PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä ihmeestä löytyisi Macbook Air 13" 8GB muistilla? Ihan kiven alla... Kaikkialla on vaan toi 4GB. Apple storesta jos tilaa niin odotusaika on joku nihkee 1-2 viikkoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikähän mun maccia vaivaa?

Ei lähde käyntiin kuin "turvallisella käynnistyksellä" ja sitten kun sen saa päälle niin mikään ei aukea.. Safari aukeaa todella hitaasti ja sittenkun vihdoin aukeaa niin räpsähtää ja alkaa lataamaan sivua uudestaan.. Eli ei voi käyttää tällä hetkellä..

Lissää tyhmiä kysymyksiä ála Jay Jay..

Saako trackpadiin lisättyä jostain komentoja ( eli tehtyä itse ). Olisi hyvä, kun aukaisisi linkin uuten välilehteen pelkästään painamalla vasenta alanurkkaa..

Ja saako pakkikselle lähetettyä millään käskyllä viestiä? Tuossa lukee että ( alt +S ) mutta eihän se toimi..

Mikähän mun maccia vaivaa?

Ei lähde käyntiin kuin "turvallisella käynnistyksellä" ja sitten kun sen saa päälle niin mikään ei aukea.. Safari aukeaa todella hitaasti ja sittenkun vihdoin aukeaa niin räpsähtää ja alkaa lataamaan sivua uudestaan.. Eli ei voi käyttää tällä hetkellä..

? :(

No ajappa ihan ekana 'disk utility', oliskohan 'levytyökalu' suomeksi. toivo, että sieltä löytyy kasapäin virheitä jotka korjaamalla helpottaa. Jos ei vikaa löydy levystä (oikeuksista/fyysisestä levystä) niin sitten ei auta kun kiikuttaa vekotin huoltoon. Toivottavasti on takuu voimassa.

E:

tuossa lisää:

http://support.apple.com/kb/TS1417

Vittu tätä elektroniikkaa.. :D

Kiitti, Jakobbi. Pitää koittaa tuota.

Meinasin sanoa, että pitäisi ostaa vaan uusia laitteita, mutta eipä se paljoa auttanut iPhonen kanssa.. :D

Juu kone toimii..

Onko muilla ton airplayn kanssa ongelmia? :jahas: Tuntuu olevan hirveän työn takana aina saada laitteet löytään se..

Mulla oli kans ongelmia kun käytin tota 2.4GHz:n wifiä.
Laitoin Extremestä 5GHz:n päälle ja vaihdoin kaikki
laitteet käyttämään sitä, sen jälkeen on toiminut tosi hyvin.
Näyttää olevan niin paljon noita 2.4GHz wlaneja naapureilla,
että varmaan häiritsevät toisiaan aika paljon.

V***u, että on hieno tuo uus iMac!

Sieltä tuli sitten uus iMac, ja 13" retina Macbook Pro. Toki myös uusittu Mini.

"Others have tried to make tablets smaller than the iPad and they've failed miserably. These are not great experiences."

Hienoja laitteita jos olis rahaa niin tulis ostettua, mutta streami on ihan paska.

DVD asemasta tuli mieleen tänään, sain kaverilta kuvia levyllä ja tulikin le problem. Omassa tuliterässä pääkoneessa ei ole optista asemaa, olkkarin koneessa sen virtajohdon nappasi näytönohjain, yhdessä erittäin vanhassa läppärissä se ei toimi... onneks muistin että oli yks toinen läppärin romu nurkissa. Sai nekin katsottua.

iMacin esitelmästä ensimmäinen ajatus, ja löytyi sopiva artikkelikin samasta asiasta: http://techcrunch.com/2012/10/23/ap...ybrid-hard-drive-here-comes-the-fusion-drive/
Apple Re-Introduces The Hybrid Hard Drive: Here Comes The Fusion Drive

Joo on. Mulla on 3 vuotta vanha imac ja se näyttää ihan samalta. Tosin jos tykkää katsoa tietokonetta sivusta päin niin saattaa jotain eroja löytyä.

edit. jahas ja dvd-asemankin poistivat tuosta. mitähän seuraavaksi.
Niin on mullakin ja ei todellakaan ole tuon näköinen.. Odotan kyllä sitä retinaa ja sitten vasta ostan uuden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom