Paljonko syötte proteiinia päivässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gorod
  • Aloitettu Aloitettu
Vaihtelee paljon. Jonain nälkäpäivänä saattaa jäädä minimissään 100 grammaan.. mutta jonain porsastelupäivänä saattaa mennä jopa 300 grammaa parhaimmillaan.
Keskimäärin sanoisin 150 grammaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
n. 200g tulee jos pystyy (=ehtii) syömään niin kuin pitää.

Sellanen 150-300g.

Itse vedän enimmäkseen protskua (jauheena) vaan niinä päivinä jolloin treenaan eli 3-4kertaa viikossa, mutta jostain kumman syystä en ole syönyt muina päivinä protsku-jauhetta, siis kaikki mitä saa ruuasta.. ja ihan normi ruokavalio on, eli olisko syytä alkaa syömään proteiinia joka päivä:nolo: ?
BTW, käytän muscle+ jauhetta... eli sanokaas tohon vastaus... kiitos

Itse vedän enimmäkseen protskua (jauheena) vaan niinä päivinä jolloin treenaan eli 3-4kertaa viikossa, mutta jostain kumman syystä en ole syönyt muina päivinä protsku-jauhetta, siis kaikki mitä saa ruuasta.. ja ihan normi ruokavalio on, eli olisko syytä alkaa syömään proteiinia joka päivä:nolo: ?
BTW, käytän muscle+ jauhetta... eli sanokaas tohon vastaus... kiitos

No kyllä siinä normi ruuassakin on proteiinia. Eli syöt tällä hetkelläkin proteiinia joka päivä. Proteiinin tarve 2gxomapaino

eli 2gx80=160g/päivä

Eli criticalmass ei välttämättä tarviis syödä lisä proteiinia niinä päivinä jolloin en treenaa... vai olisiko "tuloskehityksen" kannalta ja lihaskasvuun vaikutukseen positiivista jos söis joka päivä sitä tietyn määrän?
Joo tosiaan painoa mulla on 80kg eli se 2g/kg nii 160g proteiinia pitäis saada per päivä eikö? Mutta tohon lisäproteiiniin jos viitit antaa neuvoa`:thumbs:

Keskimäärin ehkä 130-170g, joka on enemmän kuin 2g/painokilo ja taatusti enemmän kuin 2g/rasvaton painokilo. Kuten tiedätte, liha, raejuusto ja rahka nyt vaan sattumoisin on kohtuuttoman hyvää ja vieläpä täyttävää evästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom