Kädenvääntö

View: https://youtu.be/nCFF4EJ4brg?si=fR4-jWy8mHhHeGz2

Rupeaa kyllä hyvin olemaan seurattavaa ennen SM-kisoja, kun vähän joka seurasta löytyy aktiivisia jotka someen uppaa materiaalia.

Laitoin seurantaan(y) Toi on kyllä mielestäni hieno kehityssuunta :giggle: Olen itse niitä (harvoja?), jota kiinnostaa kotimaan vääntöpiirit enemmän kuin ulkomaiden. Mielelläni katson eri seurojen treenipätkiä vaikkei videot olisikaan viimeisen päälle editoituja tai videoilla ei olisi ketään erityisen kokenutta.

View: https://youtu.be/0BYFHd_gxUs?si=ny_x1LSBSs2wgSQu

Komean näköistä vääntämistä Sandrisilla

Ei siinä jääny epäselväksi että kumpi oli parempi 👌🏻

Mä luulen että Rob vois myös olla ihan huippu hyvä vääntäjä, mut sillä on elämän prioriteetit eri järjestyksessä.

Tänä päivänä on jo tosi vaikeaa ellei mahdotonta, nousta lajin kärkeen silleen "harrastelulla"

Kaikkien ei ehkä tarvitse elää ja hengittää kädenvääntöä kuten Devon, tai valita ammattia sen perusteella että pääsee halvalla kisoihin, kuten Brzenk mutta omistautumista vaaditaan 💪🏻

Tänä päivänä on jo tosi vaikeaa ellei mahdotonta, nousta lajin kärkeen silleen "harrastelulla"
Joo ei sieltä kärkeen enää nousta vaikka olis Robin lahjakkuus lajiin. Rob tuudittautuu liian paljon siihen ajatukseen kuinka voitti 10-15 vuotta sitten porukkaa ja onhan se kova ollut sillon, mutta laji on vaan niin raju nyt kun koko maailman kärki on nyt käytännössä ammattilaisia. Viina se Robin pahin vihollinen on. Näyttää että se on kännissä joka matsissa nykyään ja vastustaja reagoi joka startissa helpot pois.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Laskinko oikein, että noissa kisoissa mun maankuulun ja pelätyn toprollin uhriksi joutu 3 viatonta sielua + Juha Savolainen melkeen 😄
Hyvinhän sä toprollasit. Mikä oli lopullinen syy siirtyä hookkiin kokonaan? äläkä sano liian pieni käsi kun se ei ole se syy :giggle: plus sulla kuiteski vahva takapaine vielä löytyy.

Hyvinhän sä toprollasit. Mikä oli lopullinen syy siirtyä hookkiin kokonaan? äläkä sano liian pieni käsi kun se ei ole se syy :giggle: plus sulla kuiteski vahva takapaine vielä löytyy.
Siis kyl mä toprollaan jos mahis aukeaa. Tuossa aukeni. Aina ei aukene 😄

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom