Paljonko syötte proteiinia päivässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gorod
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pompula sanoi:
Kun kattoo noita proteiinimääriä, niin alkaa jo tuntua, että syön liikaa prodea :eek: . Alle 60 kilosena tyttösenä muhun uppoaa 130-150g päivässä...

Jep jep, mietin tässä ihan samaa! Mulla määrät on jopa 130-170g/päivä. :eek:

Joo, mullaki oli syksyllä/ talvella välillä jopa 180g, ja nyt oon ihan yrittämällä tiputtanut tuota määrää ees hieman.. oli välillä vähän liian "ähky" olo, vai miten sen nyt selittäis :rolleyes: .

Oon huomannut, että mulla jumittaa vatsa helposti ton liiallisen protskun takia, vaikka kuitu- ja rasvamäärät sun muut on kunnossa. Taidan tykätä liikaa rahkasta... ;)

Noin 120-170g päivässä. Vaihteleepi aika paljon... Ennen söin jotain yli 400g :D Ei siinä ollut mitään järkeä, no tulihan massaa ainakin mutta tulee sitä vähemmälläkin.

150-200g tulee päivässä. Menis helposti ylikin, mutta olen nyt alkanut kiinnittää huomiota enemmän siihen, että myös hiilareita tulisi tarpeeksi. Jos syö vähänkin vapaammin (mutta puhtaasti), niin silloin protskun määrä nousee aina tosi helposti vähän turhankin korkeaksi.

aika samoissa olen kuin muutkin tytsyt eli 200 g raja alkaa helposti lähestyä. 180 - 190 g/pv on aika vakio, mikä tietysti on 60-kiloiselle paljon, mutta jotenkin tuntuu todella vaikealta luopua jostain tutusta ja turvallisesta proteiinilähteestä. kuten mäyräkoira sanoi, protsku on hyvää :) .

2.2g per painokilo, kiristeliin sitten tai ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom