Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Äkkiä apua!

Jos 1,5 dl ryynejä menee 13 dl:aan maitoa, niin minkä määrän nestettä tarvitsee 1 dl ryynejä?

Joo joo tiedän. Minulla on ihan oikeasti ja tutkitusti keskimääräistä heikommat matemaattiset kyvyt, joten ei välttämättä tarvitse huomauttaa asiasta.

1/1,5*13=8 2/3

e:
Tai:
13/3 saa tietää paljonko per 0,5 dl = 4 ja 1/3
Se kertaa kaksi = per 1 dl = 8 ja 2/3
Vähän myöhässä, mutta vielä hippusen sievennettynä juuri tässä 1dl casessa tai muutenkin, jos haluaa laskea yhden yksikön kautta: 13/1,5 = 8,666...

Oikeastaan tulin vaan vastaamaan, jotta pääsin esitettämään vastauksen desimaalina 😈

Firman omistaja on jotain 75-80-vuotta vanha.
Silti hän on itse joka aamu ennen kuutta tarkistamassa, miten yövuoro on ajanut uunia ja paljonko kaasua on kulunut. Tai no nyt sitä on säästynyt, kun on käytetty maakaasun sijaan häkäkaasua.

Arkiajot suoritetaan mesen EQS:llä.
Viikonloppuna ajetaan pyhäautolla.
Tällöin Rolls Royce on parkkeerattu ihan ulko oven eteen.

marras/joulukuu oli aika horroria.
Kyllä suomestakin tuottoa lähtee, kun vaan jaksaa pimputtaa osto ja myyntinappia.

Liitteet

• Screenshot_20250116_070545_Nordnet.webp
    Screenshot_20250116_070545_Nordnet.webp
    27,7 KB · Katsottu: 24
Firman omistaja on jotain 75-80-vuotta vanha.
Silti hän on itse joka aamu ennen kuutta tarkistamassa, miten yövuoro on ajanut uunia ja paljonko kaasua on kulunut. Tai no nyt sitä on säästynyt, kun on käytetty maakaasun sijaan häkäkaasua.

Arkiajot suoritetaan mesen EQS:llä.
Viikonloppuna ajetaan pyhäautolla.
Tällöin Rolls Royce on parkkeerattu ihan ulko oven eteen.
Huomannut varmasti jo ajat sitten että kaikki pitäisi saatana itse tehdä.

Ilmankos onkin noin menestynyt #rr

Joku törkymöykky kuljettanut joulukuusta rappukäytävässä eikä ole lakaissut neulasia pois 😠 Nyt ne leviää ympäriinsä. Raput siivotaan maanantaisin.

Olisi pitänyt kytätä ovisilmästä, mutta olin juuri käymässä labrassa. Aina pitää valvoa ja vahtia.

Jos tietäisi syyllisen, niin voisi tunkea neulaset postiluukusta takaisin! Oppiipahan olemaan.

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom