SUPERCARB 1kg -40%

Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo aika passaa. Ruokapaikkaa kannattais kyl varailla, ellei sit mennä heseen tjsp :D Voi muuten olla kasin jälkee paikat tiukassa :) Mul ei oo toivomuksia ruokapaikan suhteen.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Eli keilaus klo 19 Niiralassa ja ruokailu klo 20.30 pihvipaikassa. Sen jälkeen rentoa illanviettoa. Asu vapaa, mutta mielestäni sen ei välttämättä tarvitse olla pakollinen, jos joku on avoimella tuulella.

Tervetuloa mukaan! Ilmoittautumisia odotellaan.

Oon viimeksi ollut pakkismiitissä 2007 niin nyt oliskin sopiva aika tehdä paluu. Voisin tulla mukaan!

Olen varannut pöydän Grilssonista neljälle noin klo 20.30. Tuskin siellä niin tungosta on, etteikö lisää mahdu mukaan. Eli jos heleäkin ehdit varailla niin sitten on tuplapaikat kaikille.

Keilarata on varattu klo 19-20 Niiralassa.

Minulla on hovikuski, ja päänsärkykin helpotti :D

Käveleekö Sylvi Heleän parkkipaikalle, vai oisko joku vielä keskeisempi paikka? Mistäs Kajsna haetaan, vai haetaanko??

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kiinnostaako ketään miittailla ihan muute vua? On nuo "fitness" tutut aika vähissä ja treenaaminen on kuitenkin sellainen aihe mistä jaksas jauhaa ja ajatuksia vaihtaa. Aeroobistakin pitäs varmaan vähän taas koittaa integroida mukaan niin ihan lenkkiseuraki vois mennä.

Seuraavaan isompaankin miittiin uskallan nyt lupautua jos vielä tämän vuoden lopulla/ensi vuoden alkupuolella on järjestymässä. Vähän tuo viimenen jäi.

Sinkkuketjulaiset varmaan olisivat perinteikkäästi tulossa, kunhan loppuvuoden juhlista on selvitty. Alkaa se Terve Elämä tammikuussa. Taas.

Olisiko hohtokeilaukseen yms illanviettoon osallistujia esim helmikuun loppupuolella? Minun treffikalenterissani on sen verran tyhjää tilaa, että moinen aktiviteetti olisi mahdollista. Lisäksi voidaan harjoitella posettamista biksukisoja varten!

Osallistujalista:
1. Sylvi
2. Heleä?
3. Kajsna?
4. -skeletor-?
5. Karpaasi?

(Tämä on aina yhtä jännää).

(Pitäisikö kutsua myös Rajalan pojat?)

Back
Ylös Bottom