- Ikä
- 45
Bodaaja sanoi:Minä olen kaikista vittumaisin:D Ainakin erkjetterin ja Timban mielestä.
Hiljaa höpönassu, rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodaaja sanoi:Minä olen kaikista vittumaisin:D Ainakin erkjetterin ja Timban mielestä.
Oon muuten huomannut saman itekin viime aikoina, hyvää läppää heittää, semmosta viileää huumoria, ja osaa jopa postata asiaakin.lIhaa sanoi:reino suhtautuu sopivan vähäisellä vakavuudella aiheeseen kuin aiheeseen. Miehellä on hyviä heittoja useimmissa keskusteluissa.
lIhaa sanoi:reino suhtautuu sopivan vähäisellä vakavuudella aiheeseen kuin aiheeseen. Miehellä on hyviä heittoja useimmissa keskusteluissa.
Lichen sanoi:Ja Timba79: saat varmasti palkkasi ikuisuudessa. Jos sitä odotellessa on jossain joku keräystili, jolle kerätään fyrkkaa kaljakorin/heratonnin hankkimiseksi tälle kaverille, numero tänne niin lähtee kiitollisuudenvelka edes osittain takaisin.
Larzan sanoi:Lisäksi erinäisistä syistä täytyy antaa kunniamaininnat irontemelle, timba79:lle, Toolatelle, S222T:lle ja neutraalille.
joo, se on helppoa kun on kaikkitietäväinen :D;)protsku sanoi:Neutraali meinasikin unohtua. Siinä on kyllä hyvä jätkä, osaa kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta. ;)
protsku sanoi:Neutraali meinasikin unohtua. Siinä on kyllä hyvä jätkä, osaa kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta. ;)