Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suuret kiitokset Mike uusimmasta podcastistä! Loistavaa settiä! Itsellä samoja mietteitä, kun ikää 43v ja on alkanut hieman ahdistamaan ikääntyminen vaikka mieli vielä kuin parikymppisellä.

"...Mä yritin saada kaikista mifuista ja stna nyhtökaurasta ja ties mistä paskasta.." (tarvittavat proteiinit)
Repesin ihan huolella, kun kuulin ton pätkän, jossa Mike kertoi kasvisruokavaliokokeilustaan varsin värikkäin sanankääntein. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Itse kuuntelin nyt vasta tuon Markus Poikelan kanssa tehdyn podcastin ja säästin viikonlopulle tuon Mentulan kanssa tehdyn.
Mua nauratti myös tuo kasvisruokakokeilujuttu, mutta samalla kuulosti varsin tutulta. Itse totesin, että kikherneet, pavut ja linssit ovat maailman pahimpia vatsalleni. Aloin voida pahoin ja jostain papusekoituksesta (tölkissä) sain elämäni pahimmat vatsakivut. Ruuansulatusentsyymien kanssa niitä ehkä voisi harkita, mutta selkeästikään oma suolisto ei niistä pidä, joten pitäisin vähän outona, että pakolla söisin ja napsisin samalla ruuansulatusentsyymejä. Vatsa on sen verran herkkä, että joudun joskus ottamaan noita entsyymejä jopa tavallisten ruokien kanssa.

Mentula pätkä on tosi hyvä, kiitos siitä. Ja tämäkin tulee ilmaiseksi kuuntelijalle, vaikka tähän bisnekseenhän kuuluu nämä "ilmaiset" pätkät.

Oli kyllä pirun hyvä podcasti (taas), mukavasti vierähti aika sorvin edessä. Jarin ja Miken jutustelua kyllä kuuntelisi pidempäänkin.

Vasta puolet ehdin eilen kuunnella, mutta kiittää voi jo tässä vaiheessa, erittäin mielenkiintoinen podcast ja Jari on kyllä huipun oloinen kaveri.

Tuhannet kiitokset Mikelle ja Jarille mahtavasta podcastista!
Muistatko @Mike minä vuosina eka kertaa olitte ovihommissa Orivedellä ja missä paikassa? Itse joskus asiakkaana tuli palloiltua paikassa, jossa oli hotelli (en muista nimeä). Orivesi-Tampere väli oli kyllä sellainen väli ajaa, että sai hirviä varoa illasta aamuun ja joskus niitä tepasteli päivisin.

Suositut

Back
Ylös Bottom