PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän ihmetyttää miksi Apple päästää ulos jotain noin käsittämätöntä paskaa ku toi uusi iTunes. Testaakohan noita kukaan ennen julkaisua jos ei saatana edes napit toimi oikein?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla toimii, ei mitään ongelmia. Vähän kaipaan sitä jono-ominaisuutta... ne tietää jotka myös kaipaa.

Store ei toimi vielä kun pitäis Safari päivittää, vaatii boottaamisen -,- :)

Ei olee vielä. Sulla?

10.5.8 leopardi on täällä näin vielä. Toi biisin kelaaminen toimii kyllä välillä, mutta se play-nappi näyttäis ainakin bugaavan. Kokeilepas klikata joku toinen ikkuna aktiiviseksi, esim. selain, ja paina sitten musa pauselle ni mulla ainakin se nappi jää vaan pohjaan eikä mitään tapahdu kunnes sitä painaa uudelleen.

Hyvin toimii.

Ei olee vielä. Sulla?
10.5.8 leopardi on täällä näin vielä. Toi biisin kelaaminen toimii kyllä välillä, mutta se play-nappi näyttäis ainakin bugaavan. Kokeilepas klikata joku toinen ikkuna aktiiviseksi, esim. selain, ja paina sitten musa pauselle ni mulla ainakin se nappi jää vaan pohjaan eikä mitään tapahdu kunnes sitä painaa uudelleen.

Mulla on kyllä 10.6.1, voipi ihan hyvin olla että tuota ei ole niin paljoa 10.5:lla testailtu vaan kehitetty snow leopardia silmälläpitäen. Mutta jos tuo on yleinen ongelma niin eiköhän päivitys tule piakkoin. :)

Millainen kaapeli kannattaa ostaa, että saa liitettyä macbookin tv-näyttöön? 13" macbook pro ja sony 40w5500 televisio yhdistelmä kyseessä. Kiitos jo etukäteen.

Miksi ei voi paffin softia pelata selaimessa? Ja sitten kun imuttaa sen ohjelman ja painaa latauksen jälkeen kuvaketta niin:

To be able to perform the software update Administrator permission is needed. Please login as administrator using the next window that will appear.

?

Uuuhh..Se on nyt uusi 13" McBook Pro pöydällä :wtf: :dance:

Onhan tässä hiukan opettelemista PC-touhuun verrattuna, mut ai että tuntuu gutalta!

Alkanu mese heittämään ulos aina sillontällön ilman mitään selitystä.
Onkohan tälle joku ratkasu miten tän estäs?

Expressi on muuten monipuolinen vekotin. Mulla on 2 noita, joista toinen luo langattoman netin kämppään ja toinen on stereoräkissä. AirTunesin lisäksi sen kautta menee Xbox360 verkkoon suoraan kun tuikkaa piuhan kiinni.

Toinen päivä MBP:n kanssa. On tämä kyllä melkosen sutjakka peli. Kerran iMovie kaatui, mutta kun käynnistin uudestaan, sain aloittaa siitä, mihin jäinkin. Windowssissa olis saanu sanoa hyvästit...

Ja miten hiljanen tämä onkaan...

Toinen päivä MBP:n kanssa. On tämä kyllä melkosen sutjakka peli. Kerran iMovie kaatui, mutta kun käynnistin uudestaan, sain aloittaa siitä, mihin jäinkin. Windowssissa olis saanu sanoa hyvästit...

Ja miten hiljanen tämä onkaan...
Windowsissa et olisi vielä edes päässyt koko ohjelmaan kun sulla olis mennyt 3 päivää runkatessa niitä vitun virustutkia ja paskamuureja sekä päivittäessä käyttistä viiteen kertaan uusimpaan w-paskaan.

Niinhän son, asiat voi nähtävästi tietokonemaailmassaki tehdä helposti. Porukatki tajuis varmaan paremmin tätä mäkkimaailmaa kuin pc-maailmaa. Ja tämä trackpad (vai mikä lie) on aivan loistava keksintö.

minunki pitäs muistia varmaan päivittää tähän koneeseen vähintään toi 4 gb, mutta en oo vielä syventyny asiaan. Vissiin ei ihan minkä tahansa valmistajan muisti tähän käy? Onkohan Verkkokauppa.comissa sopivaa tarjolla...

työn puolesta on kaksi maccia käytössä, pöytäkone ja läppäri. Ihan hyvin toimii, mutta jotenkin tylsiä nämä ovat. Aiemmin pc-puolella (lähinnä linuxissa) oli kiva kokeilla kaikkea uutta säätöä ja viritystä. Vaan ei tässä. No, tuleepa työt tehtyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom