Pakkotoisto Podcast

Sen saa ainakin iPhonessa kierrettyä niin, että lukitsee ja sitten vetää valikosta sen takaisin päälle. Se sitten soi siellä vaikka olis lukittu.

Tää on nyt mun onni, koska just tätä joskus aiemmin kyselin, ja Mike tuon vinkkasi. No, mulla ei ollut iPhonea, mutta eilen hain itselleni ompun, joten nyt tämäkin ongelma on historiaa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se ehkä kuitenkin astetta tai paria helpompi kanava löytää ja jakaa podcast. Plus jos tilaa kanavan niin tulee kätevästi ilmoitukset Youtubessa ja jatkaa toistoa automaattisesti samasta kohtaa jos jätät kesken. Monia hyviä puolia.

On se ehkä kuitenkin astetta tai paria helpompi kanava löytää ja jakaa podcast. Plus jos tilaa kanavan niin tulee kätevästi ilmoitukset Youtubessa ja jatkaa toistoa automaattisesti samasta kohtaa jos jätät kesken. Monia hyviä puolia.
Ja mä olen maksanut satasen vuodessa Soundcloudista.

83FD78B6-1700-45CC-9F12-C612746BAC2C.jpeg

Tuo Hiroshiman atomipommin muistomerkki ei ollut temppeli, vaan jonkinlainen teollisuuden näyttelyhalli. (Olikohan mulla vaikee viikonloppu, kun otti korvaan todella pahasti tämä?) Aika värisyttävä mesta. Yritä välttää päiväsajan nauravat ja leikkivät lapset, pilaa tunnelman. Toisella kerralla oli kaatosade, ja olotila monumentin vieressä sen mukainen. Joen toiselta puolelta saa kesällä hyviä kuvia. Kaunis luonto + oudun kaunis tuhoutunut rakennus

Aika extreme oli Allun dieetti. Ei mikään ihme, että meinaa asiat unohtua ja olo olla sumea, jos noin perse edellä puuhun on dieetattu. :D

Yrittäkää saada noi iTunesiin. Ois ihan jees kanssa jos uppaisitte myös Soundcloudiin, eikä pelkästään YouTubeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom