Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Piipahdin tänään rinta-, olkapää- & pohjejumpalla ja treenin ohessa sain kuulla varmasti hienoimman kohteliaisuuden koskaan tän harrastuksen tiimoilta.

Yhden limiittiin asti tehdyn pohjesarjan jälkeen yks salilla samoihin aikoihin usein jumppaileva ujon oloinen ja suomea hiukan kulmikkaasti puhuva maahanmuuttajatyttö, joka sattui tekemään reisiojennuksia viereisessä laitteessa, tuli nykäisemään hihasta ja sanoi jotain tällaista, et "Pakko kertoa sulle yks juttu.. oot mulle tosi iso inspiraatio lähde salilla. Aina kun mulla on huono päivä tai tuntuu etten jaksa, niin mä katson kun sä treenaat ja ajattelen, että koska sä jaksat tehdä kaikki loppuun asti niin mäkin jaksan. Motivoit mua tosi paljon" - Harvoin tällaista sattuu, mut liikutuin ihan aidosti kun toinen tuli vilpittömästi sanomaan jotain noin kaunista & kohteliasta ja näytti vielä hieman siltä et vaati siltä rohkeutta tulla juttelemaan mulle.. :)

Lämmittää mieltä vieläkin ja tuntui kyl tosi hyvältä tehdä treeni loppuun asti vähistä energioista huolimatta :) :dance:

Kai älysit sanoa että "mee nyt prkl häirittemästä tätä mun treeniä!!!"

On kyllä hieno kommentti ja varmati lämmittää mieltä!

Viime talvena olin pimeimmässä Afrikassa etsiskelemässä kuntosalin tynkää ja eksyin tälläiselle ylihinnoitellulle excusivefitnesslifestyle-mestalle. Siellä oli ohjaaja, joka piti tunteja kung-fusta ja karatesta aina aerobikkiin ja joogaan ja toimi lisäksi pt:nä punttisalin puolella. Tämä ohjaaja totesi tulevansa avustamaan kohtapuoleen salin puolelle ja menin alottelemaan.

En jäänyt mieleen se, miten ohjaaja päivitteli näkemäänsä salin puolelle saapuessaan, kun meikkä oli lastannut tankoon aivan kaiken mitä salilta oli löytänyt. Poistui kuitenkin paikalta eikä jäänyt ohjaamaan tai varmistamaan.

Sali oli raudan puutteen lisäksi muutenkin aika mahtama. Siellä oli mm. marmorilattiat :D
Nimikin oli loistelias, stellar gym.

BBC:n legendaariselta sekopäältä kuultua:
"IDOLI!"
"LIHAAAS!"
"Ainoa jätkä koko salilla joka treenaa!"
"Pakko tulla tähän kattomaan kun toi sun veto on niin kaunista katottavaa."
"Kyykkymonsteri!"

Haha monesti kyllä kuule kavereilta että pitäskö ostaa isompi paita,laitaha isompi paita ku haba näkkyy vaikka ei ookkun vajaa 39cm jännitykses

Kävin tänään työterveyden puolesta lääkärillä. Lääkäri oli ite nuorempana omien sanojensa mukaan tosi kova urheilija kaikinpuolin. Katso mun papereita ja innostu heti ku näki että harrastuksissa luki punttisali :D valehtelematta puoli tuntia olin sen luona ja suurin osa ajasta meni siihen kun se kertoi eri juttuja ja kokemuksia omasta ja muiden tuttujensa urheilu ja puntti taustoista. :D

Jossain vaiheessa se sitten katsoi mun kättä ja sanoi, ompa paisinpannun kokoinen kämmen sulla ja vertas sitä omaansa, totes siihen että harmi ku ei hänelle sattunu samanlaisia geenejä. Samalla katso myös rannetta ja sano siihen, ompa muutenkin tosi isot luut sun kropassa, noihin tarttuu lihasmassa hyvin.
Oli tosi kiva kuulla tuommoista, ja vieläpä lääkäriltä:dance2:

Ohhoh, tänään töissä joku vanha mummo alko koskettelee miun kättä. Ekalla kerralla kosketti käsivartta ja toisella kertaa kosketteli hauista :D Ihan tunnusteli

Lääkäri kirjoitti musta hiljattaen lääkärinlausunnon erääseen asiaan liittyen, ja se alkoi sanoilla "hyväkuntoinen atleettinen nuori mies".

Hymyilytti kyllä, mutta pakkohan se on lekuria uskoa :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Viime viikonloppuna otettiin kädenvääntö skabaa ja siihen lopuksi hauis poset. Kaverin oli pakko koittaa kädellä että onko toi tiukkaa vain synthoolii:D

Kävin tossa pari päivää sitten koti ja muita vakutuuksia kyselemässä. Sit kun päästiin sairasvaakuutukseen niin pyödän takana oleva vähän vanhempi rouva sano, "että tää sairasvakuutus ei sitten joitain lajeja korvaa kuten mm. kehonrakennus..tuli vaan mieleen.." :D

Offtopic: Mutta siis miksei loukkaantuuko kehonrakentajat siis muita ihmisiä helpommin vai yhdistetäänkö samantien horkkaan?

Mun eka "käytsä salilla?" :D Tuli tossa muutama viikko sitten n. 11-12 v tytöltä työpaikalla. Olin aika ihmeissä koska oon aika reiluissa rasvoissa eikä tota lihastakaan niin paljoo oo et se jotenki selvästi näkyis.

Oli ihan pakko kysyy että näkyyks se muka jotenki ku en meinannu uskoa että toteamus voisi perustua nähtyyn, ajattelin että olin ehkä ottanut aiheen puheeksi jossain vaiheessa tytön kuullen ja sen takia kyseli. Kyl se kuulemma näkyy. Oli loppuillan lämmin ja pörrönen olo <3

Kävin tossa pari päivää sitten koti ja muita vakutuuksia kyselemässä. Sit kun päästiin sairasvaakuutukseen niin pyödän takana oleva vähän vanhempi rouva sano, "että tää sairasvakuutus ei sitten joitain lajeja korvaa kuten mm. kehonrakennus..tuli vaan mieleen.." :D

Offtopic: Mutta siis miksei loukkaantuuko kehonrakentajat siis muita ihmisiä helpommin vai yhdistetäänkö samantien horkkaan?
Oikeasti?

Tiedän että kamppailulajeja ei korvaa, mutta että ei kuntosalia? Päättääkö ne jossain sen rajan kehonrakennuksen ja random RHP heilumisen välillä? Kuulostaa todella erikoiselta että ei tollanen peruspaketti korvaisi normaalia kuntosalia...

Jos nyt siis on tiedossa että on kehonrakentaja, eli osallistuu kisoihin ym., niin sitten voi olla että ei korvaa. Kyllähän periaatteessa todennäköisempää että revähtää jokin tms. jos käyt 6 krt+ viikossa salilla vs. joku perinteinen 2-3 kertaa. Silloin ymmärtäisin... mutta tosiaan vaatisi sen että todistetusti kisaa.

:offtopic:

Mulla on pohjolan Easy-paketti johon oon ottanu lisäks urheiluvakuutuksen joka tosiaan siis kattaa myöskin kamppailulajit. Kilpailua ei tietenkään mut enihau. En oo ottanu selvää että korvaako lisäks kuntosalilla sattuneita haavereita..
Sorry :offtopic:
Mulla on Pohjolan Easy -paketti, ja vapaaottelua ei suostuneet vakuuttamaan yhtään millään lisävakuutuksella (kuten erillinen urheiluvakuutus)... ei edes ilman kisoja.

Ei ole kyllä kuntosalista mitään havaintoa, vois jopa kysyä.

Tyyppi salilla.. "Jätkällä on tuo muoto nykyään kohdallaan!" .. Kiristynyt törkeesti, ilman painon tippumista.

Suositut

Back
Ylös Bottom