Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohosen podcastissa siis.Puhuit @Mike kohisen podcastissa tuosta hapenotosta ja sen harjoittamisesta. Tutustuppa voisko olla tästä mitään hyötyä. Itse olen tätä harkinnut. WellO2 Care hengitysharjoituslaite - Hyvinvointi - Gigantti
Tuohan nyt on aikalailla selvää, mutta tässä nyt vaan on se että niin alas ei pysty painoa vetämään että oireet katoaisi. Tai sitten pitäs kisarasvoissa olla ympäri vuoden ja auttasko se sillonkaanTuohon uniapneaan liittyen, 70% uniapneaa sairastavista on ylipainoisia ja painonpudotus auttaa monia.
Joo eihän se sulla mahdollista ole, varmaan kisarasvoissa oleminen auttaisi vähän, lääkäri tais mulle puhua jotain että 1kg painoa alas on 0,5cm lisää tilaa ylähengitysteissä.Tuohan nyt on aikalailla selvää, mutta tässä nyt vaan on se että niin alas ei pysty painoa vetämään että oireet katoaisi. Tai sitten pitäs kisarasvoissa olla ympäri vuoden ja auttasko se sillonkaan