Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla luki kuitissa:Mistä tuota Snow Leopardin 29e versiota oikein saa? Helsingissä tuntuisi olevan kaikkialta loppu. Apple storesta kun tilaa niin näyttää n. 10e postikuluja.
Onneks olokoon! :kippis1:Tuli uusi Mini ja mukanansa Snow Leopard, hip hip. Sai samantien leikkausoperaatiossa sisäänsä 4 gigaa muistia ja isomman levyn.
Expressiin saat tulostimen usbiin ja stereoihin äänet langattomasti koneelta-Kun oon aika pihalla vielä applen tietokone puolen tuotteista niin kysympä...
Mitä eroa on applen tukiasemilla, expressillä ja extremellä? Hankinnassa kun on lähiaikoina applen kone ja se pitäisi saada sitten langattomaksi.
Sä hommasit Macin hetki sitte? Olitko se sinä kuka sanoi, että pakko saada Mac jos se skulaa yhtä hyvin kuin iPhone.Kun oon aika pihalla vielä applen tietokone puolen tuotteista niin kysympä...
Sä hommasit Macin hetki sitte? Olitko se sinä kuka sanoi, että pakko saada Mac jos se skulaa yhtä hyvin kuin iPhone.
Kyllä se noin menee miten Huppe sanoi. Itelläni Express ja tykkään tosta airtunesista tai mikä olikaan, että voi kytkeä ton tukiaseman olkkarin sterkkoihin ja luukuttaa musaa langattomasti miltä tahansa koneelta. Harmittaa vaan kun toi sen USB-portti ei tosiaan toimi muuta kun tulostimen kanssa ja tulostinta en omista. Olisi kiva jakaa ulkoinen kovalevy verkon kautta kaikille koneille langattomasti, mutta se on vaan Extremen ominaisuus. Expressin USB-väylä ei käy millekään muulle kuin tulostimelle. Jos Extremessä olisi toi airtunes niin ostaisin sen heti.E: voisko joku vielä kiteyttää tuota expressin ja extremen eroa? Vai meneekö se noin ku huppe sanoi. Pääasia, että saa vaan koneen langattomaksi.
On muuten aivan vitun paska tuo uusi iTunesin versio. Mulla ainakin bugaa ihan huolella. Napit ei toimi kunnolla. Kun painaa play/pause niin se ei edes toimi ekalla painalluksella vaan jää pohjaan. Biisin kelaaminen ei toimi, heittää suoraan seuraavaan biisiin jos yrittää kelata esim. biisin puoleen väliin raahamalla tosta palkista. Eihän tota voi edes käyttää. Pystyykö jostain "päivittämään" takas siihen vanhaan?Pehmeempi lookki uudessa iTunesissa, tykkään.
On muuten aivan vitun paska tuo uusi iTunesin versio. Mulla ainakin bugaa ihan huolella. Napit ei toimi kunnolla. Kun painaa play/pause niin se ei edes toimi ekalla painalluksella vaan jää pohjaan. Biisin kelaaminen ei toimi, heittää suoraan seuraavaan biisiin jos yrittää kelata esim. biisin puoleen väliin raahamalla tosta palkista. Eihän tota voi edes käyttää. Pystyykö jostain "päivittämään" takas siihen vanhaan?
On muuten aivan vitun paska tuo uusi iTunesin versio. Mulla ainakin bugaa ihan huolella. Napit ei toimi kunnolla. Kun painaa play/pause niin se ei edes toimi ekalla painalluksella vaan jää pohjaan. Biisin kelaaminen ei toimi, heittää suoraan seuraavaan biisiin jos yrittää kelata esim. biisin puoleen väliin raahamalla tosta palkista. Eihän tota voi edes käyttää. Pystyykö jostain "päivittämään" takas siihen vanhaan?
Käyttis päivitetty lumileopardiin. Ei ainakaan kummempia ongelmia vielä ilmennyt.