Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tuun mutten keilaa! Meil on sylvin kaa vilttiketju.

Me juodaan drinksuja! Ja annetaan hyviä neuvoja keilaamisongelmaisille.

Minä en keilaa! En osaa :(.

Otetaan pallo ja heitetään kohti keiloja. Ei vaikeaa.

JOKU ei ole tainnut vielä varata keilarataakaan...

Ainakaa minä en oo varannu. Hyvin näytti olevan vapaita ratoja keilahallilla. Harmi ku opiskelijakalenterin ilmanen rata BowlD1neris on su-to.
Tarvitaanko kaks rataa?

Tämänhetkisestä tilanteesta eli kahdeksasta tulijasta Sylvi ja heleä eivät keilaa. Sabi ei osaa, mutta mielestäni se ei ole este keilaamiselle.
Onko 5-6 samalle radalle liikaa? Jos joku haluaa vaikka keilata ihan tosissaa. Tai ei kai nyt sentään..

Mount Sherpaan olen ilmoittanut kahdeksan ruokailijaa noin klo 20.30 alkaen. Katselin jo netistä ruokalistaa - hyvältä vaikuttaa.

Onkohan kaikki ilmoittautuneet tulossa?

Ja paikkahan on sitten Niiralan keilahalli!

Ei kai noita ratoja tartte varailla, tällähetkellä 15 rataa vapaana ennen Sylvin ruokavarausta. Katsotaan moniko keilaushaluinen eksyy paikalle ja otetaan tarvittava määrä ratoja lennosta.

Jep. Olisiko noin klo 19 sopiva aika kokoontua?

Nyt kun mukana on uusiakin kasvoja, niin sovittaisiinko joku tunnusmerkki. Esimerkiksi piukahkot neonpinkit nostotrikoot kaikille?

Jep. Olisiko noin klo 19 sopiva aika kokoontua?

Nyt kun mukana on uusiakin kasvoja, niin sovittaisiinko joku tunnusmerkki. Esimerkiksi piukahkot neonpinkit nostotrikoot kaikille?
Voi vitsit ku ei löydy tommosia :( En varmaan voi tulla ollenkaan :(

Voi vitsit ku ei löydy tommosia :( En varmaan voi tulla ollenkaan :(

Ai ai. Näyttää vähän tyhmältä, kun olet ainoa, joka ei ole pukeutunut tilanteen vaatimalla tavalla.

Lyhyellä amiskan matikalla jos seitsemältä treffaa ja keilaa tunnin niin jää vajaa puoli tuntia siityä ruokapaikkaan.

Kappas! Minä päädyin ihan samaan lopputulokseen. Tämä on varmasti hyvä enne.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ei tässä nyt muut menot annakkaan myöten, että kurvaisi Kuopion kautta :( Höh, ehdin jo vähän innostua ajatuksesta.

Höh. Minäkin jo "vähän" innostuin, kun katselin tuota valokuvaasi. Toki siis näiden nuorempien neitojen puolesta :rolleyes:. Ajattelin myöntää sinulle erivapauden koskien pinkkiä nostotrikoota, koska nykyinen nahka-/talja-asusi ei estäne keilaamisessa vaadittavaa elastista liikehdintää.

Hyvää viikonloppua sinulle kuitenkin.

Tää oli mulle vähän huono viikonloppu ku kouluharkat vei kaikki mehut. Asun kyllä Sherpan lähellä, ni saatan tul moikkaan. Mutta yöelämä jää nyt näkemättä.

Tää oli mulle vähän huono viikonloppu ku kouluharkat vei kaikki mehut. Asun kyllä Sherpan lähellä, ni saatan tul moikkaan. Mutta yöelämä jää nyt näkemättä.

Nuori ihminen!!! Tottakai tulet Sherpaan iltapalalle. Muuten kaikki pojat pettyvät pahasti :(

Arvon Kuopio miitin jäsenet! Joudun valitettavasti perumaan osallistumiseni tämän illan tapahtumaan. Ensi kerralla ehkä vanhakin pääsee mukaan osallistumaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom