pakkotoiston ilmapiiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Lukottakaa nyt joku tämä, perkele. Ei tällaista menoa kestäisi edes Jasper, saatika sitten me huonomman genotyypin omaavat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä taas oon sitä mieltä et tollai just kuuluu vastata jos jotain kerran aletaan kyselemään... ja mitä tohon mainostus juttuun tulee ni olen samaa linjaa pakkiksen kans... ei mun firman auton kyljes lue toisten firmojen mainoksia...

Originally posted by Mike
Ja sun ruikutus alkaa muistuttamaan 5 vuotiaan lapsen vinkunaa kun ei saa tikkaria. Kuka täällä on pakottanut ostamaan yhtään mitään? Pidätkö meitä niin tyhminä että purisimme omaa jalkaa mainostamalla kilpailijoita?

Ehkä hieman objektiivisempi tapa antaa palautetta olisi joissain tapauksissa hyväksi :) Mainostuskielto on toki täysin ymmärrettävä, mutta pitemmälle viety sensuuri voi kyllä jo itsessään purra omaan jalkaan.

Linkittäminen siihen LRP:n hc-forumiin on ilmeisesti kielletty, onko syynä se, että katsotte kyseisen forumin riittävän kiinteäksi osaksi LRP:n nettikauppaa? Mitään yleistä linkityskieltoa keskusteluforumien osalta ei ilmeisesti ole?

Samantien vois poistaa koko threadin ettei kukaan vaan näe että palstaa on arvosteltu.
Missä vaiheessa olen sanonut että palsta on kuollut? Sä itse tulkitsit sen niin.

Ei ole muihin forumeihin mitkä eivät mainosta meidän kilpailijoita. WC forum on oma lukunsa ja hankikoon ite omat käyttäjänsä.

Nat_Ural, kysyn tuosta statsijutusta tarkemmin serverin ylläpidosta, haluat ilmeisesti nippeli tietoa tuosta, niin hommaan sitä.

Originally posted by Panda
Samantien vois poistaa koko threadin ettei kukaan vaan näe että palstaa on arvosteltu.
Missä vaiheessa olen sanonut että palsta on kuollut? Sä itse tulkitsit sen niin.

Palstaa on monasti arvosteltu, eläs nyt ala lapselliseksi. Sun arvostelu vain kaipasi kipeesti perusteluita, mitä ei edes ollut. Liekö sitten tahallinen provo. Jos joku asia on tullut tiensä päähän, niin eikö se käytännössä ole että DEAD?

Originally posted by Nat_Ural
Ehkä hieman objektiivisempi tapa antaa palautetta olisi joissain tapauksissa hyväksi :)

Tämä on sinänsä epäreilua, että arvostelija saa kyllä heittää ilmaan mitä vain, mutta me emme saisi vastata takaisin kuin vain nuoleskelemalla ja kumartelemalla.

Onko niinkuin kellään heittää mitään vahvistusta tai pätevää perustelua tuohon Pandan provoon missä spekuloitiin että palsta olisi tullut tiensä päähän?

Vähän sama kuin lopettaisi voimaharjoitteluharrastuksen sen vuoksi, että on jo kerran kokeillu jokaista harjoitusliikettä.

Eli, ei ole :)

I :haart: u all :piis:

Mutta oikeasti, olin minäkin hieman :eek: kun Panda ilmoitti pakkotoiston kuolevan pois.

By Panda Mikäli Pakkotoisto Oy haluaa pysyviä asiakkaita, niin suosittelisin käymään jonkun asiakaspalvelukurssin. Me kaikki täällä palstalla ollaan teidän mahdollisia asiakkaita ja mä en ainakaan osta mitään sellaselta, jolta saa töykeetä palvelua. Noilla Miken kommenteilla ei hirveesti asiakkaita kalasteta.

Joo, taidanpa lopettaa kokonaan lisäravinteiden käytön, ettei musta tule samanlaista kuin Mike. :david:
Kyllä sitä Prismassakin on saatu huomattavsti paskempaa palvelua toistuvasti ja hyvin näyttää kyseinen pulju pyörivän

By powergirl Palstan viestien poistaminen ja editoiminen alkaa jo muistuttamaan vanhan neuvostoliiton politiikkaa. Edes vieraan lisäravinnefirman tuotetietoon ei saa laittaa linkkiä.

Tsot tsot! Tuo meni jo vähän yli! Onhan tässäkin threadissä monasti lausuttu sana "PRISMA".

Ehkä suurin syy miksi käyn tällä palstalla, on juuri tämä oikea asenne ja ilmapiiri. JA SE EI SAA MUUTTUA

.

Haluaisin isomman pisteen, muttakun ei saa niin tuohon on tyytyminen.
Olipas kivaa avautua, taas yksi turha viesti, mutta kivaa oli.

Floodataan nyt kunnolla sitten. Yleensäkin haluaisin sanoa, että moni on kyllä valmis arvostelemaan esim meidän sensuuria ja palstan ylläpitoa, mutta moniko on valmis ottamaan tämän palstan vastuulleen? Tässä on 2,5 vuotta tätä kasattu ja mielestämme olemme saaneet tästä suositun ja hyvää informaatiota sisältävän palstan. Käyttäjiä on kuitenkin aikalailla ja tässä ei tosiaankaan voi miellyttää kaikkia, joskus tulee poistettua viesti jos toinenkin ja AINA sen postittanut huutaa että kamalaa sensuuria, neuvostolitto kunniaan!!
Kovasti on myös Pandan tyylisiä ihmisiä jotka ovat niin markkinointiasiantuntijoita ja vetäisivät itse paljon paljon paremmin tätä palstaa ja kauppaa. Sitä on helvetin helppoa huudella sieltä himasta kun ei ole oma lehmä ojassa. Tyytyväisiä palstalaisia on varmasti yli 50% ja nämä ovat yleensä hiljaa ja käyttävät palstaa tyytyväisenä, ei tyytyväiset taas itkevät melkein joka asiasta, hakevat oikein syitä itkemiseen. Ei kovin kummoinen juttu tarvitse olla kun saadaan kärpäsestä härkänen.

Pyydänkin vähän edes ymmärrystä, me deletoimme ja editoimme viestejä, monia te ette edes ikinä näe, mutta suurimmassa osassa olemme harkintamme mukaan toimineet. Ylilyöntejäkin tulee välillä, mutta se on inhimillistä, anteeksi niistä.

ps. juuri äsken muokkasin yhden palstalaisen signaturea missä oli about 10 linkkiä joista monet olivat suoria linkkejä kilpailijoidemme sivuille. Näitä ilkeämielisiä palstalaisia on jonkinverran, mutta monia ilkeyksiä kukaan ei juurikaan kerkiä näkemään. Jos tietäisitte kaiken mitä täällä poistellaan loppupeleissä, voisi asenne meitä kohtaan vähän muuttua.

Ei ole muihin forumeihin mitkä eivät mainosta meidän kilpailijoita. WC forum on oma lukunsa ja hankikoon ite omat käyttäjänsä.

Nat_Ural, kysyn tuosta statsijutusta tarkemmin serverin ylläpidosta, haluat ilmeisesti nippeli tietoa tuosta, niin hommaan sitä.

Jokaisella keskusteluforumilla on oma kulttuurinsa. Tietyt vakiopostaajansa, jotka ovat merkittävässä osassa kulttuurin muodostumisessa. Porukka ei vaihda palstaa, siksi että jossain perustetaan samantyyppinen palsta. Satuitko seuraamaan ylen keskustelupalstan hautajaisia kesällä? Jos ylläpito ei rupea tahallaan rikkomaan palstaa, ei ole mitään pelkoa joukkopaosta. Pidätte vain kiinni laadukkaasta ja avoimesta ylläpidosta ja tuotte oman panoksenne keskusteluun, niin ei voi mennä pahasti vikaan. Ihmiset ovat palstauskollisia eläimiä.

Statsien osalta kiinnostuksen herätti toyn sivuilla olevat kohdat:
Web Traffic Monitor -mittausjärjestelmä hyödyntää cookie-tiedostoa (cookie.txt) käyttäjän tunnistamisessa.
...
Web Traffic Monitor eroaa tavanomaisista palvelun lokianalyyseistä siten, että järjestelmä kirjaa kaikki käyttäjien sivulataukset suoraan käyttäjän selaimelta riippumatta siitä, mistä sivu on haettu. Näin WTM pystyy muista mittausjärjestelmistä poiketen mittaamaan yrityksenne www-palvelun kaiken käytön, myös proxy-palvelimista ja selainten välimuisteista tapahtuvat sivulataukset.

Luin tämän viestiketjun läpi ja täytyy ihmetellä, kun en löytänyt yhtään vittuilua Miken posteista, vai poistiko joku muu mode Miken "Haista paska ja ime mun veitikkaa" -viestit? :rolleyes:
Niin Pandan rutkutusta samasta asiasta. Itkeköön mulle privassa jos on itkemistä.
Ei tätäkään kyllä voi vittuiluksi sanoa, jos ajattelee mitä Panda tänne kirjoitti. Ihan sallittua tässä tapauksessa, ei kuitenkaan aina. Ja lisäravinteet tulee ostettua sieltä mistä saa tarpeeksi halvalla, jos joskus ostaa.

Tämäkään ei ole vittuilua, vaan kehotus.
STFU.jpg

Pandalle

Sinulla on täysi oikeus marista MUTTA sinulla on myös hiiri kädessä ja kun sitä klikkailet niin pääset sinne Prismaan.
Eikös tämä täällä roikkuminen ole vapaaehtoista???
Minä viihdyn kun ei ole ketään alan harrastajaa kaverina.
Soitan minäkin suuta täällä ja välillä vähän provosoin mutta kyllä ne on julkaistu.

Kiitos että joku jaksaa meidän jorinoita työkseen lukea!:thumbs:

Cemotolle vaan, että en sitte tiiä kuinka järkevää tommonenkaan käytös aina olis, että jos jotain valitettavaa löytyy nii samantien vaihtaa paikkaa, yrittämättä vaikuttaa asiaan.

Taisi olla minun signeeraukseni... :) Ne jäivät sinne vähän vahingossa ja se tulee automaattiasetuksella aina postin perään. No, vahinkoja sattuu kaikille ja kokeilen löytää neutraaleja linkkejä! Mutta en katso olevani ilkeämielinen. Ja olisithan voinut jättää postini alkuperäiseen paikkaankin.

Minun mielestäni pieni kuittailu vain piristää palstaa kunhan sitä ei ota tosissaan ja ei mennä nyt ihan henkilökohtaisuuksiin.

Hmmm tai, jos mennään niin verenpaineen laskiessa pahoitellaan asiaa.

Mielestäni täällä on ennemminkin liikaa sellainen "ylihumaani" ote asioihin.

Mielestäni näin uutena keltanokkana voin sanoa että pakkotoisto on hemmetin hieno foorumi...Vaikka sainkin bannin heti alkukättelyssä,minkä todellakin ansaitsin:lol2: ...Se oli silloin nyt on nyt...:D

Originally posted by Panda
Mikäli Pakkotoisto Oy haluaa pysyviä asiakkaita, niin suosittelisin käymään jonkun asiakaspalvelukurssin. Me kaikki täällä palstalla ollaan teidän mahdollisia asiakkaita ja mä en ainakaan osta mitään sellaselta, jolta saa töykeetä palvelua.
Panda. Jos klikkaat sivulle www.pakkotoisto.com niin kumpi sinulle avautuu, McDonald'sin vai Pakkotoiston sivut? Pakkotoisto ei ole koskaan ollut sellainen "Tervetuloa, hymyilen niin saatanasti ja minulla on typerä etunimi. Saisinko tilauksenne?" -paikka, jossa "henkilökunnan" pitää niellä kiukkunsa, jos asiakas haistattaa vittua päin naamaa. Haistata Pakkotoistolla kelle tahansa (myös "henkilökunnalle") vittua, niin varmasti saat takaisin samalla mitalla.

Tämä on sinänsä epäreilua, että arvostelija saa kyllä heittää ilmaan mitä vain, mutta me emme saisi vastata takaisin kuin vain nuoleskelemalla ja kumartelemalla.

Tilanne on lähtökohtaisesti "epäreilu". Arvostelija on neiti Anonyymi seitistä, mutta vastaajana on herra Nimi ylläpidosta. Tilannetta tasoittaa kuitenkin huomattavasti se, että ylläpito tunnetaan rehellisyydestään ja avoimuudestaan jo valmiiksi, asiaton kritiikki ikäänkuin kimpoaa bittien taivaaseen ihan itsestään :)

Eiköhän täällä ole moni katsellut palstan kehitystä mielenkiinnolla. Joskus tietty tulee jostain sanomista, puolin ja toisin. Olen joskus itsekin muistaakseni vinkunut "yleisten moderointiperiaatteiden" perään. Tämä siksi, että lähes kaikilla seuraamillani palsoilla noista asioista tulee epäselvyyttä. Epäselvyyksiä on sitten helppo käyttää jälkeenpäin todisteena puolueellisuudesta ja natsimoderoinnista.

Ohjaavasta moderoinnista on toki enemmän työtä kuin seek-and-destroy-moderoinnista, mutta etujakin löytyy. Keskustelukulttuuri ohjautuu parempaan suuntaan, kun virheistä opitaan. Tiedän kyllä, että motivoituneita, päteviä ja ilmaisia modeja voi olla hieman vaikeaa löytää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom