PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Milläs vatulla toi iMac on noin ohut? Lienee keskellä kuitenkin bumppi missä rojut majailee, ei vain kuvissa näjy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Milläs vatulla toi iMac on noin ohut? Lienee keskellä kuitenkin bumppi missä rojut majailee, ei vain kuvissa näjy.

On siellä kurvia keskiosaa kohti, kyllä tässä muutama vuosi vielä menee, että on kaikki kokonaan littanoita. Mut alkaa olemaan ihan kivaa sci-fiä nää vekottimet jo nytkin. 10 vuoden päästä noi on niin ohuita ja kevyitä, että voit sinitarralla teippaa iMacin seinään kiinni.

Myydään varmaan jo tapettia jossa on 32-core prossu ja 16K reso.

Samsungin tv saapui juuri. Enkai joudu helvettiin..? :(

Tietääkseni Apple ei telkkareita valmista. You are safe.

Hyvä. Joskus liikkui huhuja, että apple tekisi oikein tv tv:n. Saapa nähdä :D

Ei, mutta kai sitä silti iloita saa?

Ei, mutta kai sitä silti iloita saa?

No silloin siitä kannattaakin iloita... Applenhan osakkeen arvo tippui tänään kun odotukset oli vielä kovemmat :D

e: meinaan vaan että jotta noilla "kuka teki kovimman tuloksen" -vertailuilla olisi jotain merkitystä niin konkreettisempaa se olisi jos sattuisi jotain omistamaan ;)

Käsi ylös omistaako teistä joku edes Applen tai Samsungin osakkeita...sitähän minäkin :D

Omistan PSQ:ta joka nousee, kun Nasdaq-indeksi tippuu. Eli omistan Applea osittain lyhyessä positiossa.

Meanwhile: Appstoren hinnat nousseet..

Okay_face.jpg

Iloitsetko myös kun kahvinkeittimesi valmistajan tulos on hyvä? Iloitsetko kun käyt syömässä mäkkärissä, jos mäkkärin osake on nousussa?
Pistän taas esimerkin jos sinäkin tajuaisit jotain.. :jahas: Iso herra Void kannustaa jääkiekkojoukkuetta nimeltä Jokerit. Iloitsetko siitä kun he pärjää vai et?

Iloitsetko myös kun kahvinkeittimesi valmistajan tulos on hyvä? Iloitsetko kun käyt syömässä mäkkärissä, jos mäkkärin osake on nousussa?

Vituttaako sinua jos arvostustasi vaille jäävien tuotteiden valmistajat tekevät hyvän tuloksen?

Itse olen tyytyväinen silloin, kun olen arvannut oikein yhtiön tuloskunnon riippumatta siitä, tekeekö yhtiö tulosta vai tappiota. Jos ne firmat tekevät hyvää tulosta, joiden uskon olevan oikealla polulla, niin sehän on silloin multihymynaaman arvoinen tilanne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom