SUPERCARB 1kg -40%

Paljonkos leukoja menee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Otin viimeviikolla leuanvedon treeniohjelmaan ja meni 14 puhdasta toistoa....toivottavasti muutaman kuukauden päästä
huomattavasti enemmän.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
SM ja SE on eri asioita....nus nus

Joo oikeassahan olet. SE:tä itse tarkotin.

Ja näemmä wikipediassa oli tuon naisten SE:n suhteen väärää tietoa, koska Heavy-sportista löytyi:

"- Toistoleuanveto: Naiset, avoin sarja:
Iina Laine, Uusikaupunki__27 vetoa. (SE) (oma paino 52,5kg)
Leuanvedon SM-kilpailut 22.4.2006 Tampere."

para tulos taitaa olla joku 25 mutta nykyään menee varmaan hikisesti se 20 :D

Niinno enemmän ku keskimäärin miehilläkään jos siis puhtaita toistoja tekee.

Mä tuos juhlin joku päivä kun tukkosellakin (ed. päivänä reenattu) selällä meni myötäoteleukoja 7, kyllä se maaginen surkee kymppi kohta rikkoutuu! Vielä jos lähtis vähän läskejä jaloista, niin varmasti helpottuis entisestään, tää keho on aikalailla joka suhteessa alakroppapainotteinen...

Onkos mimmeillä muuten paljoo tuo vasta- ja myötäoteleukojen ero? Mulla oli ennen tosi törkee kuilu välissä, mut nykyään taitaa mennä mo-leuat kevyemmin kuin vo. Jänskää, ehkä viimein oon oppinut tekee niitä selällä....

menny joskus 23 vee 26 toistoa (työnhaku tilaisuus/testi), nyt menee 20 toistoa 34 vee, lisäpainoilla 60 kg 1 toisto... toivottavasti josksu 70 kg 1 toisto!!!

Pirulainen kun en saa yhtään leukaa!! :( ärsyttää! meiän salilla on se kevennysvehje, mutta siitä on ollu kahvat rikki nyt jo muutaman kuukauden perkule.. :rolleyes: aion vielä oppia tämän lajin!

ostin kotiinkin joskus vuosi sitten rekin mutta kun on muovikarmit niin nehän hajos.. oooops

2 ilman kuminauhoja. Jouluna meni pari vetoa keittiöjakkaralta, joten edistystä tapahtuu koko ajan :D
Treenaan noin kolmesti viikossa ja yritän vaan, että paranis vähän joka kerta. Lattiasta menee kyllä jo 10 helposti, ja vaan kerran on tullut karmit alas...

Minä jaksan tehdä peräti 4 tällä painolla. Mutta enpä ole erityisemmin tätä yrittänytkään parantaa. Vielä vuosi sitten ei puhettakaan, että olisi mennyt yhtään.

Mun ennätys on edelleen 12 puhdasta leukaa. Enempään en ole pystynyt vielä.

But practice makes U perfect :P

2 on ennätys :D Oven karmeissa on ollut joulusta lähtien tanko, mut eipä oo juuri tullut treenattua leuan vetoa, lähinnä oon roikkunut siinä venyttelyn kannalta...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Olenpa pettynyt, eilen treenien päätteksi kokeilin. 4 leukaa. Koitin kolmesti, joka kerralla sama juttu ja siihen neljään se jäi. Josko ennen treeniä ois puhtiä enemmän? Pitää joskus testata.

Oho, en ees muistanut koittaneeni. :) Nyt ihan leikillään koitin leikkipuistossa kiskoa ja 6 meni ihan hereesti. Sitten tulikin leikkikaverille jo kiiru juosta muualle, joten eipä tullut testattua sen enempää kun piti lähteä perään kiiruusti.

Joo oikeassahan olet. SE:tä itse tarkotin.

Ja näemmä wikipediassa oli tuon naisten SE:n suhteen väärää tietoa, koska Heavy-sportista löytyi:

"- Toistoleuanveto: Naiset, avoin sarja:
Iina Laine, Uusikaupunki__27 vetoa. (SE) (oma paino 52,5kg)
Leuanvedon SM-kilpailut 22.4.2006 Tampere."

Kyllä Wikipediassa on ihan oikeaa tietoa naisten SE:stä, se on todellakin 18 toistoa. Laineen ennätysvedon aikana voimassa olleet säännöt olivat huomattavati nykyisiä helpommat. Nykyisin jokainen toisto lähtee tuomarin merkistä. Merkki tulee vasta, kun käsivarret ovat ala-asennossa suorina ja liike pysähtynyt. Ns. vauhdilla vetäminen ei ole mahdollista.

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom