Nyt jäin kiinni mekko päällä ja sukkikset jalassa lukemmassa punttimimmien forumia. Hohhoijaa taitaa olla aika mennä nukkumaan.Raven sanoi:juu juu, miksi siellä sitten on onlinessa koko ajan ms. treenaisko. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt jäin kiinni mekko päällä ja sukkikset jalassa lukemmassa punttimimmien forumia. Hohhoijaa taitaa olla aika mennä nukkumaan.Raven sanoi:juu juu, miksi siellä sitten on onlinessa koko ajan ms. treenaisko. ;)
Hippa sanoi:Minä en Baarikelloa kaipaa, koska se sai mut usein ihan raivon partaalle ja hakkaamaan näppistä tuntitolkulla, kun piti ojennella sitä.
Jimmy sanoi:Ihan oikeasti? Olen miettinyt että ottaakohan joku nämä nettipalstojen jutut niin tosissaan, että ihan oikeasti vetävät herneitä nenään. Siis kun eihän näissä mennä yleensä henkilökohtaisuuksiin, nimimerkin takaa vaan kirjoitellaan toisille nimimerkeille. Jotenkin en yhdistä tätä koko hommaa "oikeaan maailmaan", niin kauan kuin pysytään nimimerkkien takana. Jos joku vittuilee "Jimmylle", niin lähinnä huvittaa.
Mike sanoi:Baarikellon tarkoitus oli sotkea keskustelut mukamas näsäviisaalla pään aukomisella, varoituksia jaeltiin, mutta kun tarkoitus on pilata keskusteluja epäolennaisella vittuilulla, niin eipä tuo uskonut. Jos vuosien varrella kaikki tuommoiset vittuilijat oltaisiin päästetty tänne, olisi tämä paljon huonompi paikka.
Jimmy sanoi:Kyllä kyllä, ymmärrän että potkittiin, mutta että ne jutut jonkun/jotkut saivat oikeasti raivon partaalle, sitä on vähän vaikea kuvitella. Siis niin kauan, kun nimimerkiltä nimimerkille kirjoitellaan. Tietysti jos henkilökohtaisesti ja oikeasti pahantahtoisesti aletaan vittuilemaan, niin sitten...
Jimmy sanoi:Ihan oikeasti? Olen miettinyt että ottaakohan joku nämä nettipalstojen jutut niin tosissaan, että ihan oikeasti vetävät herneitä nenään. Siis kun eihän näissä mennä yleensä henkilökohtaisuuksiin, nimimerkin takaa vaan kirjoitellaan toisille nimimerkeille. Jotenkin en yhdistä tätä koko hommaa "oikeaan maailmaan", niin kauan kuin pysytään nimimerkkien takana. Jos joku vittuilee "Jimmylle", niin lähinnä huvittaa.
Omna sanoi:Ei mua ainakaan henkilökohtasuudet niin paljoa häiritse kuin se, että jos toinen ihan vakavissaan väittää jotain mikä ei pidä mun mielestä lähellekkään paikkansa. Eli olen otollista maaperää provokaattoreille..
Mulla on varmaan joku kiihkoilu fetissi, koska oikeesti tykkään siitä, kun pääsee provoutumaan ja näppis rapisten jos jonkinlainen kiilto silmissä laittamaan vastinetta...Krusifiksi sanoi:Sama täällä. Siinä vaiheessa, kun silmät kiiluen suu vaahdossa hakkaa näppäimistöä ei tule edes mieleen, että kyseessä voisi olla provo...
Jimmy sanoi:Siis niin kauan, kun nimimerkiltä nimimerkille kirjoitellaan. Tietysti jos henkilökohtaisesti ja oikeasti pahantahtoisesti aletaan vittuilemaan, niin sitten...
Jimmy sanoi:Kyllä kyllä, ymmärrän että potkittiin, mutta että ne jutut jonkun/jotkut saivat oikeasti raivon partaalle, sitä on vähän vaikea kuvitella. Siis niin kauan, kun nimimerkiltä nimimerkille kirjoitellaan. Tietysti jos henkilökohtaisesti ja oikeasti pahantahtoisesti aletaan vittuilemaan, niin sitten...
Sumu sanoi:Yksikään rivi turhaa pään aukomista ja vittuilua ei varmasti paranna foorumin tasoa. Oli vittuilu sitten henkilökohtaista tai ihan "yleistä"...
Ja mitä touhuun muuten tulee, niin eihän tämä enää kovin anonyymiä ole. Itse tunnen pitkälti toistakymmentä palstalaista nimeltä ja ulkonäöltä ja monen kanssa olen jatkuvasti tekemisissä.