SUPERCARB 1kg -40%

Paljonkos leukoja menee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Pakko tulla hypettämään tähän ketjuun. Nyt 38-vuotiaana pääsin ekan leuanvedon ikinä! Olen hinkuttanut 20 pull-ups -ohjelmaa kolme kuukautta tehden negatiivisia leuanvetoja 1x5 pari kertaa viikossa ja lisäksi laitteessa avustettuja leuanvetoja (myötäotteella). Ja tällä viikolla meni se eka leuanveto (vasta-otteella) :dance2: Oma paino on 70kg, että siinä on kiskomista.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kaksi sain tehtyä, oon ylpeä! Syksyllä aloitin niin, että hyppään penkiltä ilmaan ja lasken hitaasti käsien varassa alas. Pelkkä tuo tuntui silloin jo lähes mahdottomuudelta, mutta nyt menee kaksi leukaa ihan kevyesti. Ote on tosin kapea, meillä on salilla sellainen ihme tanko, josta ulkonee vielä kaksi "kahvaa", niistä siis pidän kiinni. Myös leveää otetta treenaan, mutta paljon rankempaa se on. :D

Ei saatana mee vieläkään yhtään!! :D ennen en kyllä saanut edes kädet koukussa, nyt saa jo niin että kädet on "melkeen suorassa" = eli koukussa kuitenkin :D nyt oon pari viikkoa enempi harjotellu, alkuun sain siis vedettyä kädet 90asteen kulmasta (lol), nyt on saanu sitä kulmaa jo isommaks jee :) ja niitä hitaita alastuloja minäkin oon harjotellu..

kokeilin tossa joku päivä suorilta, nii eihän siitä mitään tullU! en pääse siitä ylöspäin YHTÄÄN!!! apuja? tolta osin ei oo kehitystä tullu ollenkaan :itku:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ei yhtään edes kumpparilla. Tai kumpparilla ja vähän hypäten menee tai sit kumpparilla ja kaverin tökkäämänä. Tai kumpparilla, hypäten ja kaverin tökkäämänä... :D Eikä noinkaan kun pari.

Kymmenkunta myötäotteella ja varmaan joku viisitoista vastaotteella. Lisäpainoja taas hiljalleen mukaan :)

Hiihaa! Viime treenissä tempasin seiskan kympin lisäpainolla :) nyt aletaan taas olla vanhoissa treenipainoissa ja tästä sit vaan ylöspäin!

Ei varmaan mene yhtään, mut eiköhän sekin ole tekniikkalaji, joten tekniikan kustessa tuskin ikinä menee yhtään...

4 menee, viideskin melkein :)

Mulla auttoi paljon sen ekan leuan saamiseen, kun siirryin avustavasta leuanvetokoneesta tekemään erilaisia harjotteita pelkällä tangolla. Negatiiviset on hyviä, ja kannattaa pysäyttää se liike muutaman kerran laskun aikana. Jos ongelmana on liikkeen loppuosa, eli leuan saaminen tangon yli, niin kannattaa tehdä semmosia pikku nitkutuksia siinä ihan yläasennossa. Samanlaisia nitkutuksia voi tehdä sitten myös liikkeen ala- tai keskikohdassa.

Puhtaita meni kymppä, ois saanu vielä jokusen päälle, mutta kun liike alkoi hidastua niin laiskuuksissani lopetin siihen, se kun piisas. :) Tarkoitus oli vain pikkupojat haastaa ja voittaa kun uhosivat. :D

Vain kaksi myötäotteella. Vastaotteella en ole koskaan kokeillut.

Laitoin ovenkarmiin sellaisen irrotettavan tangon, ja aina välillä käyn siellä koittamassa, muutaman kerran päivässä. Ihme kyllä, edistystä tapahtuu, vaikka muuten on tullut nyt salilta taukoa. Nyt menee kolme leukaa vastaotteella. Jee, hyvä alku muuten vaatimattomille treenipainoilleni ja lihaksilleni.

Teen vastaotteella tällä hetkellä n. 5-6 toiston sarjoja joten uskoisin että treenin alussa lämmittelyn jälkeen menisi 8-10. Pitääpä kokeilla, koska tuo 10 on ollut semmonen "the tavoite".

Vastaotteella menee 5-6 toistoa, sarjoja 4. Myötäotteella 7-8 toistoa, sarjoja 3. Myötäotteella 5kg lisäpainolla 4 toistoa, 3 sarjaa.
Leukoja tullut tehtyä säännöllisesti vasta reilu puolivuotta, kehitys ollut mielestäni melko hyvää. Alkuaan ei mennyt kuin yksi, sekin oli ehkä enemmän rimpuilua:face: kuin leukoja.

Ei mene yhtään, tämän sain todeta hävetäkseni Krav Magan lämmittelytreeneissä.. Nyt tuli kyllä sellainen tarve, että pakko saada joku päivä edes se 3, ei tästä häpeästä muuten ylös nousta. :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom