n. 100g päivässä uppoo tähän pieneen naiseen. 2g/rasvaton kilo -periaatteella mennään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä ihmeestä revitte kaiken tarvitsemanne proteiini dieetillä? Minulla ei normaalisti ole mitään ongelmia proteiinin saannin suhteen, sitä tulee semmoinen 200g/päivä, mutta nyt kun dieetti on alkamassa tajusin että proteiinia tulisi saada suunnilleen saman verran, mutta melkein puolella kalorimäärällä mitä normaalisti syön! Kertokaas vähän minkälaisella ruualla hoidatte proteiinin saannin dieetillä?
Mistä ihmeestä revitte kaiken tarvitsemanne proteiini dieetillä? Minulla ei normaalisti ole mitään ongelmia proteiinin saannin suhteen, sitä tulee semmoinen 200g/päivä, mutta nyt kun dieetti on alkamassa tajusin että proteiinia tulisi saada suunnilleen saman verran, mutta melkein puolella kalorimäärällä mitä normaalisti syön! Kertokaas vähän minkälaisella ruualla hoidatte proteiinin saannin dieetillä?
Tällähetkellä dieetillä ja proteiinia syön vähä turhanki paljo. Treenipäivinä ~350g ja lepopäivinä ~265g. Ja omapaino 99kg. Tavoitteena alle 90kg juhannuksen paikkeilla...