Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Häh? Eikös ne lihakset kasva syömällä ja lepäämällä?

Juu. Sylvi järkkää kesällä NAKU-UINTITREENIT Väinölänniemellä. Ilmoittelen sitten ajankohdasta tarkemmin.

Sellaista frisbeegolfia olisi kiva kokeilla, kunhan lumet sulaa.

Nyt kuulkaa on kuplinut ja rysähdellyt siihen malliin, että taidan lukeutua vatsatautipotilaaksi. Kissavideoita YouTubesta ohjelmassa siis illalla. Ihan mahtavan jännää taas.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Oiva kiteytys! Huomaa heti, että nyt on pelissä mukana lääketieteellistä osaamista.

Ei. Ei yhtään mitään. Minä lähden viikonlopuksi pois. Kajsna on länsirintamalla, skeletor ja heleä jossakin kesälaitumilla.

Höpönassut!

Nyt pitäisi saada sovittua päivämäärä SYYSKUUN miitille. Laittakaa tietoa, milloin sopisi/ei sopisi. Itselläni näyttäisi deittikalenterissani olevan aivan tyhjää eli Sylville käy mikä tahansa lauantai.

Mittaillaan kertyneitä kesäkiloja ja jokainen saa tunnustaa parhaimmat "meni läskiksi" -hetkensä. Laaditaan sitten "truu säkrifäissi" -suunnitelmat loppuvuodelle ja varataan aikaa joulukuun biksuposevalmennukseen (huom myös skeletor). Eli ihan tutulla kaavalla mennään.

(Vaihtoehto-ohjelmana olisi keilailua ja kaljaa).

Pulkannarut, säbäpelailijat ja sotanorsusuohirviöt - sorry. This is not for you.

Eli lämpimästi KAIKKI tervetuloa mukaan!!!

Olen kiinnostunut!

Kaippa sitä vois mukkaan tulla, jos vaan ehtii ja jaksaa. Enpä tiiä vielä syyskuusta mittää, mutta kaipa se joskus tulloo. 17 päivä suattaapi olla kisat, mutta ehkä sieltä miittiinkin selviää ja ehtii. Tai sitten ei.

Mulle ei käy 10.9.

Aika rientää!

Miltä näyttää alustavasti suunniteltu la 24.9.?

Minä en varmaan pysty keilaamaan, mutta voin hurrata toisille tai räiskiä bilistä sillä aikaa jonkun onnettoman kanssa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jep, sopivasti loppuu näköjään päivystysvuoro edellisenä päivänä :D

Paitsi toisaalta voi olla että pitää rakentaa peltikatto samana viikonloppuna.. Eli ehdoton ehkä.

Tuliko niistä seinistä ihan suorat..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom