Eipähän tuolla taas ollut mitään mullistavaa. Samaa vanhaa eri paketissa. Siinä yksi syy miksi olen lopettanut bodylehtien lukemisen. Ei mitään uutta ikinä.
Esim. kehotetaan tekemään samassa treenissä pitkiä ja lyhyitä sarjoja. Ainakin mulle tää on ollut jo pitkään ihan perusasia. Todennäköisesti monelle muullekin.
Toisaalta taas tehdään hauistreenistä liian tiedettä. Puhutaan eri liikkeiden venyttävästä vaikutuksesta ja siitä miten jotkut ottaa paremmin sisä- ja jotkut ulkoreunaan. Kyllä mä sanoisin tähänkin, että kun ottaa sellaiset liikkeet mistä tykkää ja treenaa kovaa, niin varmaan kehittyy. Noilla tossa artikkelissa esitellyillä eri liikkeillä ei ole hauikseen sellaista hokkuspokkusvaikutusta.
Ja siellä sanottiinkin: "These workouts won’t magically turn golf-ballsized biceps into the softball variety. However, with hard work, they can shock complacent muscles from stagnation to expansion."
Saman tekee moni muukin hauistreeni. No, ihan hyvä artikkeli jos siinä jotain uutta jollekin on ja jos jaksaa vähän järkeillä itsekin eikä pidä heti kaikkea uutena totuutena.