Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
huumor sanoi:mun mielestä littledragon67 on pistäny erittäin hyvää juttua. paljon samanlaisia näkemyksia ku itsellä :kippis1:
MissEvilEve sanoi:Mä ihailen Gillyannen kirjoituksia. Vaikkemme olisi kaikista asioista samaa mieltä niin hänen kirjoituksensa ovat aina selkeitä, mielestäni jopa älykkäitä ja mukavia lukea. Yleensäkin ihailen ystävällisiä ja asiallisia ihmisiä jotka jaksavat pysyä asialinjalla muiden jo sortuessa vittuiluun, ja neuvoa ja auttaa samoissa asioissa yhä uudelleen ja uudelleen muiden jo luovutettua.
huumor sanoi:myös Larzan ja toolate ansaitsee mun maininnan. sen verran hyvin tuntuu tietoa(jota myös jakavat auliisti) olevan noista vähän "erikoisemmista" treenimetodeista
pevelius sanoi:jto: tieto, taito ja tahto auttaa muita. onkohan kukaan lähettänyt sille vielä sitä kaljakoppaa...?
Samaa mieltä.MissEvilEve sanoi:Mä ihailen Gillyannen kirjoituksia. Vaikkemme olisi kaikista asioista samaa mieltä niin hänen kirjoituksensa ovat aina selkeitä, mielestäni jopa älykkäitä ja mukavia lukea. Yleensäkin ihailen ystävällisiä ja asiallisia ihmisiä jotka jaksavat pysyä asialinjalla muiden jo sortuessa vittuiluun, ja neuvoa ja auttaa samoissa asioissa yhä uudelleen ja uudelleen muiden jo luovutettua.
NGV sanoi:Leelucky joka opetti kimppa treenissä sen ristitaljan jolla saa mukavan tuntuman rintaan ja tietenkin Yhtä#Hauvista.