Parhaat huomautukset

Mulla on Pohjolan Easy -paketti, ja vapaaottelua ei suostuneet vakuuttamaan yhtään millään lisävakuutuksella (kuten erillinen urheiluvakuutus)... ei edes ilman kisoja.

Ei ole kyllä kuntosalista mitään havaintoa, vois jopa kysyä.

:offtopic: Ihme säätöä. Mä oon aina saanu vakuutukset niin jenkkifutikseen kuin thaikkuunkin ja kyllä noi kattais muutkin vaaralliset lajit. Tosin en olekaan Pohjolan asiakas :rolleyes:

Pitää kai laittaa tämä isosiskon ajatuksenjuoksu tänne: (Sattui viime hiihtolomalla)

(Otan ulkotakin pois ja astun olohuoneeseen)
Isosisko: - Miten sulla on pää noin turvonnut?
Minä: - Juu
Isosisko: - Ja kaksoisleukaki tullu, ooks sää lihonut?
Minä: - Juu
Isosisko: - Käyks sää siellä salilla?
Minä: - Juu *valmis hyppäämään ikkunasta pihalle koska tässä vaiheessa oli jo useampi kk treeniä takana ja toivoin että tulokset näkyisivät*
Isosisko: - Käytäks sää niitä hormooneja?
Minä: - ...

Ja tuo kysymys toistui jossakin vaiheessa vielä

Hoitoalalla kun olen niin vanhoilta ihmisiltä saa aina kuulla kehuja pituudesta ja hartioiden leveydestä. :rolleyes:

Salilla on yksi vanha patu kehunut kun on tullut nopeaa tahtia kehitystä, en sit tiedä. :)

menee kyllä ohi tämän topicin mutta mainittakoon että oma vakuutukseni korvaa kyllä kaikki urheilussa tapahtuneet vahingot tosin If:in asiakas kisoihinkin tarvii vain tulostaa tosite tästä kattavuudesta tai ainakin näin pari vuotta takaperin (kamppailu laji)

:offtopic:

Kyllä mulle vaan lupasivat kamppailunkin kattaa O.o Mitäs helvataa, niin tuolla papereissakin näyttäis lukevan. Sua on jätkä kusetettu! tai sitten mua..
:offtopic: Ihme säätöä. Mä oon aina saanu vakuutukset niin jenkkifutikseen kuin thaikkuunkin ja kyllä noi kattais muutkin vaaralliset lajit. Tosin en olekaan Pohjolan asiakas :rolleyes:
Ei kai se ollenkaan mahdotonta ole että vapaaottelu ei kuuluisi samaan kastiin kuin vaikka thaikku, tai judo. Siis jonkin tietyn firman mielestä.

menee kyllä ohi tämän topicin mutta mainittakoon että oma vakuutukseni korvaa kyllä kaikki urheilussa tapahtuneet vahingot tosin If:in asiakas kisoihinkin tarvii vain tulostaa tosite tästä kattavuudesta tai ainakin näin pari vuotta takaperin (kamppailu laji)
IF:ltä lopulta sain vakuutuksen, ja samaan hyvään hintaan sai myös kisatkin vakuutuksen alle.

Pohjolalla siis joku asennevamma vielä tuolloin viime vuoden alussa, en tiedä onko asia muuttunut. Kysyin siis ihan että onko mitään vakuutusta tarjota vapaaotteluun, ja vielä kahteen eri kertaan kyselin. Ehdotin myös että vain harjoittelu, ei ollenkaan kisaamista, mutta ei.

^ Itsekkin olen huomannut että pohjolan kanssa joutuu vääntämään aivan helvetin paljon vaikka hoidan vakuutus maksuni aina yhdessä köntässä aivan ajallaan mutta silti palvelu oli varsinkin korvaus asioissa suomeksi sanottuna per****tä mutt eiköhän palata komentteihin :D

Pari kertaa nyt ollu töis:

Henkilö1: hei trnaja tuukko tekee tämän ja tämän homman
trnaja: eikö kille ja kalle pysty tekee
Henkilö1: no sulla on voimaa

aina jotaki painavien roskiksien tyhjäystä :D Mut kyllähän nuokin sitä motivaatioo antaa.

En ymmärrä mistä näitä kommentteja tulee vaikka puoli vuotta salilla käynyt ja tulokset ovat mitättömiä.
tyyppi1 - Onkohan mrbicep lihonu?
tyyppi2 - Ehei. lihasta se on saanu

Muija (oma) sano uskomattomasti.... näytät ihan patsaalta - ja näytti jonkun kreikkalaisen alastonpatsaan kuvan missä jätkä kovassa tikissä... HUHHUH mutta feels gooooooood ;)

mutta mistä nää tämmöset tulee niinkun äiti tuppaa sanomaan "noniin! näytät jo nyt hyvältä, pitääkö sitä muka enää treenata?? kohta oot semmonen kömpelö köntti." ja painoa 67kg, pituutta 174cm :rolleyes:

Ruokalan työntekijä: "En voi ymmärtää miten, joku voi syödä noin paljon." Oli eilen ruokana puolikkaan tennispallon kokoisia lihapullia. Reippaana söin 11.5kpl ja vihannekset päälle. Vähän perunamuussia, ei leipää, eikä maitoa. 3h päästä piti syödä jo 500g rahkaa, kun tuli nälkä.

Ensinnäkin esimerkiksi Turvan urheiluluokista voi katsella, kuinka potkunyrkkeily on luokkaa 3, thainyrkkeily luokkaa 4 ja vapaaottelua ei voi vakuuttaa. Mitä oon asiaa koittanut vähän katella, ni about tätä mallia lienee monilla muillakin firmoilla tuo ajatuksenkulku vapaaottelun suhteen. Omista puhelahjoistahan se on monesti kiinni, millaisen sopparin sitä saakaan sovittua.

Ja tänään tuli kyllä arvokkain huomautus ikinä. Vanhempi, seitsenkymppinen herra seurasi allekirjoittaneen kyykkäämistä ja totesi sen jälkeen, että jos haluat säästää polviasi, ni älä vedä noin alas. Näytti sitten polviaan; molemmat oli leikelty uusiksi, kiitos nuoruuden treenaamisten. Muutenkin rakentavaa settiä ja hyviä vinkkejä saanu kyseiseltä herralta. Eikä mikään turha tekijä. Uusilla polvilla ja ohitusleikkauksen jälkeen nykyäänkin vetelee 155 kg mavessa ja treenaa kovaa mutta fiksusti. Respect. Pakkista lueskellessa jääny ikävästi päähän, että sen kyykyn on mentävä 90 asteen kulmaan tai mielellään syvemmälle; mitä syvempi, sen parempi. Taidankin jatkossa taas kuunnella ensimmäisenä sitä omaa kehoa ennen kun annan pakkiksen ohjata reeniä. Ass to grassia vedetään jatkossa vaan pienillä kuormilla ja kovemmat sarjat tasan yheksäänkymppiin eikä vahingossakaan sen läpi.

Tossa viikko sit duunissa, mulle näyteltiin paikkoja mitkä pitää sulkea ku duunipäivä on pulkassa. No mentii sellaseen roskakatoksen ovelle, kaveri1 sano: hei, ei toi armaz tosta mahu kato miten pieni rako siinä on. Toinen kaveri: Mahtuu se, kyllä me roskikset väistää :D

Mulle tuli eilen eräässä juhlatilaisuudessa aika hauska kommentti: "Ootko ottanu jo jälkiruokaa? Tuolla on kakkua, näytät semmoselta kaverilta, että aamu- ja iltatreenin välissä tarvii paljon kaloreita."

Vähän tuli puskista tuo kommentti, mutta menin kyllä hakemaan kakkua. :)

Ja tänään tuli kyllä arvokkain huomautus ikinä. Vanhempi, seitsenkymppinen herra seurasi allekirjoittaneen kyykkäämistä ja totesi sen jälkeen, että jos haluat säästää polviasi, ni älä vedä noin alas. Näytti sitten polviaan; molemmat oli leikelty uusiksi, kiitos nuoruuden treenaamisten. Muutenkin rakentavaa settiä ja hyviä vinkkejä saanu kyseiseltä herralta. Eikä mikään turha tekijä. Uusilla polvilla ja ohitusleikkauksen jälkeen nykyäänkin vetelee 155 kg mavessa ja treenaa kovaa mutta fiksusti. Respect. Pakkista lueskellessa jääny ikävästi päähän, että sen kyykyn on mentävä 90 asteen kulmaan tai mielellään syvemmälle; mitä syvempi, sen parempi. Taidankin jatkossa taas kuunnella ensimmäisenä sitä omaa kehoa ennen kun annan pakkiksen ohjata reeniä. Ass to grassia vedetään jatkossa vaan pienillä kuormilla ja kovemmat sarjat tasan yheksäänkymppiin eikä vahingossakaan sen läpi.

Syvykyykythän nimenomaan on parempia polvien kannalta.Tiedä sitten miten ko. kaveri on treenannut..

Back
Ylös Bottom