Pakkotoiston rakastetuin/ihannoiduin jäsen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
huumor sanoi:
mun mielestä littledragon67 on pistäny erittäin hyvää juttua. paljon samanlaisia näkemyksia ku itsellä :) :kippis1:

Samaa mieltä. Lisäksi erkjetter antaa hyvää treenivinkkiä, etenkin aloittelijoille! :worship:

jaahas. Annie S on aivan must. Tulee hyvälle mielelle mm. treenipäiväkirjasta.

Mä ihailen Gillyannen kirjoituksia. Vaikkemme olisi kaikista asioista samaa mieltä niin hänen kirjoituksensa ovat aina selkeitä, mielestäni jopa älykkäitä ja mukavia lukea. Yleensäkin ihailen ystävällisiä ja asiallisia ihmisiä jotka jaksavat pysyä asialinjalla muiden jo sortuessa vittuiluun, ja neuvoa ja auttaa samoissa asioissa yhä uudelleen ja uudelleen muiden jo luovutettua.

myös Larzan ja toolate ansaitsee mun maininnan. sen verran hyvin tuntuu tietoa(jota myös jakavat auliisti) olevan noista vähän "erikoisemmista" treenimetodeista :worship:

MissEvilEve sanoi:
Mä ihailen Gillyannen kirjoituksia. Vaikkemme olisi kaikista asioista samaa mieltä niin hänen kirjoituksensa ovat aina selkeitä, mielestäni jopa älykkäitä ja mukavia lukea. Yleensäkin ihailen ystävällisiä ja asiallisia ihmisiä jotka jaksavat pysyä asialinjalla muiden jo sortuessa vittuiluun, ja neuvoa ja auttaa samoissa asioissa yhä uudelleen ja uudelleen muiden jo luovutettua.

Samaa mieltä. Gillyanne, sun kannattaisi oikeasti harkita uraa yliopistolla kirjallisen ilmaisun opena. Tekstejä on miellyttävä lukea ja niissä on asia niin selvästi esillä että oksat pois, huumoria unohtamatta.

Myös quottaamani MissEvilEve on sellainen, jonka postit luen yleensä sanasta sanaan oli aihe mikä hyvänsä. Teksti on näissäkin jäsennelty hyvin ja monesti en tunne tarvetta kirjoittaa itse turhia pölinnöitä kun MissEE sanoi jo kaiken olennaisen.

huumor sanoi:
myös Larzan ja toolate ansaitsee mun maininnan. sen verran hyvin tuntuu tietoa(jota myös jakavat auliisti) olevan noista vähän "erikoisemmista" treenimetodeista :worship:

samaa mieltä.lisään vielä jto:n omaan listaani,se kun on sellanen höpönassu ;)
lisäksi vielä :thumbs: Timbaseiskaysille tinkimättömästä työstä alottelijoiden puolella
ja toinen :thumbs: Pro-Painille,joka hallitsee Pakkometalli-osiota täysin
viimeinen :thumbs: strutsille,joka herättää kaikissa pelonsekaista kunnioitusta :D

EDIT unohdin Neutraalin,prkl.herättää ainakin mussa pelonsekaista kunnioitusta :D

Kyllä jto:lle menee täältä ihailut. Kaverilla on paljon tietoa voimailuun liittyvistä asioista ja ennen kaikkea aito halu auttaa. Yleensä apu tulee vielä täsmällisesti ja nopeasti. Tämän kaverin postauksia tulee kyllä luettua, kuin piru raamattua :).

pevelius sanoi:
jto: tieto, taito ja tahto auttaa muita. onkohan kukaan lähettänyt sille vielä sitä kaljakoppaa...?

Kerätään kolehti, niin kyllä se koppa saadaan toimitettua. :)

MissEvilEve sanoi:
Samaa mieltä.

Jto, Mike, Neutraali, Timba79, Zeizei, AnnieStark, Iivili, Sammo, Kimola, Voimasuomi, ja SUPERMASSA.

Tossa sellasia ketä kunnioitan/ihannoin erinäisistä syistä. Varmaan jäi jotain puuttumaan, mutta ei se mittään...

Pro-Painille iso kumarrus. Olisi liian moni hyvä bändi jäänyt kuulematta ilman pakkometalli osion kuningasta.:thumbs:

No itse haluaisin mainita muutamia henkilöitä.

Timba79 joka on vain niin paras ja neuvoo aina silloin tällöin MSN:ssä ja vastaa tyhmiin kysymiksiini.
Boogie ja SUPERMASSA ja ei varmaan tarvitse selittää miksi.
Leelucky joka opetti kimppa treenissä sen ristitaljan jolla saa mukavan tuntuman rintaan ja tietenkin Yhtä#Hauvista.
Ja tietenkin tähän päälle Hulkki joka on vain ihan simpely the best there is, the best there was and the best there ever will be..
Ja tietenkin Mike joka on vain niin reilu kauppias ja reilu äijä.. :D

Edellä onkin mainittu jo monia omiakin suosikkeja, mutta muutama nimi on mainittava vielä joita ei usein ole mainittu tässä ketjussa.

Arvo Paperi, useita asiapitoisia postauksia, joissa on syvyyttä.

(liha)pyörykkä, jaksaa perustella ja kirjoittaa tarkasti.

Jason82, kynäilijä ja pätevän oloinen.

Tahvo Tohveli, uskaltaa tuoda mielipiteensä julki vaikkei aina kulje valtavirran mukana.

Virtamo, aina mielenkiintoisia tarinoita vanhoista bodiajoista +selkeitä tekstejä.

Pexxi, paljon vaivannäköä pakkiksen sisällön eteen myös.

+Monia, monia muita. Täytyy listata vielä uudemman kerran. Paljon on monet jaksaneet nähdä vaivaa, jotta muilla pakkislaisilla olisi tasokasta luettavaa. Iso kiitos heille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom