Treenaamattomana meni 1 leuka, muutaman kuukauden treenin jälkeen 4, melkein 5, ja myötäotteella pari. Silloin painoin n. 57-58 kg. Nykyään saan vedettyä hädin tuskin yhden leuan, kun kyynärpää meni keväällä sijoiltaan ja olen lihonutkin 4 kiloa :/
ei mene yhtään ilman avustusta. Ostin vastuskumin (10-50kg), jonka avulla sain 3. Nyt vain säännöllistä treeniä niin eiköhän ala niitä avustamattomiakin tulemaan
Vastaotteella tänhetkinen enkka on 11 oma paino 55 kg. Leuoissa huomaa kyllä ekana jos on tullut parikin kiloa painoa lisää. Ei meinaa jaksaa ollenkaan :D
Vuosi sitten kun reenasin joka viikko muutamia puol vuotta niin yheksän sain, sitten jäi pois en muista miksi. En kyllä nähnyt peilistä että teinkö ihan nappiin puhtaita, hiukka koukkuun jätän alhaalla ja vikoilla vedoilla jalat meinaa heijata :D
oma ennätykseni roikkumisesta lähtien ylös, ja kädet suoriksi alas on 3kpl peräkkäin. Toisaalta mun toinen selkätreeni viikossa alkaa leuanvedoilla, pointtina vetää 30sek palautuksilla, eri otteilla niin monta kunnes ei vaan enää nouse, ja siinä ennätykseni on 33, meni kymmeneen minuuttiin.
Toistomaksimia en ole kokeillut, kun teen leuanvedot aina sarjoina. Valistunut arvaus on yli kymmenen. Tykkään vaihdella eri otteita ja oteleveyksiä leuanvedoissa. Aika paljon on tullut vedettyä myös neljällä tai kahdella sormella leukoja, mutta niissä toistomäärät jäävät aika pieniksi. Lisäpainolla olen kokeillut vasta kerran ja silloin 17,5 kg lisäpainolla tuli ykkönen. Lisäpainot on kivaa vaihtelua perusleuanvetoon ja se olisi tarkoitus ottaa ohjelmistoon.