Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä on toiminu parhaiten se että sarjan jälkeen ottaa musiikit pois, vähän köpöttelee vaihtaa levyt jne ja sen jälkeen istuskelee jalat rentona. Kunnes on noin 30 sekuntia ja iskee musiikit päälle.Aerobinen harjoittelu ja bodaus tehokkaasti eivät vain ole kavereita. Jotta aerobisella harjoittelulla saisi merkittäviä etuja, niin se taas siinä vaihessa söisi pois voimatasoja. Toki hapenotto ja koko systeemi adaptoituu tämmöiseen treeniin ja ohan tässä tehty kaikenlaista ilkeempää treeniä joka saa lihakset happea huutamaan.
Mä nyt etsin vain akuuttia tapaa sarjojen välissä hillua, viimeksi istuin lattialla jalat suorana ja siinä oli hyvä rauhassa hengitellä, mutta se taas ei auta reisiä. Anyways jutella siinä ei kannata sarjojen välissä ollenkaan.
Tänään olis taas kykkyy tossa 1400 jälkeen ja striimaan sen taas. Jos joku haluaa tulla katsomaan mitä tuskaa se on nyt tämän jännetulehduksenkin kanssa, niin siellä ollaan Twitchissä.
Aerobinen harjoittelu ja bodaus tehokkaasti eivät vain ole kavereita. Jotta aerobisella harjoittelulla saisi merkittäviä etuja, niin se taas siinä vaihessa söisi pois voimatasoja. Toki hapenotto ja koko systeemi adaptoituu tämmöiseen treeniin ja ohan tässä tehty kaikenlaista ilkeempää treeniä joka saa lihakset happea huutamaan.
Mä nyt etsin vain akuuttia tapaa sarjojen välissä hillua, viimeksi istuin lattialla jalat suorana ja siinä oli hyvä rauhassa hengitellä, mutta se taas ei auta reisiä. Anyways jutella siinä ei kannata sarjojen välissä ollenkaan.
Tänään olis taas kykkyy tossa 1400 jälkeen ja striimaan sen taas. Jos joku haluaa tulla katsomaan mitä tuskaa se on nyt tämän jännetulehduksenkin kanssa, niin siellä ollaan Twitchissä.
Aerobinen harjoittelu ja bodaus tehokkaasti eivät vain ole kavereita. Jotta aerobisella harjoittelulla saisi merkittäviä etuja, niin se taas siinä vaihessa söisi pois voimatasoja. .
Perustuuko tämä väite oikeasti mihinkään muuhun kuin jonkun Arskan heittoon siitä, ettei bodari saa juosta linja-autoakaan kiinni?
Pahoittelut jos olen liian maanläheinen aina :D"...Mä yritin saada kaikista mifuista ja stna nyhtökaurasta ja ties mistä paskasta.." (tarvittavat proteiinit)
Repesin ihan huolella, kun kuulin ton pätkän, jossa Mike kertoi kasvisruokavaliokokeilustaan varsin värikkäin sanankääntein.
Tuossa kolme tärkeää elämänohjetta, mitä olen noudattanut aina kun massaa tehnytMuistakaas nyt se Arskan alkuperäinen ohje ja huoneentaulu bodarille, joka haluaa kasvattaa lihaksiaan, eikä tulla maratoonariksi.
1. Älä koskaan juokse, jos voit kävellä.
2. Älä koskaan seiso, jos voit istua.
3. Älä koskaan istu, jos voi maata.
Onko Make ainoa bodari, joka otti Mestari Arskan ohjeet tosissaan ja sai myös tavallista kovempia tuloksiakin.