Piipahdin tänään rinta-, olkapää- & pohjejumpalla ja treenin ohessa sain kuulla varmasti hienoimman kohteliaisuuden koskaan tän harrastuksen tiimoilta.
Yhden limiittiin asti tehdyn pohjesarjan jälkeen yks salilla samoihin aikoihin usein jumppaileva ujon oloinen ja suomea hiukan kulmikkaasti puhuva maahanmuuttajatyttö, joka sattui tekemään reisiojennuksia viereisessä laitteessa, tuli nykäisemään hihasta ja sanoi jotain tällaista, et "Pakko kertoa sulle yks juttu.. oot mulle tosi iso inspiraatio lähde salilla. Aina kun mulla on huono päivä tai tuntuu etten jaksa, niin mä katson kun sä treenaat ja ajattelen, että koska sä jaksat tehdä kaikki loppuun asti niin mäkin jaksan. Motivoit mua tosi paljon" - Harvoin tällaista sattuu, mut liikutuin ihan aidosti kun toinen tuli vilpittömästi sanomaan jotain noin kaunista & kohteliasta ja näytti vielä hieman siltä et vaati siltä rohkeutta tulla juttelemaan mulle..
Lämmittää mieltä vieläkin ja tuntui kyl tosi hyvältä tehdä treeni loppuun asti vähistä energioista huolimatta :dance:
Kai älysit sanoa että "mee nyt prkl häirittemästä tätä mun treeniä!!!"
On kyllä hieno kommentti ja varmati lämmittää mieltä!