Ei noissa kyllä käsitellä yhdessäkään mitään hapenottokykyä. Lähinnä herran itsensä kehon adaptoitumista kylmään. Herra itse vaan haluaa kovasti tyrkyttää tätä syyksi omaan kylmänkestävyyteensä. Väittää myös tämän metodin parantavan syövästä ja aidsista. Itse metodiahan testattiin jossain yliopiston tutkimuksessa, jossa puolet porukasta käytti tätä hengitystekniikkaa ja puolet ei. Sen jälkeen koko sakki altistettiin ripulia aiheuttavalle bakteerille, koska herra Hof oli vakuuttunut, että bakteeri ei vaikuta niihin jotka em. tekniikkaa käyttää. Sen jälkeen koko tutkimuksesta ei kuulunutkaan mitään.
Edelleenkään, missään noissa tutkimuksissa ei oteta kantaa mitenkään tämän metodin parantavan hapenottokykyä. Yritetäänkö uudestaan? Löytyykö nyt tieteellisiä perusteita tälle väitteelle, että tämä metodi parantaisi hapenottokykyä? Tai aidsia, tai syöpää, tai yhtään mitään? Ja pyytäisin tällä kertaa itse ensin tutustumaan artikkeliin ja sen takana olevaan tutkimukseen, sekä asiaan, mitä siinä oikeasti käsitellään, ennen kuin tykität tänne internetin täydeltä linkkejä, kiitos!
p.s. youtubesta löytyy myös todisteet sille, että maailma on litteä.
p.p.s. olen melko vakuuttunut, että ko metodi ei kuitenkaan hapen laatuun vaikuta mitenkään