Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Mike
Ja sun ruikutus alkaa muistuttamaan 5 vuotiaan lapsen vinkunaa kun ei saa tikkaria. Kuka täällä on pakottanut ostamaan yhtään mitään? Pidätkö meitä niin tyhminä että purisimme omaa jalkaa mainostamalla kilpailijoita?
Originally posted by ZeiZei
Henkilökohtaiseksi mua ei haittaa pieni vittuilu ja enemmänkin jopa häiritsee välillä hieman Punttimimmien yltiöystävällinen "halihali pusipusi äsenne"
Originally posted by ZeiZei
mut niinku joku sano: pojat on poikia
Originally posted by Panda
Samantien vois poistaa koko threadin ettei kukaan vaan näe että palstaa on arvosteltu.
Missä vaiheessa olen sanonut että palsta on kuollut? Sä itse tulkitsit sen niin.
Originally posted by Nat_Ural
Ehkä hieman objektiivisempi tapa antaa palautetta olisi joissain tapauksissa hyväksi
Onko niinkuin kellään heittää mitään vahvistusta tai pätevää perustelua tuohon Pandan provoon missä spekuloitiin että palsta olisi tullut tiensä päähän?
By Panda Mikäli Pakkotoisto Oy haluaa pysyviä asiakkaita, niin suosittelisin käymään jonkun asiakaspalvelukurssin. Me kaikki täällä palstalla ollaan teidän mahdollisia asiakkaita ja mä en ainakaan osta mitään sellaselta, jolta saa töykeetä palvelua. Noilla Miken kommenteilla ei hirveesti asiakkaita kalasteta.
By powergirl Palstan viestien poistaminen ja editoiminen alkaa jo muistuttamaan vanhan neuvostoliiton politiikkaa. Edes vieraan lisäravinnefirman tuotetietoon ei saa laittaa linkkiä.
Ei ole muihin forumeihin mitkä eivät mainosta meidän kilpailijoita. WC forum on oma lukunsa ja hankikoon ite omat käyttäjänsä.
Nat_Ural, kysyn tuosta statsijutusta tarkemmin serverin ylläpidosta, haluat ilmeisesti nippeli tietoa tuosta, niin hommaan sitä.
Ei tätäkään kyllä voi vittuiluksi sanoa, jos ajattelee mitä Panda tänne kirjoitti. Ihan sallittua tässä tapauksessa, ei kuitenkaan aina. Ja lisäravinteet tulee ostettua sieltä mistä saa tarpeeksi halvalla, jos joskus ostaa.Niin Pandan rutkutusta samasta asiasta. Itkeköön mulle privassa jos on itkemistä.
Panda. Jos klikkaat sivulle www.pakkotoisto.com niin kumpi sinulle avautuu, McDonald'sin vai Pakkotoiston sivut? Pakkotoisto ei ole koskaan ollut sellainen "Tervetuloa, hymyilen niin saatanasti ja minulla on typerä etunimi. Saisinko tilauksenne?" -paikka, jossa "henkilökunnan" pitää niellä kiukkunsa, jos asiakas haistattaa vittua päin naamaa. Haistata Pakkotoistolla kelle tahansa (myös "henkilökunnalle") vittua, niin varmasti saat takaisin samalla mitalla.Originally posted by Panda
Mikäli Pakkotoisto Oy haluaa pysyviä asiakkaita, niin suosittelisin käymään jonkun asiakaspalvelukurssin. Me kaikki täällä palstalla ollaan teidän mahdollisia asiakkaita ja mä en ainakaan osta mitään sellaselta, jolta saa töykeetä palvelua.
Tämä on sinänsä epäreilua, että arvostelija saa kyllä heittää ilmaan mitä vain, mutta me emme saisi vastata takaisin kuin vain nuoleskelemalla ja kumartelemalla.