Paras jalkaprässimalli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mikä on mielestänne parhaan mallinen jalkaprässi. Salillani on vaakasuuntainen prässi, jossa liikkuu istuin jalkaterien pysyessä paikallaan. Onko monellakin kokemusta ko. mallisesta prässistä.

:rolleyes:

tos vaaka malissa on ihan hyvä pumppailla pohkeita..tosin sielä missä joskus tota testasi ei saanu tarpeeks painoa, mut ainahan sitä voi tehä yks jalka kerrallaan..

En ikävä kyllä oo vaakaprässiä päässyt kokeilemaan :( Miksei tuo :whip: jalkoja samalla lailla kuin tavallinen prässi

Oon aina pitäny semmosta vaaka-hackina.

kohtis sanoi:
Oon aina pitäny semmosta vaaka-hackina.

Sama täällä ja meidän salilla ei muutakaan ole. Tuo on vielä painopakkalaite, joten voi kuvitella jokainen, että ne painot ei pitkälle riitä. Muuten sillä onkin ihan hyvä treenata etureisiä.

Jaa-a, eikös vaakaprässin ja vaakahackin ero ole, että prässissä istutaan ja toisessa maataan?

Paras jalkaprässi on ollut budjettisalilla semmonen kulunut lähes pehmustamaton ja tukevasta raudasta tehty, yksinkertaisella ja järkevällä lukituksella ja pohjaussuojauksella.. Nykyisellä on älyttömästi pehmustettu, korkea ihmelaitos, jolla en osaa tehdä kyllä mitään. En oikein vaakatasossa osaa reenata jalkoja, niin en pahemmin käytä noita vaakavehkeitä.

normanin prässistä tykkään kyllä (joko hack/prässi yhdistelmä tai pelkkä prässi: kuva ) omasta mielestäni noi talja prässit on sellasia leluja että huh huh :wall:

Jampsu sanoi:
normanin prässistä tykkään kyllä (joko hack/prässi yhdistelmä tai pelkkä prässi: kuva ) omasta mielestäni noi talja prässit on sellasia leluja että huh huh :wall:

Tuo prässi on paras prässi, jolla olen ikinään treenannut. Varmaan parempiakin jostakin mahdollisesti löytyy, mutta tuo on paras kokeilemani. Tuolla laitteella olen tehnyt enkkasarjani 12x680 kiloa, joskus taannoin.

isoDn kanssa samaa mieltä,tuo on mun suosikki myöskin

Jampsu sanoi:
Täältäkin lähtee ääni normannin prässille. Vakituisella salilla ei ole tota, mutta kesäsin olen treenannut salilla missä on toi. Mäkin oon tehny tolla enkkasarjan, mutta ei siitä sen enempää :D .

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mun mielestä ton prässin lukitussysteemi ei oo ehkä kätevin mahollinen, jos se on semmonen kuin kuvittelen. Joutuuko tossa irrottamaan sarjan jälkeen otteen siitä kahvasta josta on sarjan aikana pitänyt kiinni ennenkun saa sen lukittua?

Meiränkin salilla on tuota vastaava laite.Ainoa huonopuoli vaan on että sinne on lykätty ikäänkuin turvarauta jolloin jalkoja ei pysty laskemaan kovin alas.Yleensäkkin aina ekaa sarjaa tehdessä kuuluu armoton jysähys kun se "pakka" ottaa siihen rautaan kiinni.

kohtis sanoi:
Mun mielestä ton prässin lukitussysteemi ei oo ehkä kätevin mahollinen, jos se on semmonen kuin kuvittelen. Joutuuko tossa irrottamaan sarjan jälkeen otteen siitä kahvasta josta on sarjan aikana pitänyt kiinni ennenkun saa sen lukittua?
Joutuu ellei pidä kiinni niistä lukituskahvoista. Tosin niin "joutuu" kaikissa muissakin prässeissä, joita olen kokeillut eikä oo ilmenny mitään ongelmia.
Näin :offtopic: :na kitisen siitä, kun liikuntamyllyssä ne puupäät on menny pulttaamaan tohon prässiin jonkun oman turvasysteemin. Jos on kunnolla venytelly ennen sarjaa, niin kelkka kolahtaa välillä niihin palkkeihin, mikä vie vähän fiilistä.

Edit:
rafael30 sanoi:
-edit. Suortti, myllyllä siinä on ne raudat sitä varten, että pikkupojat ja karvakädet voi pompauttaa/rymäyttää niiden kautta 80 kiloa enemmän rautaa kuin mitä itse jaksaisivat liikuttaa.
:D Meinasin just mainita ton, mutta sittenhän joku ois voinu luulla, että mä teen niin :jahas: .

Kohtis, kyllä.

-edit. Suortti, myllyllä siinä on ne raudat sitä varten, että pikkupojat ja karvakädet voi pompauttaa/rymäyttää niiden kautta 80 kiloa enemmän rautaa kuin mitä itse jaksaisivat liikuttaa.

suortti sanoi:
Joutuu ellei pidä kiinni niistä lukituskahvoista. Tosin niin "joutuu" kaikissa muissakin prässeissä, joita olen kokeillut eikä oo ilmenny mitään ongelmia.
Näin :offtopic: :na kitisen siitä, kun liikuntamyllyssä ne puupäät on menny pulttaamaan tohon prässiin jonkun oman turvasysteemin. Jos on kunnolla venytelly ennen sarjaa, niin kelkka kolahtaa välillä niihin palkkeihin, mikä vie vähän fiilistä.
Ei juma,justiinsa yhtäaikaa justiinsa samasta asiasta :hyper:
Yliluonnollista :rock:

IsoDino sanoi:
Tuo prässi on paras prässi, jolla olen ikinään treenannut. Varmaan parempiakin jostakin mahdollisesti löytyy, mutta tuo on paras kokeilemani. Tuolla laitteella olen tehnyt enkkasarjani 12x680 kiloa, joskus taannoin.

Näinhän se on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom