Deleted member 117230
Ai perhana nyt on kova. Sitten jos vielä Markon kanssa niin kovia podcasteja luvassa!Mentulan kanssa ens kuun alussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai perhana nyt on kova. Sitten jos vielä Markon kanssa niin kovia podcasteja luvassa!Mentulan kanssa ens kuun alussa.
"...Mä yritin saada kaikista mifuista ja stna nyhtökaurasta ja ties mistä paskasta.." (tarvittavat proteiinit)
Repesin ihan huolella, kun kuulin ton pätkän, jossa Mike kertoi kasvisruokavaliokokeilustaan varsin värikkäin sanankääntein.
Ekat 5minuuttia vasta menny mut iha loistavaa juttua jo Kiitti Mikelle et jakso taas duunaa
Mitä itse tykkäät?Milosin tyyli jos joku on "päätyyn" vetämistä. Siellä on pakkotoistoja, pudotussarjoja jne, Ja kuusikin liikettä, ilman mitään taukoa peräkkäin. Yksi raskammista tavoista treenata, monella vaan loppuu siinä tyylissä hapenottokyky.
Tykkään kyllä. Kovaa treeniä, millä saa varmssti tuloksia. Miloshan on tuon hyvin perustellut, ja tuo treenityyli tukee insuliinin käyttöä mm.Mitä itse tykkäät?