Pakkotoiston rakastetuin/ihannoiduin jäsen?

ringside sanoi:
Katos, jäin kiinni :busted: Ajattelin, että se otsikko oli se mitä pyydettiin, koska sä nyt kuitenkin olit eka, joka katsoi asiakseen kertoa, että kuka ärsyttää. Mun moga. :piis: man.
Ei se mitään. Opettajatkin ovat vain ihmisiä :)

Lisään ärsyttävien ihmisten listaan vielä yhden henkilön:
Gnut

Pelle jätkä. Taas onnistunut hankkimaan vihamiehiä. Vittu mikä spede; tarjosi rahaa, että joku bannattaisi. Voe lol, hankkis vaikka elämän.

Läps läps läps gnut hyi hyi tuhma poika läps läps :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally Posted by opetan huonosti

Panisin. Nää saatanan runkkupaskaopettajat kuvittelee, että ne on jotain(mitä ne ei oo). Opetan huonosti.

Ne kertoo miten pitää olla. Ei kukaan halua. Ei me haluta lukea tyhmää kirjaa. Laskea tyhmiä laskuja. Opetan huonosti.

Muurahaiset keräävät neuliaisia. Mikä on työni tarkoitus? Antisosiopatia?

Onko opettajista enemmän haittaa vai hyötyä?

Mä olen tätä asiaa pohtinut ja puntaroinut, ja nyt olen tehnyt valintani. Spoonie_Luv, olet mun sankari! :haart: Perustan fanikerhon heti! :rock:

Ringsiden jutut on myös miellyttäneet, ja JohnnyB:n avatar on suorastaan kihelmöivä! Aina pelkään että kohta se sieltä taas tulee ja nokkaisee! :D

No minäkin lisään omat: Timba79 varmoja ja hyviä neuvoja aloittelijoille ja pidemmälle ehtineillekkin, Neutraali perusjässikkä joka osaa kyllä neuvoa ja tuntuu vielä tietävänsä mistä puhuu, Muffy asiallinen ja harvoin jos koskaan sortuu vittuiluun ja puhuu vielä asiaakin, Unikko on punttimimmeistä jäänyt parhaiten mieleen.

Jto: tietoa aivan uskomattoman paljon voimanoston saralta ja yleensäkin voimaan liittyvissä asioissa :thumbs:

snowball sanoi:
Ringside ............ Onko Sittenkään,En Tiedä, On Nyt Tällä Hetkellä..
No On Se Jooo.. Kiva Ja Fiksu :) .
On siel paljo muitaki, mut jostain syystä jäi mieleen toi ringside!
Ja se palstanpitäjä tomi ... on se aika söpö miehekx.. vaikka onki Bodari.
Ja mä en muuten tykkää kauniista miehistä ... et sillee :jahas: .

snowball sanoi:
On siel paljo muitaki, mut jostain syystä jäi mieleen toi ringside!
Ja se palstanpitäjä tomi ... on se aika söpö miehekx.. vaikka onki Bodari.
Ja mä en muuten tykkää kauniista miehistä ... et sillee :jahas: .
Tarkoitin tietysti palstanpitäjä Mikeä :haart: .

Pointseja ainakin Timba79:lle, jeesannut tällaista aloittelijaa hyvillä vinkeillä ja usein. Ringside pistäny erilaista, mutta mielenkiintosta tekstii palstalle. Muutenkin jengi tuhertanut asiallista kommenttia, itellä ei ole mennyt vielä herne palkoineen nenään kenenkään kanssa... (sitä odotellessa.)

Mike sanoi:
Ei tod ole, vaikka vähän terroristin lookkia, niin :panisin:
Mikä hitto tää on?
tomi2.jpg

hannibal - odotamme toista tulemista. Hannibal tulee, oletko valmis?
keijo s - avattaren kuvassa ja tekstissä yhdistyy kaikki mitä kasvava potari tarvitsee. Ettei kuva olis vaan Hunter S. Thompsonin kirjoista otettu?
strappado - legendaarinen Stallonen leffa-arvostelut ja Strappadon suihkuttelu suhde online, on jännintä luettavaa sitten kesän 86 ja korkkareiden. Tsekatkaa myös miehen kuvat+teksti, kuvat osiolla. Ach, himmel!
ironchef - vaikka välillä tulee liian rohkeita fotografiaa ketjuun laatua pojille #2, niin naismaku on yhdenvertainen.

Yksi ehdottomasti mainitsemisen arvoinen on mielestäni Timba79. Kaverilla on selkeästi todella paljon tietoa ja hän jaksaa jakaa tietoaan muillekin. Itse olen oppinut paljon hänen ansiostaan, joten voisi jopa sanoa, että iso osa tämän hetkisestä treenaamistietämyksestäni on Timbalta peräisin :thumbs:

Toki täältä löytyy paljon muitakin asioista tietäviä ja kysymyksiin hyviä vastauksia antavia henkilöitä, mutta en nyt jaksa useampia alkaa kehumaan.

no eihän tässä ole vaihtoehtoja :hyper: Pakkotoiston rakastetuin tyyppi on tietenkin Fabien!tuo heikkojen puolesta taisteleva ja hyväsydäminen maailmanparantaja :haart: :worship:Kiitos että olet olemassa.

Eugen sanoi:
keijo s - avattaren kuvassa ja tekstissä yhdistyy kaikki mitä kasvava potari tarvitsee. Ettei kuva olis vaan Hunter S. Thompsonin kirjoista otettu?

Ei ole plagioitu, olen sen itse krapulassa vasemman käden varpailla piirtänyt. Yhdennäköisyys on ilmeinen vaikka itse sanonkin. Copyright © 2004, Keijo_S

Täällä on kaikki loistoporukkaa, niin kuin miitit viimeistään todistaa. Minulle henk. koht. on jäänyt parhaiten mieleen...

Timba, jätkä ansaitsee oikeasti tuon mode-statuksen. Hengailee Alottelijoiden osiolla jakamassa jo miljoonaan kertaan kysyttyä tietoa sen enempää valittamatta ja tavallaan antaa hyvän kuvan foorumista aloittelijalle.

Twinlab, no ainankin rakastettu(tai rakastel...), jos ei muuta.

Zannaz jäi mieleen massasta erottuvilla posteillaan.

Hippa, koska asiallisia posteja tulee yhtenää ja muutenkin viestit on järkeviä.

Nuo nyt päällimmäisenä tuli mieleen. Listaa voisi jatkaa aikalailla loputtomiin. Loppujen lopuksi pakkis olisi aika köyhä paikka ilman värikästä käyttäjäkuntaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom