Pakkotoisto Podcast

Tuhannet kiitokset Mikelle ja Jarille mahtavasta podcastista!
Muistatko @Mike minä vuosina eka kertaa olitte ovihommissa Orivedellä ja missä paikassa? Itse joskus asiakkaana tuli palloiltua paikassa, jossa oli hotelli (en muista nimeä). Orivesi-Tampere väli oli kyllä sellainen väli ajaa, että sai hirviä varoa illasta aamuun ja joskus niitä tepasteli päivisin.
Ei muista vuosia kyllä millään, vuoden verran siellä oltiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Numero 70 sitten varsin hulvaton podcast.

Screenshot 2019-05-10 at 0.06.03.png
Screenshot 2019-05-10 at 0.04.17.png

Kiitoksia vaan taas podcastista! Onko noista muuten mitenkään mahdollista tehä sellaisia, että äänet olis vähän kovemmalla? Itse kun melko meluisassa työympäristössä olen ja puhelimen kautta kytkettynä kuulosuojaimiin kuuntelen näitä, niin ei meinaa välillä kuulla kaikkee vaikka volumet onkin puhelimesta kaakossa. :D tai sitten on vaan paska puhelin tms..

Pakko tohon avoin suhde keskusteluun puuttua. Eikös se meinaa sitä pariskunta elää ihan normaalisti kahdestaan jne. tekee mitä nyt pariskunnat yleensäkin mutta välillä on lupa käydä vieraissa tai harrastetaan kimppaa?
Eli ainoa ero on vaan se että välillä on lupa nussia vierasta ja jos joillain on tämänkaltainen mieltymys ja suhde toimii helvetin hyvin niin mikä ihmeen heitto Mikeltä että "Erotkaa!"?

Jos joku tykkää nussia anaaliin niin eikös senkin pitäisi erota kun ainoa tapa seksuaalisessa kanssakäymisessä on munapimppiin?

Itse en pystyisi avoimeen suhteeseen mutta tiedän tuttavapiiristä 2 pariskuntaa joilla tälläinen on ja elävät ihan onnellisena

Pakko tohon avoin suhde keskusteluun puuttua. Eikös se meinaa sitä pariskunta elää ihan normaalisti kahdestaan jne. tekee mitä nyt pariskunnat yleensäkin mutta välillä on lupa käydä vieraissa tai harrastetaan kimppaa?
Eli ainoa ero on vaan se että välillä on lupa nussia vierasta ja jos joillain on tämänkaltainen mieltymys ja suhde toimii helvetin hyvin niin mikä ihmeen heitto Mikeltä että "Erotkaa!"?

Jos joku tykkää nussia anaaliin niin eikös senkin pitäisi erota kun ainoa tapa seksuaalisessa kanssakäymisessä on munapimppiin?

Itse en pystyisi avoimeen suhteeseen mutta tiedän tuttavapiiristä 2 pariskuntaa joilla tälläinen on ja elävät ihan onnellisena
Joo, ihmeen kärkäs mielipide Mikellä. Mä en ainakaan halua ketään ihmistä rajottaa, joten annan luvan tehdä niin kuin hyvältä tuntuu. Ja seksi on vain seksiä.

Joo, ihmeen kärkäs mielipide Mikellä. Mä en ainakaan halua ketään ihmistä rajottaa, joten annan luvan tehdä niin kuin hyvältä tuntuu. Ja seksi on vain seksiä.
Nimenomaan sitä yritin pukea sanoiksi että kysehän on seksistä joka nyt vaan on osa parisuhdetta. Joillain suurempi osa ja joillain ei välttämättä kuulu ollenkaan mutta silti ollaan onnellisia

Mielipidehän tuo vain on. Voin sanoa etten itsekään ymmärrä tuota millään tasolla enkä pystyisi siihen. Toki jollekin varmasti aivan fine ja toimiva, niin se on oma asiansa.

Mielipidehän tuo vain on. Voin sanoa etten itsekään ymmärrä tuota millään tasolla enkä pystyisi siihen. Toki jollekin varmasti aivan fine ja toimiva, niin se on oma asiansa.
En mäkään, ilmeisesti osalle on ihan fine, että muija käy naapurissa nussittavana ja tulee sitten kotiin. Mulle se ei ole enää normaali parisuhde.

En mäkään, ilmeisesti osalle on ihan fine, että muija käy naapurissa nussittavana ja tulee sitten kotiin. Mulle se ei ole enää normaali parisuhde.
Kyllä tuo vaan kohtuu yleistä on ja kun se tapahtuu yhteisymmärryksessä niin miten helvetissä se olisi huono parisuhde? Ja tiedän että mielipiteesi on se ettet asiaa hyväksy kuten en itsekään moiseen pysty mutta jännä heitto että: "erotkaa, teillä on huono suhde!" :)

Mites semmoinen tilanne jos kumpikin osapuolista on aseksuaaleja?Tilanne siis se että parisuhteessa ei ollenkaan seksiä niin voisiko se toimia? Kyllä voi ja näitäkin onnellisia suhteita on olemassa.

niin miten helvetissä se olisi huono parisuhde?

Mike on tossa puhunut ettei se HÄNELLE olisi normaali parisuhde, koska ei nää asia millään tavalla itselleen sopivaksi. Sitten taas tuo sinun esimerkki että molemmat yhteisymmärryksessä sitä tekee on sillon heille normaali parisuhde:)

Suositut

Back
Ylös Bottom