Paljonkos leukoja menee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Jee-jee!!! Tänään enkat, 14 toistoa vastaotteella. Tosin toi viimeinen toisto oli sellaista räpellystä, ettei ikinä olisi mennyt läpi virallisissa kisoissa. Mutta leuka meni kuitenkin tangon yläpuolelle.

Painoa 77kg.
Hienoa!!

Mä vedin tänään lämppäriksi 12 ja sitten lisäpainot kehiin. Nyt meni jo 4x15kg j pari sellaista sarjaa (toki myös 10 kilolla sarjoja). 17,5 kilolla oli aika tehotonta testausta, ei menny leuka tangon yläpuolelle, mutta eipä olle enää kunnon yritystäkään.

^

Mä olen tehnyt toistoja 7,5 kilon ja 10 kilon lisäpainoilla. Nyt oon tehnyt toistoja 5 kpl (x3-5). Seuraavalla kerralla yritän tehdä 6 toistoa samoilla painoilla (x 3-5).

Tänään kokeilin ekaa kertaa elämässäni maksimitoistoa. 15 kilolla, 17,5 kilolla sekä 20 kilolla nousi helposti sen yhden toiston, minkä kussakin tein. 25 kilolla jäi aavistuksen vajaaksi.

Mä oon aatellu alkaa testaamaan tota ennen mavea. Mave tuntuu vievän suurimman puhdin ja näppivoiman. Tavoite olis saada 5x20kg ennen kesää. :)

Viimeksi sain vedettyä 7, mikä on kyllä ennätys tällä hetkellä. Leukojen veto on kyllä semmoinen juttu, josta tykkään - lempparijuttuja salilla :) ois mukava kehittyy vielä hurjasti, tosin oon hirmu tyytyväinen ku joulun jälkeen sain vain 2.

Ennen joulua tuli hankittua tuollainen "Iron Gym" -kopio ja siinä samoihin aikoihin testasin että meneekö yhtään :)
3x3 sarjat sain aikaiseksi jopa lyhyellä palautuksella! Mutta kyllä varmasti kehitystä alkaisi tulemaan jos vaan tuota alkaisi säännöllisesti treemaamaan.

Sinänsä aika tyytyväinen kun vuosi takaperin olisi varmaan mennyt hikisesti se yksi :D

Pitää varmaan taas testata ja päivittää tilanne sen jälkeen.
Painoa tuolloin ollut noin 54 kg (nyt kesää kohden muutama kilo tiristelty pois että näkee vähän tuota kropan mallia ;) ).

Ennen salilla käyntiä ei koskaan oo menny yhtään leukaa. Nyt kun kokeilin niin meni kolme ja aivan mahtava fiilis! Tästä voi vaan parantaa :)

Vastaotteella meni 3kk sitten 3 leukaa. Pitäneekin kokeilla piakkoin uudestaan että mikä on pössis nyt (: ! Voisin melkein lyödä vetoa, että enemmän menee..

Oon supernolo; ei yhtään :( Mulla on varmaan aika pitkälti tekniikasta kiinni, koska en oikeesti paina paljon paskaakaan ja treenaan muuten isohkoilla painoilla. Ainakin näin olen itselleni uskotellut :rolleyes: :D

Kaks menee puhtaasti. Duunipaikalta löytyy onneksi leuanvetotanko, jolla käyn päivän mittaankin muutaman kerran vetelemässä. Jos vaikka muutaman kuukauden päästä menisi enemmän. :D

mulla meni vuos sitte hoikemmassa kunnossa 4, nyt menee 4-5, vaikka oon lihonnu, että ehkä sitä lihastaki on sentään tullu:) oikeestaan kyllä ikävöin tota vuoden takasta kroppaa, vaikken niin vahva ollutkaan:(

kokeilin yks päivä kylmiltään viimeksi vetäny joskus syksyllä. meni 7,6,6
painonpudotus merkittee tosi paljo leuanvedossa:)

Varmaan menee hajonnalla 15-20kpl, siis myötäotteella.. Vastaotteella en ole tehnyt pitkään aikaan.

Neljä leukaa oon maksimissaan saanut sellasella kropan osittaisella rutistuksella... mutta nyt viimeksi kun kokeilin tehdä niin, että vedän kropan ja kädet suoraksi joka toiston jälkeen niin sain 2... ja vastaotteella teen. Tän vuoden tavoitteena oli vetää 10 leukaa putkeen, mut ehkä se tavoite siirtyy ens vuoteen, hoppas :hyvä:

Saisi nyt edes yhdenkin. Argh! Mun persus on liian painava tai mä en vaan tajuu tekniikkaa. Mies yrittää neuvoa ja minä hermostun :D. Mutta joku päivä mä vielä...

nytten menee 20 omaa painoa 78kg 61.5 kg painoisena meni 24 enimmillään, silloin tuli tehtyä pelkkiä leukoja ja vatsoja joku pari kuukautta muutaman kerran vuodessa kun ne aina jäi :D :D sitten nyt kun on ''kunnolla'' salilla käynyt niin onhan ne tietysti laskenu kun painoo on tullu yli 15 kg lyhyessä ajassa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom