-Haluutteko tapella, 40v.
Ennen ku kerettiin sanoo mitää se sano heti perään.
-Ei me tapella, 40v. Ja poistu sit samalla hinnalla takavasemmalle :D

Eipä siitä tosin kauaa ole kun oma itsetuntonikaan ei kestänyt helposti humalaisten huuteluja. Enpä usko, että kovinkaan moni sitä valintaa tietoisesti tekee alkoholismin suhteen vaan ennemminkin "ajautuu" kun elämä/pääkoppa ei ole vankalla pohjalla. Kyllä sieltä tosiaan löytyy surullisia ihmiskohtaloita alkoholistien olemuksien takaa; perhe kuollut ja sen sellaista. Ei kaikki vaan ole niin vahvoja että jaksaa ponnistaa aina ylös. Et välttämättä sinä itsekään tai minä, vaikka niin tosiaan voi tuntua.

Munaton aasi nyt toki oli vähän liioittelua, sorit siitä. Tuo "oma häpeä"-toitottelu on nähdäkseni se yksi ongelmakin tässä yhteiskunnasta syrjäytyneiden asemassa. Vaikea siihen on apua saada. Sen sijaan niin hyviä ihmisiä on paljon että häpeää on kyllä tarjota niille joilla menee huonommin.

Ei kun ne mitataan yksi kerrallaan, ei silleen että panet reidet yhteen ja mittanauhan ympäri :D

ja kohta varmaan väität että hauis mitataan samalla lailla erikseen?!?!?:eek:

Kävin Prismassa hakemassa 2 purkkia mass blastia, kassajonossa taakse tulee kaks n 10 vuotiasta poikaa ja näiden äiti. Pojat siinä ihmeissään kattoo mun ostoksia ja pian kysyykin äiteeltään "Äiti mitä toi mäsh pläsht oikee on?" johon näitten äiti vastaa "Eiköhän toi jotain koiranruokaa ole" Tässä vaiheessa oli repeeminen kyllä lähellä :hyper:

:lol2:

Joo piskille Mass Blastit vaan. Palautuu sekin siinä sivussa niistä kepinnoutamisista. Eipä siinä, monesti olen suunnitellut noiden meidän kissojen ponnistusvoiman parantamista asettemalla niille jonkinmoiset painoliivit ja sitten hyppyyttämällä katteja. Muutaman kuukauden jälkeen liivin pois päältä ja mirri hyppää vahingossa kattoon.

Perjantai-iltana yksi kaverin kaveri(tiedän korkeintaan nimen tästä tyypistä) esitteli mua jollekin randomtyypille tyyliin:"Tässä on xxxx, xxxx käy puntilla."

Repesin kyllä aika totaalisesti tuosta letkautuksesta.

Suositut

Back
Ylös Bottom