Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kerkesin jo siirtää porukoiden kodinhoitohuoneen remontin ensi vkl, pitää käydä jotain sähköjä säätämässä ja katto purkaa.. Mutta ensi vkl lukuunottamatta (lähes) kaikki käy.

Olisiko se sitten maaliskuun toinen viikonloppu? Pe vai la?

Eli miitti lauantaina 12.3! Minä voisin kokeilla mysteerijuttua. Onko muita aktiviteettiehdotuksia?

Osallistujat:

Sylvi
Heleä
Skeletor

Eli miitti lauantaina 12.3!

Osallistujat:

Sylvi
Heleä
Skeletor
Kajsna

Tutun näkönen lista :D

Kuinkas sattuikaan. Toivottavasti uusia miittaajia tulee!

Aikaa ja paikkaa kehiin nyt!

Käykö tuo mysteerijuttu? Kuka varaa? Heleä? Minne syömään?

Jos kukaan muu ei ehdota mitään, niin sitten mennään vigiliaan (ort.kirkko) klo 18 minkä jälkeen syödään ituja ja kukkakaalia ja katsotaan hauskoja kissavideoita YouTubesta.

Niin että niitä ehdotuksia...

Järkätkää joskus treenimiitti niin kenties vois tulla enempi porukkaa? Vaikka onkin juntti/punttiurpo -tason idea :D

Myö ollaa tämmösiä tosiurheilijoita nii eihä myö reenata! Minä ja Sylvi ollaan sen verra nälkäsiä, että muulla ku ruoalla ei oo väliä :D

Heitelkää te muutkin ideoita ja ehdotuksia kehiin ajankohdista ja mitä vois tehä. Sais vähä aktiivisuutta tähä ketjuun ja varmaa alkas erimallilla tapahtumaankin :D Mulle passaa vaikka Puijon portaissa rääkki, vaikka kunto ei riitä. Mielelläni katselen kun miehet reenaa! :D Ei näitte miittien tartte meidän muutaman varassa pyöriä. Jos tuntuu, että haluaa järjestää reenejä tjsp nii ei muuta ku järkkäämään vaan sitten! Minä ainakin yritän osallistua mahdollisuuksien mukaan! :D

Ite oon innokas pitää kahvakuulatreenin kunhan löytyy innokkaita ja joku paikka missä vois toteuttaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom