Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
En pääse 24.9., Oulussa bileet todennäköisesti silloin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Yritetäänkö siirtää viikolla eteenpäin?
1.10.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Juu. Sovitaan siis lauantaina 1.10. Kaikki mukaan. Vaikka väkisin.

1. Sylvi
2. Skeletor
3. NeverSuccess
4. Kajsna

Minä tulen kanssa.

Hyvä.

1. Sylvi
2. Skeletor
3. NeverSuccess
4. Kajsna
5. Sabi
6. Yahaa

Tuleekohan tästä ennätysmiitti?

Mennäänkö syömään Mount Sherpaan? Sylvi ei ole käynyt aikaisemmin, eikä Kajsnakaan. Minä voin varata pöytää, kunhan määrä ja aika tarkentuu.

Helloo, täällähän tapahtuu! Sujuvasti oon pitäny taukoo saleilusta ja pakkiksesta kesän ajan mutta hengissä ollaan! Mulla ois tollon 1.10 hautajaiset joten pienellä optiolla voisin harkita osallistuvani syöpöttelyyn, toi sherpa on ehdottomasti mun lemppari ravintoloita.

Helloo, täällähän tapahtuu! Sujuvasti oon pitäny taukoo saleilusta ja pakkiksesta kesän ajan mutta hengissä ollaan! Mulla ois tollon 1.10 hautajaiset joten pienellä optiolla voisin harkita osallistuvani syöpöttelyyn, toi sherpa on ehdottomasti mun lemppari ravintoloita.

Joo!!! Ja ainakin Sherpan jälkeiseen juopotteluun.

1. Sylvi
2. Skeletor
3. NeverSuccess
4. Kajsna
5. Sabi
6. Yahaa
7. Heleä (?)

JOKU (Yahaa, Sabi, Kajsna, NeverSuccess, Skeletor) voisi varmaan varailla keilarataa... Minä en keilaa eikä ilmeisesti heleä.

Entäpä ruokailu? Minä varaan Mount Sherpasta noin seitsemälle syöjälle tilaa klo 20.30-21.

Voin olla mukana, jos et jo pöytävarausta laittanut :) Toki luulis kai tonne mahtuvan muutenki.

Nimimerkistä päätellen olet vähän himpulampi tapaus, joten eiköhän sinut saa puserrettua vaikka samalle istuimelle Sylvin kanssa.
Oletko osallistumassa myös keilaamiseen?

Tämä miitti on kyllä osallistujaennätys! :oujee:

1. Sylvi
2. Skeletor
3. NeverSuccess
4. Kajsna
5. Sabi
6. Yahaa
7. Heleä (?)
8. MrSiima

VIELÄ MAHTUU MUKAAN!

Latest posts

Suositut