pakkotoiston ilmapiiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Sanniella
Ja lusikka soppaan!
Misterit täällä ovat oikein kilpaa kailottaneet tuota mimmien puolen halitus-meininkiä,ja nainen ei saa kirota?!? Sanoo kuka?!?
Jos täällä ei naisten mielipidettä arvosteta,niin jätettäkööt ne omaan arvoonsa,aivan turhaa ja asiatonta arvostelua,naiset on enemmän tunneihmisiä,ja se meille sallittakoon...:down: .
On totta,että "asiakaspalvelu" Pakkiksella on hiukan erikoista,mutta niin on porukkakin.Siihen olen todella pettynyt,miten esim. Powergirl,Panda ja Ms.,ovat saaneet shittiä niskaansa oikein huolella.Hävetkää juntit.
Ja tasan laitan niin monta hymiötä peräkkäin ja posteihini,kun minusta tuntuu,se on sitten jokaisen oma häpeä,miten kovaa ne silmiinsä koskee..AaaRGH,vttu menkää välillä itseenne,ja ukot mimmien puolelta kokonaan pois,mun puolesta saatte laittaa niin monta omaa äijäosiota,kun tykkäätte,en varmasti tule lukemaan..
Yleinen pysykööt,niin saavat kaikki sukupuoleen ja seksuaalisuuteen katsomatta "puhua" keskenään ,turha vittuilu ja tikullasilmään meininki pois....Toisinaan tuntuu,että täällä käy ihan liikaa imbesillejä..
Over and out.:kuola:
´

Niin, ehkä osalla modeja/ylläpito, on meneillään jokin "olen boss" reaktio. Unohdetaan, että kuitenkin me asiakkaat ollaan se joka tehdään foorumista se mitä se on. Yllätys, yllätys, homma ei toimi kuten ovella, kuskataan nurkan taa ja kiskastaa nokkaan ja annetaan ikuinen porttikielto MULKULLE asiakkaalle.

Näin yleisesti kuitenkin homma toimii hienosti, ilmeisesti kyseessä on yksi ja sama tyyppi joka koetaa tukahduttaa kaiken hiemankin vastaisen mielipiteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
V.I.P-maksu

Aina on ihmisiä jotka haluaa kaiken ilmaiseksi!!!!!!!!!!
Kun täällä roikun niin haluan myös omalta taholta tukea ylläpitoa ja maksaa tuon ison kasan rahaa mielellään ja säästän tv-lupamaksussa.:kippis1:

Originally posted by Arska
Unohdetaan, että kuitenkin me asiakkaat ollaan se joka tehdään foorumista se mitä se on. Yllätys, yllätys, homma ei toimi kuten ovella, kuskataan nurkan taa ja kiskastaa nokkaan ja annetaan ikuinen porttikielto MULKULLE asiakkaalle.
Tämä se on aina niin hassua, kun puolustukseksi vedotaan "asiakkuuteen", kun ylläpito vastaa päänaukomiseen samalla mitalla tai jäähy/banni on syystä tai toisesta heilahtamassa. Muuten kyllä ollaan keskustelijoita, mutta annas olla, kun ylläpito erehtyy hieman avautumaan takaisin, niin heti vedotaan tähän.

Minäpäs kysyn nyt Arskalta ja muutamalta muulta, että kumpi on parempi vaihtoehto:

1) Pakkotoiston verkkokauppa muuttaa kokonaan ylläpidon linjan, käyttäytymisen ja jättää samalla itse palstan sivuseikaksi. Tärkeintä on, että kestohymy --> :D <-- on koko ajan päällä, viestejä ei moderoida, vittuilut sallitaan mukisematta (sillä emmehän me halua suututtaa keskustelijaa, joka saattaa tilata meiltä tuotteita). Koko Pakkotoisto.com olisi yhtäkkiä siis yhden KAUPAN takia jotain sellaista, mitä se ei ole KOSKAAN ollut.

VAI

2) Pakkotoisto.com on jatkossakin se kursailematon keskustelupalsta, mitä se on tähänkin asti ollut, eikä ylläpito myy perusperiaatteitaan ja moderointilinjaansa kaupallisuudelle. Jos jollakin on vittuiltavaa tai trollattavaa - tehkööt sen, mutta turha odottaa, että täältäpäin tulisi vastaukseksi hymyä --> :D <-- auringonpaistetta ja siihen perään sitten maininta Pakkotoiston verkkokaupan viikon tarjouksesta.

Arska on oikeassa siinä, että palstalaiset (tai Arskan termiä käyttäen "asiakkaat") ovat tehneet, tekevät tällä hetkellä ja tulevat tekemään jatkossakin Pakkotoisto.com:ista sen, mitä se on ollut, on tällä hetkellä ja tulee olemaan.

Kuitenkin pitää muistaa se, että:

1) ilman keskustelijoita ei ylläpidolla olisi moderoitavaa
2) ilman moderointia ei Pakkotoisto.com:issa olisi keskustelijoita

Juttu on kuitenkin niin, että Pakkotoisto.com keskusteluforum on se, mihin tämä koko systeemi on rakentunut ja se, mihin tämä homma perustuu. Pakkotoiston lisäravinnekauppa oli sellainen "välttämätön lisä", mikä olisi ollut typerää jättää toteuttamatta. Meillä on reilun parin vuoden aikana tullut yli 170 000 postia ja rekisteröityneitä käyttäjiä on vajaa 10 000. Se on saatanan iso määrä, ottaen huomioon sen, että ihan jokainen vastaan kävelevä ihminen ei käy kuntosalilla. Kuinka iso pakkotoisto on vuoden päästä? Entäpä viiden vuoden päästä? Tällä hetkellä viestejä tulee keskimäärin 600 kpl PÄIVÄSSÄ. Toivotaan, että lähivuosina olemme sellaisessa tilanteessa, että Mikellä ja minulla on mahdollisuus keskittyä pelkästään Pakkotoiston moderointiin ja että Pakkotoisto.com jylläisi mahdollisimman pian omalla serverillä, joka maksaa reilun 2500 euroa ja sen ylläpitäminen 300 euroa kuukaudessa.

Palstaan tullaan siis satsaamaan sekä rahallisesti että ajallisesti koko ajan enemmän ja enemmän ja tämä tarkoittaa myös sitä, että palstan viihtyvyyteen panostetaan jatkossakin. Tavallisessa ruokakaupassa on hävikki, joka on suuruudeltaan yleensä muutaman prosentin kokonaismyynnistä. Jos Pakkotoistolla vastaavan "hävikin" muodostaa se pari kolme prosenttia keskustelijoista, joilla ei ole vittuilun lisäksi mitään oikeaa keskusteltavaa, niin sitten se on varmastikin niin. Luulisin kuitenkin, että ne loput ~97 %, ketkä haluavat viihtyä ja keskustella Pakkotoistolla voimailuun liittyvistä asioista arvostavat sitä, että keskustelu tällä palstalla ei ole pelkkää epäolennaista vittuilua ja trollausta.

Muutama Pakkotoiston vakiovittuilija ja kestokriitikko luulee varmasti, että pystyisivät hoitamaan tämän moderoinnin paremmin kuin me. Jos Mike ja minä antaisimme näille palstalaisille edes kuukaudeksi moderointioikeudet ja vapaat kädet, niin voisi olla palsta aika mielenkiintoisen näköinen sen jälkeen. Ei tämä ole niin helppoa kuin luulisi. Aina on se pieni osa, jota homma ei miellytä. Moderointi on liian kovaa - osa valittaa. Moderointi on liian löysää - osa valittaa. Moderointi on sopivaa - osa valittaa palstan värityksestä ja fonteista. :)

"Pakkotoisto.com. Haistata meille vittua - me haistatamme takaisin."

ps. omg --> hymiö :D

Asiaa!! :kippis1: *perseennuolemista*
Mun mielestä ylläpito ei ole mitään velkaa tännepäin. Vaikka tilaisin verkkokaupasta jotain ja muuttuisin potentiaalisesta asiakkaasta oikeaksi asiakkaaksi, ei tilanne muuttuisi siltikään miksikään täällä foorumin puolella. Kitinää voisi syntyä vasta, kun edellä mainittu mahdollinen ostotapahtuma ja siihen liittyvä asiakaspalvelu menisi ns. pitkin vittua. Toivottavasti nykyinen linja jatkuu.

Originally posted by Arska
Yllätys, yllätys, homma ei toimi kuten ovella, kuskataan nurkan taa ja kiskastaa nokkaan ja annetaan ikuinen porttikielto MULKULLE asiakkaalle.

Jos mä nyt enää mihinkään saan edes kommentoida, saamatta niskaan syytöksiä paskasta asiakaspalvelusta, niin sanoisin tähän, että homma toimii täällä juuri noin. Virtuaalisesti tulee käkättimeen niin että soi, kenkää tulee perseelle ja lätkästään vielä ikuinen porttikielto päälle. Arska ilmeisesti itse olisi valmis kääntämään toisenkin posken täälläkin. Oikeassa elämässä homma menee näin:

"Vitun kusipää ovisika, mitä vittua sä täällä pädet? Eikö sulla enää seiso? Saatanan oviapina, lutkuta pallejas homo, mä tapan sut ja mun isä on asianajaja, se hommaa sulle potkut sen jälkeen kun oon eka tappanut sut. Sä oot poika kuules viimeistä päivää tällä ovella!!"

NISKAPERSEOTE!

Netissä homma menee näin:

"LOL, vitun tyhmät bodariapinat, onko kivaa vetää hormooneja suoneen, onko se nyt sitten niin kivaa kun ei enää seiso. Vittu mä oon natikkanakin paremmassa kunnossa kuin te kaikki hormonisorsat. HAHAHA, haistakaa vittu, mua kiinnosta bannit, mullon dynaaminen ip ja tuun 150 proxyn kautta tänne, te ette voi mitään vitun homot......Ps. mistä noita hormoneja oikein saa? Voisko joku myydä mulle? Niin ja tässon muuten hyvä linkki mistä saa ostettua proteiinia www.törkeemainos.com"

KICKBAN!

Jos meillä on meneillään joku "the boss" meininki, niin Arska on sitten se pikkuinen konttorirotta Suomen Turusta, joka vinkuu joka saatanan asiasta vain ja ainoastaan vinkumisen takia.

Originally posted by Sanniella
ja nainen ei saa kirota?!? Sanoo kuka?!?
Ööö, Ms. F. itse, käsittääkseni vielä pilke silmäkulmassa. :david:
Ja tasan laitan niin monta hymiötä peräkkäin ja posteihini,kun minusta tuntuu,se on sitten jokaisen oma häpeä,miten kovaa ne silmiinsä koskee..AaaRGH,vttu menkää välillä itseenne,ja ukot mimmien puolelta kokonaan pois,mun puolesta saatte laittaa niin monta omaa äijäosiota,kun tykkäätte,en varmasti tule lukemaan..
Sait väännettyä hymiöraiskauksestakin sukupuolikysymyksen. :thumbs: Onneksi olkoon. :vaahtosammuttimellarintsikkarovioon:

Näin se on

Totuudet aiheesta:

Tämä on itseasiassa varsin hyvin kasassa pidetty foorumi ja spedeilyä ei sen kummemmin mielestäni esiinny niin ylläpidon kuin "asiakkaidenkaan" puolelta. Joskus tosin on aloittelijoiden kysymyksiin suhtauduttu nuivasti mutta kelläpä ei huonoa päivää ole. Ja juu juu onhan meillä hölmöjä kysymyksiä, tossa joku kysy just että onko tonnikalassa proteiinia ja missä muodossa sitä kannattaa ostaa :rolleyes:

Kestovittuilijoita kohtaan nollatole. Jos on dynaaminen IP ja banni ei toimi niin sitten dynamiittia.

Mun mielestä on vaan kiva kun tytöt laittaa hymiöitä enemmänki.

Jatkakaa.

Originally posted by Jortsu
Ööö, Ms. F. itse, käsittääkseni vielä pilke silmäkulmassa. :david: Sait väännettyä hymiöraiskauksestakin sukupuolikysymyksen. :thumbs: Onneksi olkoon. :vaahtosammuttimellarintsikkarovioon:

Hahaa päivän rankimmat naurut. ":vaahtosammuttimellarintsikkarovioon:" :lol2:

Ei vittu... No aika arvattavissahan tuo oli,että verkkokaupan avaaminen antaa osalle porukasta syyn lyödä ylläpitoa,joka sielunsa saatanalle myyneenä rikastuu nyt kaikkien pakkislaisten kustannuksella.Tuskin nuo inisijät ovat olleet ennen kaupan avaamistakaan mitään ylläpidon ihailijoita. Varsinkin Tomi ja Mike on tässä niin 110% mukana,että itsellä ei rohkeus riittäisi. Mihinkäs noiden pitäisi linjaansa muuttaa,jonkun sellaisen pikkuseikan takia,että tuossa ylhäällä on lpr:n bannerien sijaan oman kaupan bannerit. Käsittämätöntä ininää... Ei täällä ole ainakaan sinä aikana,kun täällä olen pyörinyt olla ikinä samaa mieltä jonkun ylläpidon "linjan" kanssa.

mä en tajua kuinka joku porukka valittaa koko ajan jostain. kylhän joskus kirjottajat on saannu vähemmän mukavia vastauksia. mutta kaikkeen ei voi vastata hymyllä ja aurongonpaisteella koska kaikkilla on silloin tällöin huonoja hetkiä tai päiviä.itsekin ärjyn joskus ihmisille livenä tai netissä ilman syytä.(huono pvä) mut itse oon todella tyytyväinen palstan moderointiin, mulla on siitä pelkkää hyvää sanottavaa. moderointi vois olla huomattavasti ankarampaa tai löysempää,koskaan ei kumminkaan löydy ihmisiä jotka olis kaikki täysin tyytyväisiä.pakkis on just sopivasti siinä keskellä:thumbs:
jos jonkun mielestä täällä on AIVAN LIIKAA moderointia niin tervemenoa jippiille,siel sitä ei oo ollenkaan.:1:

Tää oli kyllä yks hauskimmistä threadeista mitä oon täällä lukenut...huvittaa miten osa ihmisistä ottaa itseensä jokaisen pienenkin vittuilun tai kommentin...kyllä sitä kritiikkiä pitää kestää...sitä saa mitä tilaa ja jos yleensä kysymyksiin saa vastaukseksi :david: -hymiön, pitäis ehkä pikkusen miettiä, että mitä on taas tullut kirjotettua!!

No anyway...sopiva kuittailu pitää lukemisen mielekkäänä ja jotkut osaavat provosoida postitiivisesti jotta jo kuolemassakin oleva aihe saa hyvää jatkokeskustelua...

Ärsyttävintä on se väkisin kuittailu, mitä tässäkin thredissa on esiintynyt...ei kaikilla ole taitoa heittää hyvää läppää ja se ois hyvä itsekin sisäistää niin ei tarttis olla itkemässä jos tulee vähän deividiä tai muuta mukavaa...

Mutta ei kun pidetään lippu korkeella ja modeille tsemiä että jaksaa meitä kaikkia!!

Totuuksia

Siispä jokaisen on syytä mennä itseensä ja miettiä
kumpi on hienompaa, se että näkee asioissa kaksi puolta vai se että rupeaa henkilökohtaiseksi jokaisesta pikku vittuilusta.

Voihan se olla että myös kehonrakentajien joukosta löytyy ego-ihmisiä joiden kanssa "ei pelleillä" mutta julkisivun saa parhaiten pidettyä siistinä kun on pilke silmäkulmassa ja osaa piruilla myös itselleen.

Mutta toki tyypit jotka nauttivat muiden ihmisten alistamisesta voivat toteuttaa itseään forumin ulkopuolellakin alan elokuvien parissa.:whip:

Mun mielestä ylläpito on Suomen parasta. Liityin tuossa juuri eräälle toiselle urheilufoorumille ja siellä on hommat aivan toisennäköistä. Postasin ensimmäisen threadini sinne, ilmeisesti väärään paikkaan (ohjeita tai sääntöjä ei ole missään), moderaattori ei sitä kuitenkaan siirtänyt oikeaan paikkaan vaan alkoi vittuilemaan "mitä helvettiä sää tänne tän postasit? Etkö tajua ettei tänne voi kukaan sun viesteihin vastata, NOOOOB!?" Se oli uutiset-osio, sen takia ei voinut vastata.

Mun mielestä pakkotoiston forumi on tarpeeksi särmäkäs että täällä jaksaa yleensä käydä. Iteltäni olisi palanut forumin kanssa jo vuosia sitten hihat, aivan totaalisesti, ja olisin jättänyt homman siihen.
Palstan ylläpito, kuten jo mainittuakin on tullut, on varmasti helvetin isoa duuni. Sen mahdollistaa kaiketi vain hyvät modet, ja että he haluavat ja että heillä on tarpeeksi aikaa pitääkseen palsta hyvänä ja toimivana.
Mitä enemmän palstaa seuraa, sitä enemmän oppii moderaattoireista ja miten ne suhtautuu esim. vittuilijoihin.

Saniella: Puhut todella asiaa. Pitäkää likat pintanne.

Arska: Mikä vitun "olen boss" -reaktio? Jos ylläpidolla olis tuo "reaktio" meneillään, ei kai nyt saatana tätäkään threadia enää olisi?! Oletko vain niin helvetin kateellinen, kun et ite ole modi että päästelet tuollaisia älyttömyyksiä suustasi?

Ei mut tää threadi on ollu mulle parasta viihdettä aikoihin. Tää on niinkuin Tarantiinon ohjaama Kauniit ja Rohkeat BBS muodossa. MUAH !!!

Mut ei se mitään pikku sota puhdistaa aina ilmaa.

Sanonpa tuosta verkkokaupasta että hyvät saumat siinä on kun täällä on niin tolkusti käviöitä. Itse olisin varmaan tehnyt saman. Miksi tästä ei yrittäis tienata hieman rahaakin kun aikaa menee kumminkin moderointiin ja ylläpitöön. Eikä tuo domain namekaan ilmainen ole jne.

Itse asiassa tää on harvinaisen onnistunut esitys maksullisesta foorumista / kauppapaikasta / jokapojan foorumista. Ootte varmaan suunnitellu jutun ennenkuin proteeiini tuhos teidän aivosolut.

Originally posted by 8Balls
Itse asiassa tää on harvinaisen onnistunut esitys maksullisesta foorumista / kauppapaikasta / jokapojan foorumista. Ootte varmaan suunnitellu jutun ennenkuin proteeiini tuhos teidän aivosolut.
:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom