Pakkotoisto Podcast

Mike on tossa puhunut ettei se HÄNELLE olisi normaali parisuhde, koska ei nää asia millään tavalla itselleen sopivaksi. Sitten taas tuo sinun esimerkki että molemmat yhteisymmärryksessä sitä tekee on sillon heille normaali parisuhde:)
Täytyy kuunnella uudestaan jahka kerkeän mut tuli siinä kyllä yleisellä tasollakin kyseisen asian tuomitseminen mutta mielipiteen toki saa sanoa, en sitä kiellä vaikka saatan välillä sen kuvan antaa, pahoittelut siitä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan noita naisia jotka maistaa nyrkkiä päivittäin parisuhteessa ja silti siinä ovat. Se ei tee siitä normaalia. Se ei ole normaalia silloinkaan vaikka olisi yleistä.

Jos seksi omassa parisuhteessa ei riitä, niin miksei hae ihmistä, jolta saa seksin ja rakkauden? Se parisuhde on mun mielestä vajavainen ja rikki jos seksi haetaan muualta.

Ja älkää nyt kieltkö ihmiseltä sen mielipidettä, en mä tässä lakeja säädä, vaan sanon oman mielipiteeni.

Täytyy kuunnella uudestaan jahka kerkeän mut tuli siinä kyllä yleisellä tasollakin kyseisen asian tuomitseminen mutta mielipiteen toki saa sanoa, en sitä kiellä vaikka saatan välillä sen kuvan antaa, pahoittelut siitä

Pirskatti taitaa olla mullakin pahottelujen paikka! :D Osallistuin keskusteluun tän ketjun viestien mukaan,enkä yhtään vielä tiedä itse podcastin sisältöä asiasta.

Pirskatti taitaa olla mullakin pahottelujen paikka! :D Osallistuin keskusteluun tän ketjun viestien mukaan,enkä yhtään vielä tiedä itse podcastin sisältöä asiasta.
Jengi ei osaa ottaa eriävää mielipidettä mielipiteenä, vaan pingottaa siitä aivan liikaa. Se on mun mielipide minkä sanon, ei mikään laki tai uusi normi. Enhän mä voi sanoa mitään mistään kun joku on kuitenkin eri mieltä.

Täytyy kompata mikeä tässä. En osais kuvitella itselleni suhdetta, missä päivän kuulumiset menee tyyliin: Pomo oli ihan perseestä tänään ja toinen vastaa, siitä puheen olleen se mulla onkin hellänä kun pera kairas koko ruokatunnin kakkoseen. Mutta hei, mitäs tänään syötäisiin?

Edelleenkään ei se ole multa pois, mitä muut suhteissaan yhteisymmärryksessä tekee, mutta itse en tuohon pystyis.

Jengi ei osaa ottaa eriävää mielipidettä mielipiteenä, vaan pingottaa siitä aivan liikaa. Se on mun mielipide minkä sanon, ei mikään laki tai uusi normi. Enhän mä voi sanoa mitään mistään kun joku on kuitenkin eri mieltä.

Toi on totta! Yleesä vaa ku henkilö kuulee toisen mielipiteen hän kertoo omansa siihen perään.

Ehkä se tyyli miten sen mielipiteen lausut aiheuttaa monesti ärsytystä. Ja välillä kyllä itsekin et anna muiden mielipiteille arvoa :)
Jos jonkun mielestä on mukavaa treenata vähän höllimmin kun on fyysinen työ ja elämässä muutakin niin sä sanot että "porukka vaan ei uskalla treenata kovaa ja pelätään jne." Näin nyt esimerkkinä

Mut loisto podcast oli taas kerran, kiitos siitä molemmille!

Podcastit ei sitten enää tule audiona minnekään, vaan ovat ainoastaan You tubessa. Muista julkaisuista on vain haittaa, ei mitöään hyötyä. iTunes, Spotify tai Soundcloud ei tuo katsojia Pakkotoistolle, eikä ne tuo penniäkään rahaa. Ne on siis mulle täysin höydyttömiä julkaisuja. Ne vain syö tuben katsontoja, joista saa tuurilla bensat maksettua,.

Podcastit ei sitten enää tule audiona minnekään, vaan ovat ainoastaan You tubessa. Muista julkaisuista on vain haittaa, ei mitöään hyötyä. iTunes, Spotify tai Soundcloud ei tuo katsojia Pakkotoistolle, eikä ne tuo penniäkään rahaa. Ne on siis mulle täysin höydyttömiä julkaisuja. Ne vain syö tuben katsontoja, joista saa tuurilla bensat maksettua,.
Juu, eipä tuo haittaa, kun nykyään osaa jopa laittaa chromesta tietokonesivuston päälle, niin pystyy näyttö pimeenä kuunnella. :D Siis jos puhelimella kuuntellee. Tube on hyvä. (y)

Ihan hyvin pärjää. Eri asia jos joka päivä tulis mut julkaisutahti kun on harvempi ja saa rauhassa valita päivän milloin kuunnella niin tube käy

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom