Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tänään oli taas hauskaa turussa, oltii vaimon kanssa kävelemässä (tietenki vitunmoisessa pumpissa ja narutanktoppi/shortsit päällä) pitkin kaupunkia ja hauskuutta aiheutti ihmisten suora osoittelu terasseilta ja kahviloista. :hyper: teinitytöt tönii toisiaan, että hei kato tota! ja sit ku on menty ohi ni hihitetään seläntakana ja kuuluu jotain että hyi mitkä lihakset :wtf: voivoi ku pikkutytöt ei oo nähny lihasta omissa mies/poikaystävissään vaikka suurennuslasilla hakis. hahhah :rolleyes: elikkä ilmeisesti jotain kehitystä on sit saatu aikaseks, vaikka sitä ei itse näe juurikaan... no kannustaa vaan tekemään kahta kovemmin töitä tulevaisuudessa

Minäkin bongasin sut tänään kauppatorilla ja tökkäsin kaveria että "hei kato tuolla menee BIG J". :D Mua et varmastikaan kuitenkaan nähnyt. Luulin, että oot menossa punnitukseen kun sinne päin marssit siihen aikaan, mutta et osallistunutkaan tähän kisaan.

Minäkin bongasin sut tänään kauppatorilla ja tökkäsin kaveria että "hei kato tuolla menee BIG J". :D Mua et varmastikaan kuitenkaan nähnyt. Luulin, että oot menossa punnitukseen kun sinne päin marssit siihen aikaan, mutta et osallistunutkaan tähän kisaan.

no perkele, olisit tullu sanomaa moro :) ja mut ny on jokseenki helppo tunnistaa ilmeisesti:rolleyes:... juu, puntarilla olis ollu otollinen paino kisaa varten, mutta tälläkertaa ei voimatasot ollu ihan sitä mitä halusin joten kisat jäi väliin

Paiskittiin ulkona töitä ja lämpökin alkoi nousemaan auringon porottaessa. Päätin sitten heittää paidan pois ja maksimoida rusketusta samalla. Tokaisin siinä sitten kahdelle vanhemmalle (5v mua vanhempia) duunikaverille, että on muuten aika nolon näköistä, kun on pitkät housut ja ilman paitaa. Siihen toinen tokaisi "Se on nolon näköistä, että näytetään pikkupojilta sun rinnalla."

Tiedä sitä oliko kommentti paras, mutta ainakin motivoiva. Alkukeväällä puntarilla käymisen yhteydessä yksi neitokainen totesi: "miten helvetissä sie voit painaa 100kg kun siulla näkyy sixpäkkikin?"

Jos olisi osannut olla rehellinen niin olisi voinut todeta takaisin, että se oli kymmenen kiloa sitten se.

Tiedä sitä oliko kommentti paras, mutta ainakin motivoiva. Alkukeväällä puntarilla käymisen yhteydessä yksi neitokainen totesi: "miten helvetissä sie voit painaa 100kg kun siulla näkyy sixpäkkikin?"

Jos olisi osannut olla rehellinen niin olisi voinut todeta takaisin, että se oli kymmenen kiloa sitten se.
tosta tuli mieleen yks klassikko. joskus viimevuoden lopulla hääkahveilla sukulaismies löysi vaakan huoneen nurkasta ja siihen sitte heti rehvakkaana seisomaan... hetken päästä kuuluu että tuus kattomaan mitä oikeen mies painaa. huomattavan paskavattan takaa kurkistellen reilu 180cm äijä lukee vaakaa, ja lukema oli jotain n. 110kg. siirsin ukon sivuun ja menin puntarille vähin äänin :D 172cm ja ei niin hirveästi vattaa. lukema oli muistaakseni sillon 113,5 :D äijä oikeen silminnähden suuttui ja poistui kahvipöydän ääreen pulla kädessä. että näin

Muistu taas mieleen hyvä tapahtuma ku makoilin sohvalla ja iskä vaihto vanhaa telkkaria uuteen. Sitte ku se alko kantaa vanhaa (ihan järkyttävän kokosta) telkkaria komeroon ni ähkyen ja vittuuntuneena tuli sen suusta sanat: "Perkele saisit sinä kyllä voimamiehenä kantaa tämänkin....". :lol2: Kyllä alko väkisinkin vähäsen naurattaa.

Äiteen kanssa lauantaina kävellessä käytiin seuraava sananvaihto:

Käytätkö sinä jotain?
Häh?
No kun olet selkeesti kiinteytyny tästä
(näyttäen rintaa)...

Äiti on hoitoalan ammattilainen ja epäilee aina pahinta, mut mulla oli fleece-takki päällä. Ja vasta pari kuukautta on salilla tullut käytyä...

tuli aika jännä tunne tuossa kun katsottiin vaimon kans salkkareita (jep :D) niin se alko katsoa mun päälle kun ruudussa oli Ossi eli tää entinen Hunks-jätkä ja kommenttina oli "Oot sä vaan aika paljo kasvanu, toki maha vois olla pienempi" :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei sinällään huomautus mut päältä 5 uutta salikaveria alkanu kyselemään kaikkea lisäravinteista,treenauksesta,ohjelmista ja ruokavaliosta niin salilla ku vapaa-aikanaki. "Ku sä tiiät näist asioist kaiken" :david:

Piipahdin tänään rinta-, olkapää- & pohjejumpalla ja treenin ohessa sain kuulla varmasti hienoimman kohteliaisuuden koskaan tän harrastuksen tiimoilta.

Yhden limiittiin asti tehdyn pohjesarjan jälkeen yks salilla samoihin aikoihin usein jumppaileva ujon oloinen ja suomea hiukan kulmikkaasti puhuva maahanmuuttajatyttö, joka sattui tekemään reisiojennuksia viereisessä laitteessa, tuli nykäisemään hihasta ja sanoi jotain tällaista, et "Pakko kertoa sulle yks juttu.. oot mulle tosi iso inspiraatio lähde salilla. Aina kun mulla on huono päivä tai tuntuu etten jaksa, niin mä katson kun sä treenaat ja ajattelen, että koska sä jaksat tehdä kaikki loppuun asti niin mäkin jaksan. Motivoit mua tosi paljon" - Harvoin tällaista sattuu, mut liikutuin ihan aidosti kun toinen tuli vilpittömästi sanomaan jotain noin kaunista & kohteliasta ja näytti vielä hieman siltä et vaati siltä rohkeutta tulla juttelemaan mulle.. :)

Lämmittää mieltä vieläkin ja tuntui kyl tosi hyvältä tehdä treeni loppuun asti vähistä energioista huolimatta :) :dance:

Piipahdin tänään rinta-, olkapää- & pohjejumpalla ja treenin ohessa sain kuulla varmasti hienoimman kohteliaisuuden koskaan tän harrastuksen tiimoilta.

Yhden limiittiin asti tehdyn pohjesarjan jälkeen yks salilla samoihin aikoihin usein jumppaileva ujon oloinen ja suomea hiukan kulmikkaasti puhuva maahanmuuttajatyttö, joka sattui tekemään reisiojennuksia viereisessä laitteessa, tuli nykäisemään hihasta ja sanoi jotain tällaista, et "Pakko kertoa sulle yks juttu.. oot mulle tosi iso inspiraatio lähde salilla. Aina kun mulla on huono päivä tai tuntuu etten jaksa, niin mä katson kun sä treenaat ja ajattelen, että koska sä jaksat tehdä kaikki loppuun asti niin mäkin jaksan. Motivoit mua tosi paljon" - Harvoin tällaista sattuu, mut liikutuin ihan aidosti kun toinen tuli vilpittömästi sanomaan jotain noin kaunista & kohteliasta ja näytti vielä hieman siltä et vaati siltä rohkeutta tulla juttelemaan mulle.. :)

Lämmittää mieltä vieläkin ja tuntui kyl tosi hyvältä tehdä treeni loppuun asti vähistä energioista huolimatta :) :dance:

Pakko sanoa, että oli aika hienosti sanottu kyseiseltä tytöltä / naiselta :) Minulle tulis ainaki hyvä olo jos joku tulis kehumaan tai sanomaan tollaista :P
En ollut nähnyt tyttöystävääni noin kuukauteen. Lentokentällä mentäessä vastaan tyttöystäväni huomautti, että oon kasvanut :D Vaik ei myönnä niin kyllä tais tykätä näkemästään :P Yllättävän paljon ihminen voi muuttua hieman alle kuukauden aikana :D

Mitäs vastasit? Vai jäädyitkö totaalisesti? :D

Vähän hämilleni menin, mut sain sentään vastattua et "tosi hienoa kuulla että mun salilla käynnillä on merkitystä muillekin kuin vain itselleni.." - Ens kerralla ajattelin kyl samaista tyttöä nähdessäni käydä kiittämässä vielä erikseen noista sanoista :)

Tänään salilla eräs salituttu oli treenauttamassa poikaansa ja katselivat jalkareeniäni huvittuneena kun makasin jo yhdessä vaiheessa lattialla haukkomassa happea, viimeisen sarjan jälkeen ähisin ja öhisin hiki roiskuten jollon salituttu sano pojalleen "tuossa on sitä asennetta". Tuli äätityyd olo :D

Panitko edes? :D

Panitko edes? :D

Hitto. Noinkohan se olikin kohteliaisuuden muotoon puettu kutsu kiihkeään vaakamamboon? Mä kun yksinkertaisena ja omahyväisenä kaverina ajattelin sen jollain tapaa viittaavan mun tinkimättömään HC-asenteeseen salilla..

Ei ihme ettei naisia olekaan juuri ollut tarjolla sitten lukion tanssiaisten kun jäbä kulkee laput silmillä. Edellisestä kerrasta kun joku on osoittanut kiinnostusta on jo ainakin vuosi ja silloinkin kyseessä oli mies..

Wau! :wtf: Aika mahtavan hienoa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom