pakkotoiston ilmapiiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Mike
Ei viitsisi maksaa 500&euro siitä että tonne pääsee, senverran antoivat tarjouksessaan hintaa 2 viikon seurannalle.
Mutta voihan sitä katso verrata kuitenkin, tiedätkös?

Eli nuo lukemat oli jotain ei-julkista "hömppää"?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis onko pakkiksen luku teidän omasta laskurista ja muut Taloustutkimuksen? Eihän siinä ole mitään järkeä jossa ei olla samalla viivalla. Maksa se viissataa jos haluat paukutella henkseleitä (ja siinä sivussa vittuilla Pandalle ja muille asiallisille kirjoittajille) :rolleyes:

Ai niin, unohdin että taloustutkimus käy kysymässä jokaiselta suoraan kotona että milläs sivuilla käyt ja monta kertaa päivässä. Eiköhän nuo kaikki laskurit laske ihan vain ip osoitteiden perusteella, vai onko sulla joku mullistava tekniikka mikä eroaa esim Int2000.netin virallisesta laskurista?

Maksa se viissataa jos haluat paukutella henkseleitä (ja siinä sivussa vittuilla Pandalle ja muille asiallisille kirjoittajille)

Eli siis en saisi kommentoida Pakkotoiston edustajana spekulointiin että forum olisi kuollut? Jos en ole samaa mieltä ja näytän asialle perustelut, mitä Pandalla ei ollut, niin se on sitten vittuilua?

onko pakkiksen laadussa jotain valittamista...???
ps. enkä yritä vittuilla vaan saada kehittävää keskustelua aikaan pakkotoiston hyvistä sekä huonoista puolista!!!

Sen vain sanon että jos pakkista paremman foorumin löydätte niin kertokaa ihmeessä minullekkin :piis:

Palstan viestien poistaminen ja editoiminen alkaa jo muistuttamaan vanhan neuvostoliiton politiikkaa. Edes vieraan lisäravinnefirman tuotetietoon ei saa laittaa linkkiä. Herätys! Ei ketään voida pakottaa ostamaan jotain tiettyä merkkiä! :arvi:

Tässä vierailujen määrät niistä jotka ovat jääneet Pakkotoiston taakse:

Siis millä periaatteella nuo pakkiksen luvut on mitattu? Vastaukseksi siis kelpaa ainoastaan selvä kuvaus käytetystä mittaustekniikasta :)

Originally posted by PowerGirl
Palstan viestien poistaminen ja editoiminen alkaa jo muistuttamaan vanhan neuvostoliiton politiikkaa. Edes vieraan lisäravinnefirman tuotetietoon ei saa laittaa linkkiä. Herätys! Ei ketään voida pakottaa ostamaan jotain tiettyä merkkiä! :arvi:

Odotan innolla sitä päivää kun Citymarket sallii Prisman mainosten lecityksen omissa tiloissaan. :rolleyes:

Originally posted by gotto
Odotan innolla sitä päivää kun Citymarket sallii Prisman mainosten lecityksen omissa tiloissaan. :rolleyes:

Parempi vertaus olisi ollut, että Citymarketin toimitiloissa oleskellessa ei saa keskusteluissa mainita Prismassa myytäviä tuotteita :D

Originally posted by PowerGirl

Ja sun ruikutus alkaa muistuttamaan 5 vuotiaan lapsen vinkunaa kun ei saa tikkaria. Kuka täällä on pakottanut ostamaan yhtään mitään? Pidätkö meitä niin tyhminä että purisimme omaa jalkaa mainostamalla kilpailijoita?

Ip osoitteiden perusteella. Montako kertaa kyseisen ip:n omistava henkilö tulee palstalle.

Tilastoitte siis pakkista koskevien gettien pohjalta, jotka tulevat serverillenne, eikä mitään muuta, that's it?

Mikäli Pakkotoisto Oy haluaa pysyviä asiakkaita, niin suosittelisin käymään jonkun asiakaspalvelukurssin. Me kaikki täällä palstalla ollaan teidän mahdollisia asiakkaita ja mä en ainakaan osta mitään sellaselta, jolta saa töykeetä palvelua. Noilla Miken kommenteilla ei hirveesti asiakkaita kalasteta.

niin no

ei millään pahallla powergirl mut aika säälittävää toi sun valitus:jahas: Ja missä vaiheessa Mike "vittuilu" Pandalle? itteänikin enemmänki nauratti toi Pandan dramaattinen kommentti palstan loppumisesta:D ja sä tässä enemmän vittuilet ku mike tolla sun itkemisellä. Eihän Pakkotoisto tietenkään anna muitten mainostaa/laittaa linkkejä muihin firmoihin.

Henkilökohtaiseksi mua ei haittaa pieni vittuilu ja enemmänkin jopa häiritsee välillä hieman Punttimimmien yltiöystävällinen "halihali pusipusi äsenne" (anteeksi että sanon kärjistetysti enkä nyt sano että ystävällisyydessä olisi mitään vikaa, tämä on vain mun mielipide) mut niinku joku sano: pojat on poikia:)

edit: eihän mun tietenkään oo mikäään pakko sitä mimmien osiota lukea.

Originally posted by Panda
Mikäli Pakkotoisto Oy haluaa pysyviä asiakkaita, niin suosittelisin käymään jonkun asiakaspalvelukurssin. Me kaikki täällä palstalla ollaan teidän mahdollisia asiakkaita ja mä en ainakaan osta mitään sellaselta, jolta saa töykeetä palvelua. Noilla Miken kommenteilla ei hirveesti asiakkaita kalasteta.

Sepäs antaisikin hyvän kuvan firmasta kun joku käyttäjä sanoisi "juu kuollut on" niin me sitten vedettäis pillit pussiin ja sanottais "no taitaa sitten olla, mitäs tässä enää kikkailemaan". Meinaatko Panda että sinun kaltaisia asiakkaita nyt sitten kiinnostaisi muutenkaan kuolevan firman tuotteet?

Panda on tyypillisiä pessimistejä, jotka eivät näe juuri mitään hyvää kun eivät niin halua edes nähdä. Ihan sama mitä minä kommentoin, on se heti huonoa asiakaspalvelua. Panda itse saa perusteettomasti kyllä spekuloida mitä huvittaa ja on samalla hyvä asiakas, mutta kun siihen sitten vastataan perusteluin, niin se on sitten huonoa asiakaspalvelua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom