Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poistui joo.
Miten saan tuon iMac levyke kuvan pois työpöydältä? Haluaisin pitää puhtaana työpöydän, mutta tuota en osaa ottaa pois.. :(
Rupes tuossa ehkä viikko sitten MacBook oireilemaan :( Jotain kosketushäiriötä tuossa tiedon välityksessä näytölle, kun näyttö menee toisinaan pimeäks ja kuva tulee takas kun vähän heiluttaa sitä edestakaisin. Onko jollain kokemusta vastaavasta, että onko tota mahdollista/järkevää huoltaa? Ei tällä koneella nyt kuitenkaan vielä ole ku hieman yli 4 vuotta ikää.
Eikö sitä konetta saa itse auki? eBay:stä osa ja itse vaihtaa. Työt tuossa taitaa maksaa niin helvetisti, koska siinä menee herkästi 2 tuntia.
Varmaa tästä kyse? http://www.ifixit.com/MacBook-Parts/MacBook-Display-Data-Cable/IF186-073
Ohjeetkin tarjoavat.
EDIT: Onpa huikee tuo kauppa kyllä. Tuossa listataan myös mitä työkaluja tarttet, ja voit heittää nekin ostoskoriin. :o
Finder -> asetukset -> kovalevyt täppä pois. Done.
MBP:n(Early 2011) akku sanoi viime viikolla sopimuksen irti. Vaihtoehtoisia tapoja hankkia uusi akku poislukien Applen omat huoltopalvelut?
Ihan laadukasta tavaraa kun yli 2ke läppäristä hajoaa akku 1,5v käytön jälkeen. Applecarea ei ole ja kyseessä työkone, joten ei kuulu takuun piiriin.
Googleta halvin, tossa yks vaihtoehto. Eipä toi halpaa lystiä tuollakaan ole, mut halvempaa ku applen storessa.
http://batteryclub.inkclub.com/ModelList.aspx?CtryNo=246&LangNo=58&Group=LaptopBatteries&Brand=apple
Muijan macbookista hajos akku myös alle kahdessa vuodessa. Erikoiseksi tapauksen tekee se, että muijan siskolle samaan aikaan ostetun macbookin akku hajos viikon sisällä edellisestä. Eli koko erä taisi olla paskaa, ei vain yksittäinen akku.
MBP:n(Early 2011) akku sanoi viime viikolla sopimuksen irti. Vaihtoehtoisia tapoja hankkia uusi akku poislukien Applen omat huoltopalvelut?
Ihan laadukasta tavaraa kun yli 2ke läppäristä hajoaa akku 1,5v käytön jälkeen. Applecarea ei ole ja kyseessä työkone, joten ei kuulu takuun piiriin.
Boottaa selain.
Ei mitään hajua, mihin ketjuun pitäisi pistää, mutta täällä varmaan saa näkyvyyttä.
Eli mulla tulee pleikkarista teeveeseen hdmi, teeveestä lähtee apple tv:seen hdmi ja apple tv:stä vahvistimeen optinen. Äänet ei kuulu. Miten pitäisi pistää nuo piuhat?