Parhaat huomautukset

Näitä prodejuoma juttuja kuulin itekki aika usein. Sitten kun selitin sen asian niin loppu. Nykyään se on vaan ihan läpällä "Jaahas siinä on pojalla taas horkat putelissa"

Talouden kauniimpi osapuoli puhdisti teippiharjalla t-paitaani ja totesi: "sulla on jotain tommosia muhkuroita" :rolleyes:

joo-o, kuulin tänää et nää keinotekoset proteiinit itessään aiheuttaa ihon huonontumista. no tottahan minä uskon 40-v sukulaisäijiä....

Mitähän tarkoittavat "ihon huonontumisella"? Finnejä kenties?

Kaks vuotta takaperin ku pääsin nykyiseen firmaan hommiin, oli lääkärin tarkastus, jonka teki terveydenhoitaja.
"Pitää sit urheilla ja syörä hyvin, että jaksaa."
Kyseinen eukko oli ainakin 120kg, ei niinkään lihaksikas. läähätti ku joutu nousee ylös tuolilta jne :D

Toine kaverilta ku painittiin kännis.

"Vittu sunkanssa, lopeta se treenaaminen, että mä pystyn taas päihittää sut" :rolleyes:

Exän näin vappuna baaris joka sit halas ku oli kännis. (olis varmaa lyöny jos ei olis ollu kännis :kippis1: ) "Mithäs tjämä on, sulha alkaa ole hartioot" ... Janottikohan vanha liha? :D

Kun oli kerran vääntää penkkii, niin siihen tuli sit salin isoin kaveri "revenny housu" kattoon ku teen ja oli sano sitte et pitäis mennä kisoihi ja sit koko reenin tsemppas mua ja antoi vinkkei ku kyselin! Sit kun tulin seuraavan kerran salille niin se tokas kovaan ääneen, että nyt tuli voimaa salille. Noi edemainitut antoi kovan reenimotivaation, enkä varmaan unohda niit kommenttei ikinä!

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
On se vaan niin helppoa saada Prismastakin horkkaa.;)

Hehhe, olis varmaa katukuvassa vähän enemmän sillo isoja miehiä. Tiettyjä etuja jossain tommosessa avoimessa kaupustelussa olisi terveyden kannalta, olettaen tietysti että aineet kulkisivat jonkun tarkistuksen läpi. Utopistista :D

Hehhe, olis varmaa katukuvassa vähän enemmän sillo isoja miehiä. Tiettyjä etuja jossain tommosessa avoimessa kaupustelussa olisi terveyden kannalta, olettaen tietysti että aineet kulkisivat jonkun tarkistuksen läpi. Utopistista :D

Eipä olisi välttämättä.
Olen huomannu, osa täällä kuvittelee, että horkkaa vetämällä kasvaa pelkästään sohvalla istumalla.
meni:offtopic:

Velipuoli: "Nyt ku sä oot tonnäkönen niin koskas aiot mennä nyt pokekurssille ja vaik ovelle. Olis varmaan aika hyvin töitä. Sun on kyl pakko mennä."

Veronican vanha miesystävä kerran Vantaalla yhdella salilla tokaisi: "Täällä onkin nämä nuoremmat ja vahvemmat jo aikaisin päivästä treenaamassa" ja sitten lätistiiki kuulumisia.

Vanha salikaveri näki vuoden treenin jälkeen samalla salilla ensimmäistä kertaa: "Ei saatana mikä mörkö. Paljo painat? Mitä ihmettä sulle on oikein tapahtunu?"

Eipä olisi välttämättä.
Olen huomannu, osa täällä kuvittelee, että horkkaa vetämällä kasvaa pelkästään sohvalla istumalla.
meni:offtopic:

Lisää :offtopic: "Ihmeen roinaamisen puolustelu" -ketjussa (tjsp) oli Hulkin postissa linkki tutkimukseen, jossa käsiteltiin kyseistä aihetta...

"Ei noi sun olkapäät oo todelliset! ei noi sovi yhtään sun kroppaan" Ex muija.

"Jahas, tänne saapui poika jolla ei ole rasvaprosenttia" kaverin muija koitti töissä mitäta jollain vekottimella mun rasvaprosenttia, mutta tuli vaan error :D

"meinasin tippua penkiltä ku näin sut ilman paitaa" ex muija näki mut ekakertaa ilman paitaa :D

sit tää kuuluisa "lopeta se salilla käynti jo ku oot tarpeeksi iso" vaikka oon onneton kynäniska :wall:

"käytättekö te jotain aineita" kysyin vaa "luuletko ettei oltas isompia?" :david:

Muutama viikko taaksepäin ni oltiin autolla parin kaverin kanssa autolla liikenteessä ni satuttiin vaan juttelee siitä ku toinen kaveista oli sairaslomalla:

minä: onks sul muuten palkaton saikku?
kaveri1: ei
minä: mahtaa v*tuttaa
kaveri1: ai et ei ole palkaton sairasloma?
minä: eiku nii joo! eli saat palkkaa
kaveri2: v*ittu toi on taas vetäny yliannostuksen ehrmannii

että tällästä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom