Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensimmäisen tunnin kuuntelin ja oli taas hyvää settiä. Juttelitte tuosta maahanmuuttoaiheesta mun mielestä tosi fiksusti. Toivottavasti ilmapiiri tämän Turun tapauksen myötä muuttuu siten, ettei heti ole automaattisesti rasisti, jos uskaltaa kritisoida perustellusti maahanmuuttoa. Kaipa sitä pidetään tosi kapeakatseisena, mutta itse voin sanoa, että mua ainakin välillä ahdistaa tuolla kaupungilla pyörivät ulkomaalaiset jätkäporukat. Eikä yhtään naurata, kun huutelevat jotain tai on lähdetty seuraamaankin. Oon tosi vaalea ja siksi varmaan heistä entistä kiinnostavampi. Ja pakko sanoa, että tällä viikolla ahdistavat nuo porukat entistä enemmän. No joo, olin vähän ot, mutta kiitos taas podcastista.

@Mike oli todennäköisesti hyvin lähellä totuutta maahanmuuton suhteen. Valtiota luultavasti painostetaan asian tiimoilta ja jos Suomi löisi rajat kiinni, ei varmasti myöskään suomalaisten yritysten bisnes kauheasti kukoistaisi...

Teille piti tulla jakso missä on haastattelussa prostituoitu. No sitä jaksoa ei ole tullut viellää... Ylepuhe ehtisi ensin. Nyt tulee kokoajan haastattelu radiosta.

@Mike oli todennäköisesti hyvin lähellä totuutta maahanmuuton suhteen. Valtiota luultavasti painostetaan asian tiimoilta ja jos Suomi löisi rajat kiinni, ei varmasti myöskään suomalaisten yritysten bisnes kauheasti kukoistaisi...
Kuulostaa kyllä melko hullulta foliohattuilulta mutta mistäs näistä tietää..
Semmoset vajakit siellä on kyllä päättämässä että kyllä ne mielellään ajaa tän maan suohon ilman mitään painostustakaan

Hauskaa juttua! Allun totalitaristiset mielipiteet kyllä pistää miettimään. Yhden surkean yksilön takia pitäisi pilata tuhansien normaalien maahanmuuttajien elämä? Odottamaan kuolemaa piikkilanka-aitaukseen? Huhhuh! Ja Trump on saanut enemmän aikaan kuin Obama, koska tekee mitä tykkää? Millähän mittarilla... :D (Pari mitäänsanomatonta Executive Orderia muttei oikeastaan mitään merkittävää lainsäädäntöä.) Mikeltä asiallisempia mielipiteitä.

Ja Trump on saanut enemmän aikaan kuin Obama, koska tekee mitä tykkää? Millähän mittarilla...(Pari mitäänsanomatonta Executive Orderia muttei oikeastaan mitään merkittävää lainsäädäntöä.)

Joillekin Trump vaikuttaa olevan lähes vapahtaja sen takia, että tuli politiikkaan ns. eliitin ulkopuolelta ja käyttäytyy perin epävaltiomiesmäisellä tavalla. Mitään suuria hän ei ole saanut aikaan, kun taustapiruissakin on paljon poliittisesti kokemattomia henkilöitä. Onhan se perin huvittavaa, että Obamacare uhotaan ajettavan heti alas, mutta tosipaikan tullen korvaavaa järjestelmää ei niin vaan keksitäkään. Trumpin saavutukset ovat lähinnä Twitter-möläytyksiä ja turbulenssia oman kabinetin keskuudessa.

Hauskaa juttua! Allun totalitaristiset mielipiteet kyllä pistää miettimään. Yhden surkean yksilön takia pitäisi pilata tuhansien normaalien maahanmuuttajien elämä? Odottamaan kuolemaa piikkilanka-aitaukseen?

Voi kun olisikin vain se kuuluisa yksi mätä omena. Eiköhän tässä kuitenkin puhuta kymmenistä prosenteista.

Taattua laatua Kalelta & Valdelta, kiitos!
Nyt oli tiukkaa asiaa alkupuoliko sen jälkeen rennompaa jutustelua.

Ehkä se P-Korean juttuun vaan, että arvelen niiden kaikkien viattomien ihmisten
olevan syynä ettei sinne ole jo menty muiden mainittujen asioiden lisänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom