Pakkotoiston rakastetuin/ihannoiduin jäsen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
training_day sanoi:
Yksi ehdottomasti mainitsemisen arvoinen on mielestäni Timba79. Kaverilla on selkeästi todella paljon tietoa ja hän jaksaa jakaa tietoaan muillekin. Itse olen oppinut paljon hänen ansiostaan, joten voisi jopa sanoa, että iso osa tämän hetkisestä treenaamistietämyksestäni on Timbalta peräisin :thumbs:

Timban itekin nostaisin ykköseksi. Noiden td:n mainitsemien juttujen lisäksi se jaksaa kuukaudesta toiseen vastata niihinkin aloittelijoiden kysymyksiin, jotka ite tulkitsen pelkäksi vittuiluksi ( "syön lihiksen ja kolme nakkia päivässä, kannattaisko mun jotenkin muuttaa ruokailuani?"). Tollanen kyyninen suhtautuminen tyhmiin kysymyksiin on paras tapa pitää viestiketjut siisteinä.

Minä kun kirjoittelin suht innoissani ekoja postauksiani, ja kyselin jtn selkävinkkiä, niin oli aika helvetin motivoivaa saada Neutraalilta vastausta. Mitä helvettiä siihen voi sanoa, ku tommone körmy tulee sanoo mulle palikalle jtn selkävinkkii. Mä uskoisin 100-prosenttisesti, jos Neutraali vaik käskis mut vetää rintatreenit pelkäl pec-decil.

Mike, ilkeä, mutta ihan kunnioitettava hemmo.
Tomi, hauska mies ja näyttää välillä renailevankin, musamakukaan ei ihan paska, ku eees pikkasen diggaa GNR ja Queeniä :love: (entinen turtles ava oli jollakin tavalla ÄRSYTTÄVÄ ja samalla huvittava(mul on ikävä sitä))
JTO, tosi fiksu hemmo.
Hulkki, vaikkei jaksakkaan aloittelijoita juurikaan, niin oli kiva, et hänen kanssa suunniteltiin minulle ohjelma Hulkin idean pohjalta :love: muutenkin fiksua tarinaa.
Timba, kunnioitettavaa avuliaisuutta aloittelijoille. (Olen tosin vittuuntunut sinuun tällä hetkellä.)
Gillyanne, fiksua tarinaa laukova mimmi.

Annie Stark :haart: , paras virtuaalitsemppaaja ikinä :love: . Jos Annieta ei olis, olis tullut syötyä monet suklaat ja treenimotivaatiokin olis ollu varmaan aika erilainen.

Hmm, sellaisia joiden postit tulee kyllä useimmiten luettua on Hulkki, DJacobs, Tomi, Vilma-Liina, Smart, Ironbutt, Sumu, Mike... Asiallisia/hauskoja/keskustelua herättäviä posteja, sen kummemmin erittelemättä.

Paljon kavereita/tuttuja, joiden postit tulee sitten luettua muuten vaan. Pulla, Emmah, Leelucky, Kahjaalalintu, Dogi, Richard75, ZannaZ, Joona jne. Hauskaa porukkaa, kummasti on toi puhelimen muistikin alkanu täyttymään nimistä joiden perässä on joku hassu nick...

Minulle Miken tekstit aiheesta riippumatta ovat kuin alkoholi: sopivin reiluin väliajoin nautittuna aivan ihanaa. Sen verran harvoin tämä Pakkotoiston väsymätön höyryveturi teksteillään sinivihreitä silmiäni silittelee. Antoipa tämä "voimanalle" myös aikoinaan henkilökohtaista neuvontaakin sähköpostiini. Ketään muita minulle ei tule mieleen. Suosiotani hamuaville neuvon vinkin yhden annan: olkaa aitoja.

Huonoja on siis myös, mutta värikkyyshän se on värityskirjankin suola. Annan siis ilomielin kaikkien toteuttaa itseään valitsemallaan tavallaan ja siinä sivussa pudottelen omia tuotoksianikin sivuille kuin vaivihkaa konsanaan.

Pakkotoisto - parempaa oisko? :love:

Kride sanoi:
Twinlab, no ainankin rakastettu(tai rakastel...), jos ei muuta.

Kyllä mä sulle tuhmeliini näytän himo -miitissä mistä kukko pissii :haart:

Neutraali ja Kride ovat ainakin asiallisia tyyppejä.

Ehdottomiin suosikkeihin kuuluvat Ringside, Ironbutt ja VIlma-Liina. Kiitokset Teille :worship:

Mulla on nyt tarvis kehua muutamia tyyppejä :)

Mike,
Särmä jätkä joka on teoillaan aikaansaanut suomen katu-uskottavimman palstan ja työpaikan itselleen. Kirjoittaa joskus 'verenmaku' suussa, mutta ei tarkoita loppupelissä pahaa.

JTO,
Mies, joka aukikirjoittaa teoriat. Kansantajuista puhetta voimailusta. Poikkeava persooona siinä määrin, ettei tietoa pantata. Jaksaa vastata kaikenlaisiin kysymyksiin. Todellinen valmentaja/motivaattori.

Tomi,
Perustajajäsen. Mr Pakkotoisto nro.2. Hulvattomia juttuja ja perusteellisia treeniohjeita. Tomi voi vaikuttaa Pakkotoiston kirjoitusten linjaan omilla teksteillään kenties yhtäpaljon kuin Mike. Omaa laajan kannattajakunnan. Pakkotoiston menestyksestä/kasvusta iso osa kuulluu myös Tomille.

Hulkki,
Tinkimätön oman tien kulkija. Ei ole altis arvosteluille. Saa aikaan vielä jotain suurta (hauikset :) )

Raven,
Kokemuksen syvällä rintaäänellä kommentteja voimailusta.

Wintikka,
Palstan isähahmo :) 'Kaikkea on tehty torvensoitosta pillunkoittoon' Omaa auktoriteettiä kommentoida kenen tahansa kirjoituksia.

humanteri sanoi:
Tomi,
Perustajajäsen. Mr Pakkotoisto nro.2. Hulvattomia juttuja ja perusteellisia treeniohjeita. Tomi voi vaikuttaa Pakkotoiston kirjoitusten linjaan omilla teksteillään kenties yhtäpaljon kuin Mike. Omaa laajan kannattajakunnan. Pakkotoiston menestyksestä/kasvusta iso osa kuulluu myös Tomille.
Juu, tämä pitää aina muistaa, forumin kehityksessä Tompalla on iso osa.

Oli ihan pakko kaivaa tämä ketju esiin. Willieltä tullut todella hyvää vinkkiä aloittelijoiden puolella. :thumbs:

Ääh, tulis vaa liikaa nimiä. Jto, Mike, Tomi, Timbaseitenysi, Wintikka (kaikki modet), Neutraali.... Loput löytyy ku painaa Jäsenet tosta ylhäältä.

Suositut

Back
Ylös Bottom