Pakkotoiston rakastetuin/ihannoiduin jäsen?

gnut sanoi:
Ja ainakun näen seuraavien henkilöiden kirjoituksia, alkaa vituttaa (lähinnä ylimielisyys ja näsäviisaus):

Pertti123
Tarjoasin 20e Mikelle tai sille modelle, joka bannaisi em. henkilön, mutta kuitenkin kusettaisitte, niin en tarjoa.

Sorry, jos olen ollut ylimielinen. Kukaan ei ole "oikeassa" elämässä sanonut mua ylimieliseksi tai näsäviisaaksi. Ehkä mun luonteen ne piirteet puhkeaa kukaan täällä netissä. En kiellä ettenkö olisi täällä kirjoitellut ylimielisiä ja/tai näsäviisaita viestejä (varmasti ole).

Se kuitenkin on vähän ikävää, että olen ensimmäinen, josta sanotan jotain negatiivista tässä viestiketjussa (vai onko Hannibalia jo "haukuttu").

gnut :
Jos keksit jonkun tredin missä olen ollut erityisen ikävä, niin voisitko laittaa privana linkin/linkkejä. Ihan vaan kiinnostaa, että mikä noin rassaa sua :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitää vielä ZannaZ lisätä tohon omien ykkösten listaan. Aivan ihana tyttö, ja varsinkin nyt kun pervovaihde on heitetty isoimmalle. Tykkään.

SniffDaddy sanoi:
Pitää vielä ZannaZ lisätä tohon omien ykkösten listaan. Aivan ihana tyttö, ja varsinkin nyt kun pervovaihde on heitetty isoimmalle. Tykkään.

Ihq! :haart:
Sniffy V.I.P? ;)

Pertti 123 sanoi:
gnut :
Jos keksit jonkun tredin missä olen ollut erityisen ikävä, niin voisitko laittaa privana linkin/linkkejä. Ihan vaan kiinnostaa, että mikä noin rassaa sua :D
Noh noh.. Äläs vedä herneitä nokkaan.

Sitä sanotaan, että ihmisissä ärsyttävät omat viat. Empä tiedä. Ehkä ärsyttääkin, mutta eniten ärsyttää tuo mutakuono sun avatarissas.

Uskon ettet tarkoita pahaa. Saat anteeksi.

superpohje sanoi:
...pakko puuttua tohon heti, koska mä en kestä tollasta puhetta... :down:
Anteeksi. Tarkoituksenani oli sanoa:

"mutta eniten ärsyttää tuo mutakuono sinun avatarissasi."

gnut sanoi:
Anteeksi. Tarkoituksenani oli sanoa:

"mutta eniten ärsyttää tuo mutakuono sinun avatarissasi."

Ahahaha :D

Muista nyt vielä alottaa isolla alkukirjaimella, että menee kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.

gnut sanoi:
Noh noh.. Äläs vedä herneitä nokkaan.

Olinko se minä, joka oli vetämässä hernettä nenään???

Olin kirjoittavinani tuon edellisen postauksen varsin nättiin ja ystävälliseen sävyyn.

Silti vittuilun tapainen tuntuu jatkuvan... mut mun puolesta :piis: :haart:

Älä Pertsa välitä, oot ihan ok.
Rakastetuin/ihannoiduin jäsen...hmmm... Hulkki jaksaa antaa ajattelemisen aihetta usein :thumbs:
Mimmeistä Vilmis jaksaa ampua takaisin eli kirjoitella pää sauhuten kannanottoja eri aiheisiin.

Olet Pertsa täysin asiallinen sälli. Jos Gnutin lukutaito on sitä luokkaa, että ei edes osaa lukea threadin otsikkoa, niin eipä tarvitse tollaisen jätkän kritiikistä piitata.

opetan huonosti sanoi:
Jos Gnutin lukutaito on sitä luokkaa, että ei edes osaa lukea threadin otsikkoa, niin eipä tarvitse tollaisen jätkän kritiikistä piitata.

Threadin aloitsviestissä luki:
En tiedä onko tälläistä aikaisemmin kyselty, mutta kuka on mielestäsi pakkiksen kuningasjäsen.Eli onko semmoista jäsentä, jonka jutut on kerta kaikkiaan pakko lukea. Tai vaihtoehtoisesti kenen kirjoituksia et voi sietää jne...

Olitkos sä joku kieltenopettaja?

Pitäskö mennä kertaamaan?!?!?!?! :hyper: :hyper: HAHHAHAHHAHAHAHAHA :lol2: :D

Aika paha hohhoh....NOT

Lopettakaa tuollainen kränääminen.

Pertsa on hyvä jätkä ja tietää juoksusta ja yleisurheilusta paljon. 400 metrin matka taittuu aika törkeän vikkelästi. :worship:

gnut sanoi:
Threadin aloitsviestissä luki:
En tiedä onko tälläistä aikaisemmin kyselty, mutta kuka on mielestäsi pakkiksen kuningasjäsen.Eli onko semmoista jäsentä, jonka jutut on kerta kaikkiaan pakko lukea. Tai vaihtoehtoisesti kenen kirjoituksia et voi sietää jne...

Katos, jäin kiinni :busted: Ajattelin, että se otsikko oli se mitä pyydettiin, koska sä nyt kuitenkin olit eka, joka katsoi asiakseen kertoa, että kuka ärsyttää. Mun moga. :piis: man.

PS: Oliko se sarkasmia, että neekerien kuvat ärsyttävät?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom