Mummu pisti flirttiä ;)
Siilitukka ja leijonakoru saattoi auttaa mummon noille ajattelu raiteille :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mummu pisti flirttiä ;)
...mimmi oli kertonu sille, että mulla olis tosi iso runkkulihas. Tiedä sitten, mikä tämä lihas on, mutta eiköhän sen järjellä päättele.
Lääkärintarkastuksessa ollessani tänään ilman paitaa lääkäri huomasi raskausarvet selässäni.
"Tuota... Mitäs nuo on? Oletko ollut aiemmin lihavampi?"
Sorsa sanoi, ettei uskalla kohta enää myydä mulle, kun oon niin iso että saatan tulla hakee väkisin... :wtf:
Eli siis iho ei ole pysynyt kehityksessä mukana vaan on revennyt, tulee sellasia vaaleen/tummanpunaisia viiruja. Lihaville ihmisille tai raskaana oleville yleensä kanssa ilmaantuu.
Kai ne lähtee pois joskus?
Raskausarpiin löytyy tietääkseni jotain hoitotuotteita, mut laser lienee ainoa jolla ne saa hävitettyä. Elämisen merkkejähän ne vain on, joten ei paljoa haittaa..
Mulla ei oo hävinneet minnekään kymmenessä vuodessa... vaalenneet ehkä hiukan, mut siinä kaikki. Raskausarpiin löytyy tietääkseni jotain hoitotuotteita, mut laser lienee ainoa jolla ne saa hävitettyä. Elämisen merkkejähän ne vain on, joten ei paljoa haittaa..
Apteekista voipi ostaa rasvaa mikä vaalentaa raskausarpia. Raskaana olevat ehkäisevät sillä arpien muodostumisen.
Oma emäntä on parasta aikaa viiemisillään raskaana, niin tarkennettakoon vielä, että se on itseasiassa sellaista öljyä ei rasvaa. Eipä sillä, varmaan siihen on jotain rasvojakin. Mut näin periaatteessa: Öljyä ennaltaehkäisemiseen ja sit jo syntyneisiin raskausarpiin on olemassa jotain vaalentavia voiteitakin (iha sikakalliita)..