Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Yläaste aikoina rinnakkaisluokkalainen kaveri tuli kertoon mulle, että luokaltani yks mimmi oli kertonu sille, että mulla olis tosi iso runkkulihas. Tiedä sitten, mikä tämä lihas on, mutta eiköhän sen järjellä päättele. Enkä tiedä pitikö se ottaa kohteliaisuutena, mutta ei riemulla rajaa. :)

...mimmi oli kertonu sille, että mulla olis tosi iso runkkulihas. Tiedä sitten, mikä tämä lihas on, mutta eiköhän sen järjellä päättele.

pieni offtopic, mutta jos joku ei tiedä niin runkkulihas a.k.a Supinator sijaitsee tuossa:
417_supinator.jpg

Olin salilla kuntotestissä tänään. Vetelin erinomaisia tuloksia ikäisekseni (Testitulokset ovat varmaan erinomaisia verrattuina
samanikäisiin sohvaperunoihin...) ja testiä valvova nuori mies tokaisi: "Ihan pakko kysyä, että mitä sää teet työksesi?"
"Elektroniikkakokoonpanoa...", vastasin. :rolleyes:

No, jospa tuo salilla käynti sitten jotenkin johonkin on vaikuttanut...

Eli siis iho ei ole pysynyt kehityksessä mukana vaan on revennyt, tulee sellasia vaaleen/tummanpunaisia viiruja. Lihaville ihmisille tai raskaana oleville yleensä kanssa ilmaantuu.

3 vuotta sitten kesätyöpaikalla työkaverini huomautti että olen niin leveä kaveri että se haittaa hänen ja muitten työntekoa kun ei mahdu kulkemaan. :puntti:

Terkkari ihmetteli kun oli tullut vuodessa painoo 12kg lisää ja ihmetteli siinä syytä. Vastasin että oon yrittänyt kasvattaa lihasmassaa tässä jo jonkin aikaa ja otin paidan pois.
"Noh, kyllähän sen huomaa. Kisailetko oikein tuossa lajissa?" Onhan tämmöset tapaukset kivoja motivaation kasvattajia. :rolleyes:

Jooh vaikkei mulla ny mitään lihaksia paljoa olekaan ja kommentoija oli oma tyttöystävä niin kuitenkin...

Olin aiemmin ollut puntilla ja lihakset lievästi pumpissa. Siinä illasta sitten alettiin hommiin tyttöystävän kanssa ja siinä päällä ollessa naiseni piti toisella kädellä olkavarresta (haukasta) ja toisella alaselästä/pakarasta ja ihan yllättäen siinä kuiskas korvaan että "oot selvästi kiinteytyny" ja samalla puristi vähän kovempaa... Tuli yllättäen ihan uutta potkua omalta osalta hommaan :hyper: :pano:

Nyt noin viikko tapahtuneen jälkeen vieläkin aivan älytön motivaatioboosti käydä repiin rautaa :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eli siis iho ei ole pysynyt kehityksessä mukana vaan on revennyt, tulee sellasia vaaleen/tummanpunaisia viiruja. Lihaville ihmisille tai raskaana oleville yleensä kanssa ilmaantuu.

Ai siitä noi mun viirut on tullu. Oon ihmetellu kun reisiin ja perseeseen on tullu tuollaisia ja luullut jonkinsortin ihottumaksi.

Ps. Kai ne lähtee pois joskus?

Kai ne lähtee pois joskus?

Mulla ei oo hävinneet minnekään kymmenessä vuodessa... vaalenneet ehkä hiukan, mut siinä kaikki. Raskausarpiin löytyy tietääkseni jotain hoitotuotteita, mut laser lienee ainoa jolla ne saa hävitettyä. Elämisen merkkejähän ne vain on, joten ei paljoa haittaa..

Joskus kysyi kuntosalin omistaja/ylläpitäjä/valvoja tms. että menenkö salin omiin voimailukilpailuihin, nöyränä vastasin että en näillä tuloksilla :) Nyt pari viikkoa sitten sama henkilö kysyi kun latasin salikorttia treenin jälkeen, että tulenko illalla vielä uudelleen treenaamaan vai laitetaanko kortti voimaan huomisesta lähtien.. Mitähän lienee tarkottanu, mene ja tiedä.

Tyttöystäväkin jaksaa muistuttaa että vatsalihakset erottuu mukavasti, mutta voisin siltikin laihuttaa vielä että ne erottuis kunnolla.. 186/90kg jepjep.

Äkkiseltään tulee kolme jotka liittyy kaikki verenpaineeseen :D
Vajaa vuos sitte oltiin avokin kanssa sen mummon luona visitoimassa 500km päässä pari yötä. Illalla tyttöystävä ehdotti, et mitataan verenpaineet mummolta ja multa kanssa kun on diabetes.
Meni hakee mittaria, ite olin keittiössä ja tyttöystävä mummonsa kanssa eripuolella kämppää kun kuulen mummon sanovan; Mahtaakohan tolta miinustamerkiltä voida mitata sitä verenpainetta kun sen kädet on niin hupakot? :D
Toinen oli sit diabeteshoitajalla ja tapahtuma oli itselle sellainen pieni rajapyykki mitä oli odotettu; koittaa laittaa sitä mansettia kiinni ja sanoo, että täytyy hakea tuo isompi ku ei tää mahdu sun käteen, näyttää olevan tota lihasta.
Seuraavalla kerralla toinen hoitaja sanoi, että haen suoraan sen isomman mansetin :)

Kyllähän sitte työkaverit kanssa aina jotain sanoo, mut mahtaa olla vaan kettuilua :)

Mielestäni vähän saanu puolen vuoden aikana lihasta läskin tilalle, niin äippä tokas tänään... ''Näytät nälkiintyneeltä'' :D
...huomen salille...

Raskausarpiin löytyy tietääkseni jotain hoitotuotteita, mut laser lienee ainoa jolla ne saa hävitettyä. Elämisen merkkejähän ne vain on, joten ei paljoa haittaa..

Apteekista voipi ostaa rasvaa mikä vaalentaa raskausarpia. Raskaana olevat ehkäisevät sillä arpien muodostumisen.

Mulla ei oo hävinneet minnekään kymmenessä vuodessa... vaalenneet ehkä hiukan, mut siinä kaikki. Raskausarpiin löytyy tietääkseni jotain hoitotuotteita, mut laser lienee ainoa jolla ne saa hävitettyä. Elämisen merkkejähän ne vain on, joten ei paljoa haittaa..

Apteekista voipi ostaa rasvaa mikä vaalentaa raskausarpia. Raskaana olevat ehkäisevät sillä arpien muodostumisen.

Oma emäntä on parasta aikaa viiemisillään raskaana, niin tarkennettakoon vielä, että se on itseasiassa sellaista öljyä ei rasvaa. Eipä sillä, varmaan siihen on jotain rasvojakin. Mut näin periaatteessa: Öljyä ennaltaehkäisemiseen ja sit jo syntyneisiin raskausarpiin on olemassa jotain vaalentavia voiteitakin (iha sikakalliita).

Sori OT.

Oma emäntä on parasta aikaa viiemisillään raskaana, niin tarkennettakoon vielä, että se on itseasiassa sellaista öljyä ei rasvaa. Eipä sillä, varmaan siihen on jotain rasvojakin. Mut näin periaatteessa: Öljyä ennaltaehkäisemiseen ja sit jo syntyneisiin raskausarpiin on olemassa jotain vaalentavia voiteitakin (iha sikakalliita)..

Vaalentava voide on n.20€/prk, mut toimii !

Turussa baarissa.. menin vessaan ja kun olin pesees käsiä, niin vieressä oleva random jätkä sano, että jätkä käy salilla. :D Sitten pöydässä joku kysy, että nostatko 120kiloa penkiltä :D

Muksu (1v9kk) näki muscle&fitness lehdessä Arnoldin kuvan, osotti sitä ja sano että "isi tua" :D Iha pikkusen tipuin!

Suositut

Back
Ylös Bottom