Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kohtis sanoi:Oon aina pitäny semmosta vaaka-hackina.
Jampsu sanoi:normanin prässistä tykkään kyllä (joko hack/prässi yhdistelmä tai pelkkä prässi: kuva ) omasta mielestäni noi talja prässit on sellasia leluja että huh huh :wall:
Täältäkin lähtee ääni normannin prässille. Vakituisella salilla ei ole tota, mutta kesäsin olen treenannut salilla missä on toi. Mäkin oon tehny tolla enkkasarjan, mutta ei siitä sen enempää :D .Jampsu sanoi:normanin prässistä tykkään kyllä (joko hack/prässi yhdistelmä tai pelkkä prässi: kuva ) omasta mielestäni noi talja prässit on sellasia leluja että huh huh :wall:
Joutuu ellei pidä kiinni niistä lukituskahvoista. Tosin niin "joutuu" kaikissa muissakin prässeissä, joita olen kokeillut eikä oo ilmenny mitään ongelmia.kohtis sanoi:Mun mielestä ton prässin lukitussysteemi ei oo ehkä kätevin mahollinen, jos se on semmonen kuin kuvittelen. Joutuuko tossa irrottamaan sarjan jälkeen otteen siitä kahvasta josta on sarjan aikana pitänyt kiinni ennenkun saa sen lukittua?
:D Meinasin just mainita ton, mutta sittenhän joku ois voinu luulla, että mä teen niin :jahas: .rafael30 sanoi:-edit. Suortti, myllyllä siinä on ne raudat sitä varten, että pikkupojat ja karvakädet voi pompauttaa/rymäyttää niiden kautta 80 kiloa enemmän rautaa kuin mitä itse jaksaisivat liikuttaa.
Ei juma,justiinsa yhtäaikaa justiinsa samasta asiastasuortti sanoi:Joutuu ellei pidä kiinni niistä lukituskahvoista. Tosin niin "joutuu" kaikissa muissakin prässeissä, joita olen kokeillut eikä oo ilmenny mitään ongelmia.
Näin :na kitisen siitä, kun liikuntamyllyssä ne puupäät on menny pulttaamaan tohon prässiin jonkun oman turvasysteemin. Jos on kunnolla venytelly ennen sarjaa, niin kelkka kolahtaa välillä niihin palkkeihin, mikä vie vähän fiilistä.
IsoDino sanoi:Tuo prässi on paras prässi, jolla olen ikinään treenannut. Varmaan parempiakin jostakin mahdollisesti löytyy, mutta tuo on paras kokeilemani. Tuolla laitteella olen tehnyt enkkasarjani 12x680 kiloa, joskus taannoin.