Paljonko syötte proteiinia päivässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gorod
  • Aloitettu Aloitettu
Suurinpiirtein 160-200g

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseasiassa yllättävän paljon :eek: Just laskin niin eilen söin öbaut 420gr protskua. Ja tänäänki menny jo päälle 200gr vaikka oon vasta nelisentuntia ollu hereillä.

Joskus tosin voi tulla päiviä jollon proteiinin määrä jää jonnekki 200-250gr, tosin seki on riittävästi joten ei pitäis ainakaan syömisestä olla kasvaminen kiinni. :)

yli 200g per päivä

Nyt kun oon alkan syömään niin ruoast ja maidost yksinään n.250g tulee, ku sais viel kurinalaisemmin jaoteltua pitkin päivää noita..ja kun tykkään syödä ja mässäillä niin usein menee yli 300. Vähän väliä tulee edelleen kuitenkin jotain 50g päiviä.-.-

No nyt kun "ei ole tarkoitus kasvaa" eli ajattelin +-0 tilanteessa pysyä kesänajan niin 200-240g päivässä, omapaino ~82kg, dieetillä tuli syötyä ehkä 240-280g ja bulkilla niin perkeleesti että maha hajoaa :jahas:

nyt dietillä noin 250g

Voisko joku tohon mun juttuun laittaa jotain vastausta... ihan kuka vaan joka tietää tuosta protskusta ;) , että kannattaako alkaa käyttää joka päivä juomana?
Kun normi ruokavalio ja 4 kertaa treeni salilla viikossa... Ei ylipainoa ja tarkotus olis lihasmassan kasvatus

Voisko joku tohon mun juttuun laittaa jotain vastausta... ihan kuka vaan joka tietää tuosta protskusta ;) , että kannattaako alkaa käyttää joka päivä juomana?
Kun normi ruokavalio ja 4 kertaa treeni salilla viikossa... Ei ylipainoa ja tarkotus olis lihasmassan kasvatus

Proteiinijuoma (jauhe?) on lisäravinne. Hyvä käyttää heti punttitreenin jälkeen palautukseen, ja normiruokavalion lisäksi jos ei muuten saa tarpeeksi proteiinia.

Eli olet neljässä tunnissa syönyt jotain vajaan kilon lihaa, tai syönyt 10 ehramia... :worship:
Itseasiassa puol kiloo kanaa, kolme ehramia ja litra maitoo :D

Tänään näytti menevän 190g, yleensä pyörii tossa 150-170g hujakoilla. Eli aika paljon sitä tulee syötyä ottaen huomioon että paino on 50kg ja risat...

Ainakin 200g pitäis yleensä tulla (ja tohon en laske kasvisten, leivän yms. proteiineja). En laske kovinkaan tarkasti ja joskus menee vähän ali ja joskus yli.

Kun sanotaan että noin 2g/painokilo vähintään olisi punttipojan hyvä syödä proteiinia, niin lasketaanko siihen vain "täydellsisen aminohappoprofiilin" omaavat tuotteet kuten, maitotaloustuotteet, lihat jne vai myös viljat?

Itselläni menee kaurahiutaleita + leipiä jo melkoinen määrä vuorokaudessa ja laskeskelin että yli puolet prodeista tulee viljatuotteista ym.

Tällähetkellä dieetillä ja proteiinia syön vähä turhanki paljo. Treenipäivinä ~350g ja lepopäivinä ~265g. Ja omapaino 99kg. Tavoitteena alle 90kg juhannuksen paikkeilla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom