apulus
TheAlphaSquad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuntu yhtä pahalta ku näytti.
Itse olen tainnut saada 62.5kg.On kyllä kova liike. Tänks! Tekniikkakin oli kyllä sen mukanen, että grammaakaan enempää ei ois tullu vaikka ois miten sätkiny.Loistava liike. Ottaa simona keskikroppaan ja parantaa liikkuvuutta. Jäätävä tulos tuo satkuItse olen tainnut saada 62.5kg.
Tuntu yhtä pahalta ku näytti.
Vetoo pitkästä aikaa raskaammin. Jospa ton nyt sais takas sinne 300kg tuntumaan.
Otin tossa 4x230kg, 4x240kg ja vika 4x250kg.
Minkä vuoksi touch and go? Muistelen nähneeni videon jossa otat 4x270 kuoletuksin. Kysyn siis tyhmyyttäni, en vittuillakseni. Monen muunkin kovan vetäjän nähny tekevän samoin!
Low bar kyykyssä oon saanut 170 kiloa kerran ja high barissa on 160 kiloa. Odotin että olisin saanut kyykkyohjelman seurauksena vastikään 170 kiloa mutta kuten videon ensimmäisestä clipistä huomaa että tuli 160 kiloa vain kerran ja vaivalloisesti vaikka olisi pitänyt tulla 2x2. 3 vuotta sitten tein vaan low baria ja tässä tais olla ehkä paras sarja . Myötäotteen ennätys on 170kgx4 jonka otin edellisellä viikolla mutta ei tullut kameralle. Isot kädet auttaa paljon itsellä kun saa sormet kiedottua aika hyvin tangon ympärille.Onko kyykyssä mikä alltime enkka, tai mitä on tullu vaikka 3 vuotta sitte? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, ku harrastat tota grindaamista usein, mihin ei itellä riittäis kivekset. Myötäotteella sait lähemmäs 200 vissiin kans aiemmin. Ehkä mul on vaan nii paska grippi mavessa pienikätisenä yms, mut 170kg+ myötäote vedot on mun kirjoissa aika kovia.
Kyllähän tuota voi sitten harkita kun aloitan taas keräämään massaa ja sitä kautta voimaa enemmän. Tuohan olisi mukava tavoite. Nyt kun aloitan dieetin niin en usko että saavutan sitä vähään aikaan. Jos ensi vuoden loppuun saisi 190 kiloa niin olis hyvä. Sormilukko on itellä kaikista pitävin ote. Ei ole koskaan jäänyt otteesta kiinni sormilukolla vetäessä. Tosin ei ristiotteellakaan mutta sormilukko vaan tuntuu symmetrisemmältä ja turvallisemmalta. Se saattaa vaihdella yksilöllä toiselle. Kokeilemallahan se selviää, on ainakin hauska testata. Tuo on ihan hyvin. Itse en ole polvistavetoja juuri tehnytkään. Joskus voisi tehdä ihan loppuojennuksen tähden.Ota myötäote vedossa tavotteeks 200kg? Mites toi sormilukko toimii sulla? Siihen vissiin pienemmät kädet sopii, koska ite pystyn aika varmaan grippaan tolla ihan mitä vaan, mut about kaikki pitkät, isompi kätiset kaverit, salitutut yms. on kokenu ton hyvin hankalaks. Joskus kävi idis mielessä et spedeilis, ja koittais jtn naurettavan korkeeta pukeilta vetoa, ja kattois onko joku lähemmäs 300kg rauta mahottomuus ;;;D. Gripistä ei jäis ainakaan kiinni. Polvista vedossa tai ihan vähän alle 230kg liikkuu ainaki viel. Järkeehän tossa ei olis, mut tieteen vuoks.
Pudotettavaa ei itsessään ole paljoa. Olen nyt 92,5-93 kiloa ja haluan rasvaprosenttia alemmaksi. 90 kilosta kevyemmäksi en ole suunnittelut itseäni kutistaa. Jos vaikka 13% rasvoihin pääsisin niin olisin tyytyväinen. Se olisi varmasti kirein kunto missä koskaan olen ollut. Saatan näyttää melko laihalta tuolloin. Otteen liukumiseen auttaa kalkki hyvin. Jos sittekin liukuu niin sitten voi osoitella tankoakin sormella. Joo, pukeiltaveto pitää ottaa dieetin jälkeen vedon apuliikkeeksi. Joo vahvat takareidet saattavat auttaa loppuojennuksessa. Saattoi tuo loppuojennukseni olla vahvempi siihen aikaan kun low bar kyykkyjä väänsin.Mikä on dieetissä tavotepaino, ootko päättäny? Nii en tiiä tost lukosta, mut monet sanonu, et ote liukuu. Mul on niin karheet kädet 247, ettei ainakaan näistä hiekkapaperi kourista.
Pukeilta veto vois olla ihan hyvä sulle ehkä, ku selkee heikkous. Mulle ton tekemisessä ei oo mitään pointtia, ku takaosasto(selkä/takareidet lähinnä) on hyvin paljo vahvempia, ku kämäset etureidet. Saan niin paljo enemmän kaiken korkusilta korokkeilta, et aika turhaa. Joskus tein tota polvista vetoa kohautusten korvaajana, mut ei mitään maailmaa mullistavaa.
Niin, siis mun silmään noi kaks kuvan dippiä on yhtä syviä, mut minä nyt en dipeistä mitään tajuakaan. Alemmässä vaan jostaki syystä kallistut lopussa eteenpäin vaikkei kyynärnivelen kulma enää muutu.Öööö.... katoimmeko samaa videota? Sekotat nyt varmaan siihen, etten oo kirjaimellisesti 100% pystysuorassa tossa vieläkään. En oo sellasta dippiä nähny ikinä missään. Syvää ainakaan. Varmaan mahollista joltain super liikkuvuuden omaavalta, mut ei tod tee kukaan millään vähänkään raskaalla. Uskon, ku nään. Mulla osuu olkapäät noihin kahvoihin melkeen joka toistolla. Ainoo millä tohon tulis yhtää lisää syvyyttä olis pakottamalla joku naurettavan pystysuora tosta, ja sit toi sun ajattelema kulmas olis 90 astetta. Pelkkä vyö+painotki muuttaa painopistettä väkisin. Liikerata on silti näissä runsas, mut voin toki seuraavassa treenissä vetää haluamasi sirkustempunki. Uskon kykeneväni myös siihen, vaikka turhaa se onki. Ei oo varmaan dippi enää ees kyl, vaan joku ihan oma liikkeensä melkeenpä, mitä kehonpainoilussa on kyllä. Riippuen muutamasta jutusta.
![]()
![]()
Tällä viikkoo iisimpi kyykky ja kovempi veto. Ens viikolla toistepäin.
View: https://youtu.be/pjb-UNk67_s
Niin, siis mun silmään noi kaks kuvan dippiä on yhtä syviä, mut minä nyt en dipeistä mitään tajuakaan. Alemmässä vaan jostaki syystä kallistut lopussa eteenpäin vaikkei kyynärnivelen kulma enää muutu.