Pakkotoisto Podcast

En mä suuremmin pidä numero mun mustalaisuudesta,mutta sellainen kuitenkin olen. En tyrkytä omia tapojani kellekkään ja osaan käyttyäytyä/elää nyky yhteiskunnassa säilyttäen sen oman kulttuurisuuteni,mitä siitä haluan säilyttää. Kuten moni jo tieträäkin niin en enää kulje suorat jalassa 100% ajasta, vaan pikemminkin mut kohtaa verkkareissa tai nyt jopa farkuissa, mutta jos menen jonnekkin missä tiedän olevan heimolaisia niin puen pahvihousut jalkaan kyllä. En ole tekemisissä mitenkään ihmeellisen paljon muiden mustalaisten kanssa kuin oman perheeni ja ihan lähisukulaisten kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä suuremmin pidä numero mun mustalaisuudesta,mutta sellainen kuitenkin olen. En tyrkytä omia tapojani kellekkään ja osaan käyttyäytyä/elää nyky yhteiskunnassa säilyttäen sen oman kulttuurisuuteni,mitä siitä haluan säilyttää. Kuten moni jo tieträäkin niin en enää kulje suorat jalassa 100% ajasta, vaan pikemminkin mut kohtaa verkkareissa tai nyt jopa farkuissa, mutta jos menen jonnekkin missä tiedän olevan heimolaisia niin puen pahvihousut jalkaan kyllä. En ole tekemisissä mitenkään ihmeellisen paljon muiden mustalaisten kanssa kuin oman perheeni ja ihan lähisukulaisten kanssa.
Just näin. Mul ihan sama homma..ja Allan on hyvä esimerkki monelle meikäläiselle..mä oon näyttäny muutamille nuorille pojille vähän allun dippi ja penkki videoita ne on ollu paska jäykkänä hämillään et tää on viel "meikäläisii" ..ja lähteny melkee heti salille mun mukaa. :) Allu antaa hyvää kuvaa meikäläisistä. Hyvä Allu, kaaleet got ya back. :)

Se marjajuttu on paras. Noi omenat,voisilmät tai korvapuusti maut on ihan paskaa. Tota marjajuttua Allukin varmaa vetää ku ei muistaakseni Lidlistä saa muita

Pahasti jälkijättöiset kiitokset wlogeista sulle Mike. Oli hienoa seurata urheilijaa niin läheltä. Jälkeenpäin vasta on tajunnut, kuinka ison työn tässä teit. Peter ei näytä lähtökohtaisesti jakavan tietoa tekemisistään seuraajille, ja lienee ollut suurimmalta osin sun ansiota, että wlogeissa sitä tuli. Kokonaisuuden suunnittelua, kunnon seurantaa, dieetin etenemistä ym. pääsi tirkistelemään mukavasti. Tiukinta tavaraa tuli, kun Uttikin oli mukana.

Tiedän kyllä, että Peteriltä tulee välillä videoita nykyisinkin. Sisältö on vain mielestäni yhtä tyhjän kanssa.

Onneksi teet hiukan vastaavaa tavaraa edelleen ainakin jossain vaiheessa ja muodossa. Podcasteista saattaa tulla hyvin kiinnostavia, kun Allun kisat alkavat lähestyä ja esim. Ovaskaisen kanssa oli joku hyvä video. Pitkäjänteisempi seurantanäkökulma tulee ehkä kuvioihin ajan myötä nykyistä paremmin, kun saat samoja kavereita toistuvasti kameran/mikrofonin eteen.

Tsemppiä hommiin!

Ovaskaisen kanssa tehdään sitten loppuvuodesta podcast sekä treenipätkä. Mun motivaatio videoihin on nyt totaalisesti kadonnut. Ei kiinnosta enää yhtään. Et tätä alemmaksi ei enää motivaatio voi pudota, katotaan nouseeko.

Wlogien kanssa taisi mennä väkisin runttaamiseksi pidemmän aikaa, varmaan sekin on taustalla viemässä motivaatiota. Onneksi on podcastit.

Itse tunnen yhden mustalaisen ja äijä on tosi hyvä tyyppi. Joskus käyty mopoilee ja sillon tällöin tullut vedettyä kännit sen baarissa :) Santtu Alhgren.

Ovaskaisen kanssa tehdään sitten loppuvuodesta podcast sekä treenipätkä. Mun motivaatio videoihin on nyt totaalisesti kadonnut. Ei kiinnosta enää yhtään. Et tätä alemmaksi ei enää motivaatio voi pudota, katotaan nouseeko.

Kuulostaa siltä, että ainakin kunnon breikki on paikallaan. Ei sitä hampaat irvessä jaksa tehdä, jos motivaatio on nolla. Toivotaan, että jossain vaiheessa vaikka satunaisesti jaksaisit tehdä taas videoita. Täältä katsomon puolelta sanottuna olet kuitenkin alan ammattilainen, jonka videoita on kiva seurata. Tsemppiä muihin projekteihin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom