Paljonko syötte proteiinia päivässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gorod
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä ihmeestä revitte kaiken tarvitsemanne proteiini dieetillä? Minulla ei normaalisti ole mitään ongelmia proteiinin saannin suhteen, sitä tulee semmoinen 200g/päivä, mutta nyt kun dieetti on alkamassa tajusin että proteiinia tulisi saada suunnilleen saman verran, mutta melkein puolella kalorimäärällä mitä normaalisti syön! Kertokaas vähän minkälaisella ruualla hoidatte proteiinin saannin dieetillä?

Mistä ihmeestä revitte kaiken tarvitsemanne proteiini dieetillä? Minulla ei normaalisti ole mitään ongelmia proteiinin saannin suhteen, sitä tulee semmoinen 200g/päivä, mutta nyt kun dieetti on alkamassa tajusin että proteiinia tulisi saada suunnilleen saman verran, mutta melkein puolella kalorimäärällä mitä normaalisti syön! Kertokaas vähän minkälaisella ruualla hoidatte proteiinin saannin dieetillä?

Maitorahka ja muut maitoplussat jne. ovat aika hyviä, koska eivät sisällä paljon rasvaa/hiilareita. Tonnikala yms on myös ihan hyvä ja tietty lisäravinteina saatava proteiini.

broileri, kalkkuna ja pakaste seiti, kaikissa ~20g p, 0-1hh, 0-2r / 100 g Eli aikalailla 100kcal/100g. Sitten lisäksi rahka, raejuusto ja jauhot sekä välillä rasvasemmin jauheliha + kananmunat.

Välis tulee itte täydennettyä protskujuomilla, maitorahkalla, tonnikalalla, kananmunilla.

Ja hyvä jos on menny loman aikana 100g päiväs proteiinia kurkusta alas. :jahas:

Tällähetkellä dieetillä ja proteiinia syön vähä turhanki paljo. Treenipäivinä ~350g ja lepopäivinä ~265g. Ja omapaino 99kg. Tavoitteena alle 90kg juhannuksen paikkeilla...

Päivitetääs vähän. Eilen alotin uudenlaisen dieetin joka kestää 10 viikkoa. Sen jälkeen ei enää paljo nappaa diettailla vaan pitäs vähitellen alkaa hankkimaan lisää lihaa. Tällähetkellä paino on 91kg. Eli vuoden alusta pudonnut 8kg. Nyt tavoitteena pudottaa vielä toiset 8kg.

Nyt dieetin alussa energiansaanti on 2400kcal/vrk. Siitä sitte nipistän pois vähän sitämukaa kun paino putoaa.

Treenipäivinä:
Proteiinia: 280g
Hiilaria: 180g
Rasvaa: 50g (+omegat ja öljyt mitä käytän kanan paistamisessa)

Lepopäivinä:
Proteiinia: 290g
Hiilaria: 170g
Rasvaa: sama ku treenipäivinä

Noin 300g tällä hetkellä, ja oma paino aamulla jotain 89kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom