Pakkotoiston rakastetuin/ihannoiduin jäsen?

Raven sanoi:
juu juu, miksi siellä sitten on onlinessa koko ajan ms. treenaisko. ;)
Nyt jäin kiinni mekko päällä ja sukkikset jalassa lukemmassa punttimimmien forumia. Hohhoijaa taitaa olla aika mennä nukkumaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy nyt vielä sanoa kusimadolle terveiset. Sen huonot jutut uppoaa hyvin mun huumorintajuun. :)

Hippa sanoi:
Minä en Baarikelloa kaipaa, koska se sai mut usein ihan raivon partaalle ja hakkaamaan näppistä tuntitolkulla, kun piti ojennella sitä.

Ihan oikeasti? Olen miettinyt että ottaakohan joku nämä nettipalstojen jutut niin tosissaan, että ihan oikeasti vetävät herneitä nenään. Siis kun eihän näissä mennä yleensä henkilökohtaisuuksiin, nimimerkin takaa vaan kirjoitellaan toisille nimimerkeille. Jotenkin en yhdistä tätä koko hommaa "oikeaan maailmaan", niin kauan kuin pysytään nimimerkkien takana. Jos joku vittuilee "Jimmylle", niin lähinnä huvittaa.

Jimmy sanoi:
Ihan oikeasti? Olen miettinyt että ottaakohan joku nämä nettipalstojen jutut niin tosissaan, että ihan oikeasti vetävät herneitä nenään. Siis kun eihän näissä mennä yleensä henkilökohtaisuuksiin, nimimerkin takaa vaan kirjoitellaan toisille nimimerkeille. Jotenkin en yhdistä tätä koko hommaa "oikeaan maailmaan", niin kauan kuin pysytään nimimerkkien takana. Jos joku vittuilee "Jimmylle", niin lähinnä huvittaa.

Baarikellon tarkoitus oli sotkea keskustelut mukamas näsäviisaalla pään aukomisella, varoituksia jaeltiin, mutta kun tarkoitus on pilata keskusteluja epäolennaisella vittuilulla, niin eipä tuo uskonut. Jos vuosien varrella kaikki tuommoiset vittuilijat oltaisiin päästetty tänne, olisi tämä paljon huonompi paikka.

Mike sanoi:
Baarikellon tarkoitus oli sotkea keskustelut mukamas näsäviisaalla pään aukomisella, varoituksia jaeltiin, mutta kun tarkoitus on pilata keskusteluja epäolennaisella vittuilulla, niin eipä tuo uskonut. Jos vuosien varrella kaikki tuommoiset vittuilijat oltaisiin päästetty tänne, olisi tämä paljon huonompi paikka.

Kyllä kyllä, ymmärrän että potkittiin, mutta että ne jutut jonkun/jotkut saivat oikeasti raivon partaalle, sitä on vähän vaikea kuvitella. Siis niin kauan, kun nimimerkiltä nimimerkille kirjoitellaan. Tietysti jos henkilökohtaisesti ja oikeasti pahantahtoisesti aletaan vittuilemaan, niin sitten...

Jimmy sanoi:
Kyllä kyllä, ymmärrän että potkittiin, mutta että ne jutut jonkun/jotkut saivat oikeasti raivon partaalle, sitä on vähän vaikea kuvitella. Siis niin kauan, kun nimimerkiltä nimimerkille kirjoitellaan. Tietysti jos henkilökohtaisesti ja oikeasti pahantahtoisesti aletaan vittuilemaan, niin sitten...

Ei mua ainakaan henkilökohtasuudet niin paljoa häiritse kuin se, että jos toinen ihan vakavissaan väittää jotain mikä ei pidä mun mielestä lähellekkään paikkansa. Eli olen otollista maaperää provokaattoreille..

Kolmenkympin hujakoilla alkaa tuntemaan itsensä jo aika hyvin ja osaa nauraa omille idioottimaisuuksille. Kun osaa nauraa itselleen on toisen aika paha enää siitä vivusta yrittää ärsyttää, ei tunnu missään.

Itseään ja lähipiiriä vartenhan täällä lähinnä eletään, ei sen takia mitä joku toinen ajattelee sinusta, sehän on aivan yhdentekevää.

Jimmy sanoi:

:offtopic: Tästä olen kyllä pikkuisen eri mieltä. Vaikka nimimerkin suojissa ja ainakin näennäisen anonyyminä täällä kirjoittelenkin, niin mielipiteet, joita täällä esiin tuon, ovat silti minun omiani. Eli Gillyanne-niminen virtuaalipersoona ja sen takana piileskelevä reaalimaailman henkilö ovat yksi ja sama, eivät mitenkään toisistaan erillisiä. Ja näin ollen otan myös nimimerkille kohdistetut argumentoinnit/vittuilut henkilökohtaisesti (vaikkei ehkä pitäisikään...). Otollista maaperää siis provoilulle minäkin :D

Samoilla linjoilla Gillyannen kanssa. Varsinkin, kun on ruvennut tapaamisissa käymään niin ei tämä touhu ole lainkaan anonyymia.

Minä olen ihminen ja minä pidän kaikkia kirjoittajia ihmisinä. Joku tietty on pakostakin vaan joku itsekeksitty virtuaalipersoona, mutta suurin osa täällä olevista ihmisitä on ihan oikeita persoonia siellä ruudun takana ilman mitään huijauslisää.

Samoilla linjoilla Gillyannen ja Hipan kanssa. En mä sentään yöuniani menetä jos joku täällä päätä aukoo turhaan, mutta jos vaikkapa et tiedä jostain yksinkertaisesta treeniasiasta jotain ja mene kysymään ja joku valopää aukoo päätään, niin ei se kyllä kovin kivalta tunnut, oltiin sitten virtuaalisia tai ei oltu. Ja varmaan kaikki pidempään täällä olleet jotenkin kokevat kuuluvansa porukkaan ja se TURHA vittuilu varmasti vituttaa suurta osaa porukasta. Kyllähän sitä huumorimielessä olevaan kuittailua pitää kestää...

Omna sanoi:
Ei mua ainakaan henkilökohtasuudet niin paljoa häiritse kuin se, että jos toinen ihan vakavissaan väittää jotain mikä ei pidä mun mielestä lähellekkään paikkansa. Eli olen otollista maaperää provokaattoreille..

Sama täällä. Siinä vaiheessa, kun silmät kiiluen suu vaahdossa hakkaa näppäimistöä ei tule edes mieleen, että kyseessä voisi olla provo...

Tomin selkäjuttu teki muhun vaikutuksen. Timba79 neuvoo loistavasti aloittelijoiden puolella.Siinä ehkä minun rakkaimmat :haart:

Kaikki mimmit on mun sydänkäpyjä, ja teidän viestit luen aina. Kaikkien.
Ukkeleista täytyy aina ehdottomasti katsastaa mm. Iivilin, Miken, Tonzan, Tomin, ja Kalimeron ja vaikka kenen muun postaukset. Paljon tosi hienoa porukkaa :kippis1:

Krusifiksi sanoi:
Sama täällä. Siinä vaiheessa, kun silmät kiiluen suu vaahdossa hakkaa näppäimistöä ei tule edes mieleen, että kyseessä voisi olla provo...
Mulla on varmaan joku kiihkoilu fetissi, koska oikeesti tykkään siitä, kun pääsee provoutumaan ja näppis rapisten jos jonkinlainen kiilto silmissä laittamaan vastinetta... :hyper:
"Piilovittuilijat" (ei oo olemassa mitään piilovittuilu, vaan pelkkää vittuiluahan sekin vaan on..) ja itsensä toisten yläpuolelle nostajat "muka-nerokkailla" jutuillaan on ehkä kaikkein rasittavimpia netti-tyyppejä. Siviilissä saattavat olla vaikka kuin mukavia, en tiedä, kun ei oo kukaan tullut siviilissä esittäytymään tyyliin:" moi tiukkapipo, mä oon se perskärpänen sieltä pakkikselta"...

Jimmy sanoi:
Siis niin kauan, kun nimimerkiltä nimimerkille kirjoitellaan. Tietysti jos henkilökohtaisesti ja oikeasti pahantahtoisesti aletaan vittuilemaan, niin sitten...

Se vaan, että vaikka nimimerkkien takaa kirjoitellaankin, niin kyllä todella moni täällä jo tuntee toisensa myös oikealta nimeltään. Että ei se niin anonyymiä ole kuin luulisi.

Helppojen naurujen toivossa Tomin kirjoitelmat tulee luettua melkein poikkeuksetta. Miken postit on must see. Myös Hannibal ja Hulkki on sellaisia tyyppejä, joiden nimmarit haluisin joskus paitaani. :nolo:

Gillyanne, Hippa, Omna, Raven etc:

Tarkemmin ajatellen, olen sen luokan lammas, etten muista milloin olisin suuttunut kunnolla "tosielämässäkään". Eli ei se ihme ole että ei pieni piilovittuilu tai se, että joku sattuu olemaan eri mieltä, liikauta minua mihinkään suuntaan. Joskus olen tavannut meuhkata raudalle ja treenata hirveällä agrella, mutta enää en tee sitäkään. Tiedän kyllä, että tsykölöökit kauhistelisivat tätä ja sanoisivat että mulla on sisälläni järkyttävä määrä tuhahdutettua raivoa, ja vielä se joskus purkautuu niin että lahtaan pienen kylällisen porukkaa ;)

Jimmy sanoi:

Yksikään rivi turhaa pään aukomista ja vittuilua ei varmasti paranna foorumin tasoa. Oli vittuilu sitten henkilökohtaista tai ihan "yleistä"...

Ja mitä touhuun muuten tulee, niin eihän tämä enää kovin anonyymiä ole. Itse tunnen pitkälti toistakymmentä palstalaista nimeltä ja ulkonäöltä ja monen kanssa olen jatkuvasti tekemisissä.

Sumu sanoi:
Yksikään rivi turhaa pään aukomista ja vittuilua ei varmasti paranna foorumin tasoa. Oli vittuilu sitten henkilökohtaista tai ihan "yleistä"...

Joo, en ole sanonutkaan että parantaa. Sitä vaan ihan lähdin ihmettelemään että pitääkö sitä nyt niin vakavasti jonkun vittuilijan jutut ottaa, että ihan raivon partaalle vetää. Sen suivaantujan oma tappiohan se suivaantuminen aina näissä kuvioissa on.

Ja mitä touhuun muuten tulee, niin eihän tämä enää kovin anonyymiä ole. Itse tunnen pitkälti toistakymmentä palstalaista nimeltä ja ulkonäöltä ja monen kanssa olen jatkuvasti tekemisissä.

Minäpä en tunne ketään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom